Hei~! Scuze ca a durat atat sa pun next-ul ><". Sper sa va placa!
-------------
Imi pun mana stanga peste ochi, strangand din dinti, apoi ma uit iar in jurul meu si ma ridic din pat, imbracandu-ma. Aproape cand ies in hol, ma lovesc de el, simtindu-mi iar creierul bubuind.
-Ah! imi duc mana la cap, privindu-l confuz. Scuze...
-'Neata, spune pupandu-ma pe frunte. Te doare capul, asa-i?
-Da...raspund putin ametit.
Ce era cu toata senzatia ciudata de euforie ce venise dintr-o data aseara? Sunt sigur ca alea nu erau tigari normale...
-Hai sa mananci ceva si apoi iti dau o pastila, poate iti trece.
-Bine...merg dupa el in bucatarie, dar fix inainte sa intru, un gand imi trece prin cap ca un fulger. Imi anuntasem parintii ca raman la el? Probabil erau disperati.
Ma rotesc pe calcaie, mergand sa-mi iau telefonul din geanta care era aruncata pe hol si il deschid. "26 apeluri nepreluate". Sunt mort. Incep imediat sa ma incalc si imi trec de catva ori mainile prin par, luandu-mi jacheta pe mine.
-Ce faci? ma intreaba stand in tocul usii de la bucatarie.
-Trebuie sa plec! Ma omoara ai mei, spun si ies imediat pe usa, tragandu-mi gluga pe cap pentru ca probabil aratam jalnic si ma uit in jurul meu, pana reusesc sa-mi aduc aminte vag pe unde venisem.
"Acum e acum..." gandesc si intru in casa, vazand-o pe mama stand pe scari cu fata in palme si pe tata langa ea.
-Unde ai fost?! ma intreaba brusc ea, ridicandu-se si venind spre mine.
-Am...Am fost la Kuina sa ne uitam la un film si am adormit la el...Imi pare rau ca nu v-am anuntat, mint incercand sa-i evit privirea.
-Film?! Am crezut ca ti s-a intamplat ceva, Subaru!
-Scuze...
-Ah...Esti bine?
-Nu am nimic, stati linistiti.
-Sper sa nu se mai repete!
-Promit, spun descaltandu-ma, apoi urc la etaj, luandu-mi niste haine si mergand sa-mi fac baie.
Imi dau tricoul jos, uitandu-ma in oglinda; eram plin de semne, in special pe spate. Ah, nici nu tin minte bine tot ce s-a intamplat aseara, stiu doar ca a fost...atat de bine...Termin sa-mi fac baie, apoi ma imbrac in niste haine largi, de casa, si ma trantesc in patul meu rece, punandu-mi perna pe cap si gandindu-ma la tot ce se intamplase...Sau, cel putin, la ce imi aminteam ca se intamplase.
Imi musc buza inferioara, amintindu-mi corpul lui arzand, simtind cum ma trec fiorii doar gandindu-ma la asta. Brusc, fata lui Hissori imi vine in minte, ochii lui care pareau de gheata facandu-ma sa tremur. Cu capul incarcat, reusesc totusi sa adorm dupa un timp, fiind inca zanatic si obosit. Kuina nu ma 'lasase' sa dorm prea mult...si nici eu nu voiam...
Deschid ochii incet, simtind cateva degete calde jucandu-se usor in parul meu. Eram intins pe burta, cu jumatate de fata afundata in perna alba. Lampa care imprastia o lumina difuza in camera intunecata ma face sa-l vad pe Kuina in fata mea, jos, langa pat, cu capul pe una din maini, privindu-ma cu ochii lui sangerii ce, in mod ciudat, ma linisteau. Era asa frumos...
-Mama ta m-a lasat sa intru...Voiam sa vad cum te mai simti, spune incet, aproape insesizabil, asa ca, din reflex, schitez un zambet slab, inca privindu-l adormit. Le-am explicat ce s-a intamplat, deci e totul in regula acum.
CITEȘTI
Guilty Pleasure 2 - やおい
Fanfic"Tot ce stiam era doar sfarsitul dinaintea inceputului. E o lume noua pentru mine. E un nou el. Dar nu vreau sa ma dau batut, ci sa intru in jocul acestei vieti noi."