Sıradan Bir Gün

501 21 7
                                    

GEÇ GELDİĞİ İÇİN ÇOOOOOOOKKKKK ÖZÜR DİLERİM MELEKLERİM. SİZİ SEVİYORUM SINIR 5 READS + 2 VOTE + 1 YORUM AZ OLDU GEÇ GELDİĞİ İÇİN AMA YAPACAK BİŞEY YOK.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Bartha'nın ağzından-

Uff Cass gitmeseydi keşke. yine kendimi  Bülent Serttaş gibi hissettim. Odama çıkıp bilgisayara girdim. Tweetlerimi kontrol ederken canım sıkıldı. Youtube'a girdim. İlk şarkıyı açtım Rihanna-Stay

Not really sure how to feel about it ( Bunun hakkında nasıl hissetsem bilmiyorum.)

Something in the way you move ( Bazı şeyler senin yolunda ilerliyor.)

Makes me feel like I can’t live without you ( Beni tıpkı sensiz yaşayamam gibi hissettiriyor.)

It takes me all the way ( Tüm bu yollar beni alıyor.)

I want you to stay ( Kalmanı istiyorum.)

Rihanna! Benim kadınım. beni tarif ediyor. Düşünvelerim beni Austin'e yönlendirdi. Nasıl bu kadar herşeyim oldu ? Daha 2 hafta önce üstüme kahve döken adam şimdi kalbim oluyor. Güçlü bir kız değilim fakat ulaşılması zor bir kızım. Bu düşündüklerimnle Stay parçası bitmişti. Ardından Taylor Swift - Everything Has Changed parçasını açtım.

All I knew this morning when I woke ( Bu sabah kalktığımda tek bildiğim )

Is I know something now, know something now I didn’t before ( Şimdi birşey bildiğimdi, daha önce bilmedğim birşey )

And all I’ve seen since 18 hours ago is ( Ve son 18 saatte gördüğüm tek şey )

Green eyes and freckles ( Yeşil gözler ve çiller )

And your smile in the back of my mind making me feel right ( Ve hatırımdaki gülümsemen ve beni iyi hissettirmen )

I just want to know you better know you better know you better now ( Ben sadece seni tanımak istiyorum, şimdi daha iyi tanımak, daha iyi ) x4

Bu şarkıyla beraber uyumuşum. Cass'ın telefon görüşmesi bitmiş, dibime sokulmuştu. Mutluydu. Gülümsemesini seviyordum fakat bu gülümsemesi sırılsıklam aşık olduğunun belirtisiydi...

İmpossible Loves(Austin Mahone)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin