Sürpriz Çıkma Teklifi

607 23 6
                                    

-Justin'in Ağzından-

Bertha! İyi,hoş kız fakat ona arkadaşlıktan öte bir duygu hissedemem. Ama bugün yanında gördüğüm kız, Cassandra beni çok etkiledi. Madem Bertha'nın arkadaşı Bertha'dan onun hakkında bilgi alabilirim.

Justin:Bertha şuraya oturalımmı?

Ben:Tamam.

Justin:Bertha ben seninle çok önemli bir konu hakkında konuşacağım.

Ben:Ne diyorduki acaba? Seni dinliyorum.

Justin:Ben seninle Cassandra hakkında konuşmak istiyorum.

Ben:Ne? Cassandra mı? 

Cassandra'nın mutlu olmasına çok sevineceğim. Nihayet mutlu olacak! Ama ya Justin başka bir şey derse? Ben bunları düşünürken Justin'in sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.

Justin:Evet! Ben ondan çok hoşlanıyorum. Fakat onun hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Bana yardımcı olurmusun?

Ben:Tabi! Neden olmasın? Normalde tanımadığım biriyle böyle görüşme adetim değildi. Fakat Cassandra en son 7 yaşında bir sevgilisi olmuştu. 9 yaşına kadar çıkmışlardı. Çocuk 9 yaşında kanser olmuştu. 1 ay sonrada öldü. Cassandra çok üzülmüştü. Bakmayın böle neşeli olduğuna; içindeki canavarı ben çıkardım! Bu yüzden mutlu olmaya hakkı var Ve ben sonuna kadar destekliyorum.

SELAM CRAZY MAHOMİES VE NİHAL'İN PITIRCIKLARI! CASSANDRA HAYIRDIR?? JUSTIN'I ELİMİZDEN ALIYOSUN?? BOK KAFALI CASS -_- ATARLANDIM ARKADAŞLAR :3 SONUNDA DELİRDİM -_- NEYSE WUHHUUU CASS'LA J.BİEBS ÇIKCAKMI ACABA?? NEYSE SİZİ SEVİYORUM :3 İYİ OKUMALAR CRAZY MAHOMİES VE PITIRCIKLAR :3 NİHAL HALA KENDİNE BİR ŞEY BULAMADI O YÜZDEN BEN PITIRCIKLAR YAZIYORUM :3 NİHAL GÖRSE TEPKİSİ AYNEN ŞÖYLE OLUR: SEN Mİ KAÇARSIN BEN Mİ KOVALIYIM? ARKADAŞ ÇOK SOĞUK ESPİRİ YAPARDA O YÜZDEN HEP ESPİRİLERİNİ  SONUNDA BENMİ KAÇAYIM YOKSA KOVALIYCAKMISIN DİYODA -_- NEYSE BİR GÜN ONU KOVALADIM VE GIDIKLADIM BAKALIMK BİR DAHA Kİ ESPİRİSİNDE NE DİYECEK CİDDEN MERAK EDİYORUM :3 AMA ONUN YERİNE SİZE PITIRCIK DEDİĞİM İÇİN BUNU OKUYUNCA BENİ OKULDA SAĞ BIRAKMAZ SANIRIM. O YÜZDEN HAKKINIZI HELAL EDİN. ANNEM MEZARIMA AUSTIN'I GÖREMEDEN ÖLDÜ YAZDIRSAN. VASİYETİMDİR. BİDE GİTSİNLER MIAMI'YE İMZA ALSINLAR TOPRAGIMA KALBİMİN İÇİNE GÖMÜN. NEYSE BEN YİNE SAÇMALADIM NİHALE SELAMLAR CANIM ARKADAŞIM  ÖLDÜRMEZSİN DEMİ ? (YALAKALIK POWER :D)

İmpossible Loves(Austin Mahone)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin