M-Musafiri...?? Nu. Nu era un musafir.
-Ah, ce urat miroase in camera asta! Ar trebui sa aerisesti putin, nu-mi place parfumul afurisitului aluia.
Inghit in sec, inca in pozitia in care eram, neavand puterea necesara sa ma intorc; stiam oricum cine era. Nu-l voiam aici, nu acum, nu dupa ziua frumoasa pe care o avusesem, pe care reusise deja s-o strice.
-Vai, dar esti tare needucat. Inca ma ignori, foarte urat din partea ta! exclama auzindu-i pasii grei pe podeaua de lemn, simtindu-i dupa degetele lungi prelingandu-se pe umerii mei, facandu-ma sa tremur.
Cum puteam sa nu fiu 'needucat' cand fiinta pe care o uram cel mai mult tocmai imi stricase ziua prin prezenta sa? Mirosul sau gretos imi invada plamanii, facandu-ma sa realizez la ce distanta periculos de mica se afla fata de mine. Ma prinde de mana dreapta si ma trage spre el, ridicandu-ma de jos, avand senzatia ca mi-o sucise din cauza durerii, si ma priveste fix in ochii, usor enervat.
-Ti-ai inghitit limba, frumosule? intreaba strangandu-ma mai tare de incheietura cat sa imi smulga cateva scancete de durere de pe buze.
-Lasa-ma! spun incercand sa ma eliberez cu cealalta mana, dar ma prinde de ea inainte sa apuc sa fac ceva. Care e problema ta?
-Arat de parca as avea vreo problema?
-Arati de parca ai avea mai multe.
Ma apuca cu una din maini de barbie, tinandu-mi fata fixa si analizandu-ma cu ochii sa-i rosiatici ce straluceau puternic in intunericul camerei. Nu eram sigur ca voiam sa aud ce comentarii mai avea sa aduca la adresa mea.
-Esti tare frumos, stiai asta? Arati exact ca un demon cu sange pur, iar daca nu stii ce e acela un demon cu sange pur...Sunt singurele fiinte care detin trasaturi fizice asa frumoase. Singura diferenta dintre tine si ei e ca sufletele lor blestemate tradeaza aspectul angelic.
Nu aveam nici cea mai vaga idee de ce imi spunea toate alea, insa vorbele lui ma faceau sa inghit in sec, punandu-ma pe ganduri.
-Ah, nici macar nu pot simti mirosul sangelui ce-ti curge prin vene, izul afurisitului e prea puternic.
-Ai vrea tu sa mirosi asa bine ca el, raspund privindu-l rautacios, incercand sa ma eliberez iar din stransoarea lui, dandu-ma mai in spate.
-Vad ca nu esti cuminte deloc, ofteaza prefacandu-se trist si ma trage mai aproape de pat, trantindu-ma in acesta.
Ma opun, banuind ce intentii avea, lovindu-l cu palmele pe care tocmai mi le eliberase, dar era de parca o frunza se lovea de o stanca. Corpul ii era puternic, asa ca din doua miscari ma tranti la loc pe pat, asezandu-se peste mine si luandu-mi incheieturile mainilor in palmele sale, apropiindu-le de marginile negre de lemn ale patului, vazand cum in jurul lor isi face aparitia un fel de fum negru, dens, ce imi pisca putin pielea, strangandu-se pana nu mai puteam sa-mi misc deloc mainile. Era de parca folosise o funie, dar nu aveam habar ce lucru dracesc mai era si ala; tot ce stiam era ca cu cat statea mai mult acolo, cu atat pielea incepea sa ma usture incetul cu incetul.
-Ce vrei de la mine?! intreb incercand sa-mi scot mainile din acea chestie, dar de fiecare data cand trageam, se strangea si mai rau, asa ca ma opresc.
-As strica tot farmecul daca ti-as spune ce, nu crezi? spune arcuindu-si colturile gurii intr-un zambet slab. Vreau doar sa vorbim acum.
"Sa vorbim". Ce puteam sa vorbesc cu psihopatul asta? Faptul ca se comporta asa linistit acum ma facea sa cred ca urma sa-mi faca lucruri mult mai rele dupa ce termina de "vorbit" cu mine. Incepe sa-si prelinga incet degetele lungi si albe pe pieptul meu gol, pe care nu ma obosisem sa-l acopar dupa ce imi terminasem 'treburile' cu Kuina, facandu-ma sa tremur iar.
CITEȘTI
Guilty Pleasure 2 - やおい
Fanfiction"Tot ce stiam era doar sfarsitul dinaintea inceputului. E o lume noua pentru mine. E un nou el. Dar nu vreau sa ma dau batut, ci sa intru in jocul acestei vieti noi."