Chiar imi voiam memoria inapoi, voiam sa stiu ce faceam cu el inainte sa ajung la spital, pentru ca puteam sa fac atat lucruri normale, cat si numai tampenii. Dar nu eram prea sigur ca imi pasa asa mult pentru ca orice faceam cu el era bine pentru mine.
O luam pe un drum pe care nu il stiam, pana ajungem intr-un cartier imens de case frumos amenajate si ne oprim dupa un timp in fata uneia cu doua etaje, alba, cu marginile geamurilor si a usii facute din caramizi de un maro inchis, lacuit. Era destul de mare si chiar arata bine. Asta era casa noastra?? Asa se parea.
-Vin sa te scot pe afara mai incolo, spune ciufulindu-mi parul, dand sa plece.
-Asteapta, tu unde stai? Ai spus ca suntem vecini.
-Eram. M-am mutat la doua cartiere distanta singur, dar aia e casa parintilor mei, spune aratandu-mi casa de vis-a-vis.
Ma uit cum isi scoate pachetul de tigari din buzunar si isi aprinde unda, continuand sa mearga pe strada pana nu il mai vad deloc. Intru in casa, analizand-o atent; cum era posibil sa uit chair tot? Urc la etaj unde mama imi arata ca e camera mea, apoi ma lasa singur sa ma schimb cat timp imi face de mancare.
Deschid usa, uitandu-ma in jurul meu. Camera era alba, iar toata mobila era neagra. Imi placea. Pe pereti aveam cateva postere pe trupe pe care nu le tin minte, dar completau aspectul camerei, facandu-l mai frumos. Vad pe birou un telefon, asa ca ma apropii de el si il iau in mana, presupunand ca e al meu. Un Huawei negru, mai exact. Era inchis, asa ca il deschid, vazand si modelul acestuia: Ascend P6. Arata bine. Imediat ce se deschide, primul lucru pe care il fac e sa ma uit in galerie, poate vreo poza imi improspata memoria. Si gasesc destule. Multe erau cu Kuina; pareau sa fie ba facute de amuzament, ba in excursii, ba in cluburi cand...stai, ce?! Dau de o poza facuta intr-un club; purtam blugi negrii, mulati si un maieu alb, larg, putand sa-mi vad tot corpul lejer prin 'aerisirile' lui, fiind tot transpirat, avand o doza de bere in mana si fiind agatat de Kuina, care era la pieptul gol, dand sa-l sarut, el avand o expresie multumita, tinandu-ma de un picior. Bine, ce naiba?! Si erau multe poze de genul asta. Deci cam asta faceam de obicei...Inchid ecranul telefonului, aruncandu-l in pat, apoi incep sa caut hainele, pana imi aleg unele potrivite si merg sa-mi fac o baie lunga si calda, lucru pe care il asteptam de mult timp.
Imi dau hainele pe care le purtam jos si intru in cada cu apa calda, scufundandu-ma putin in aceasta, observand cateva semne pe maini...pareau intepaturi. Cine stie ce mai facusem. Ma spal bine pe tot corpul, mai ales pe par, apoi ies, infasurandu-ma intr-un prosop mare, observand ca era o cutiuta mica din plastic pe chiuveta, cu mai multe pierce-uri, asa ca le scot pe cele care le purtam, imi clatesc fata cu apa rece si le schimb cu unele de un negru mat. Ma imbrac in blugii bleu maren pe care ii luasem si imi iau un tricou negru, cu cateva figuri geometrice albe pe el, apoi merg in camera, vazand o placa de par pe noptiera de langa pat, asa ca o iau, imi usuc parul si incep sa-l aranjez frumos, lasandu-mi bretonul sa-mi acopere putin din obraz pe partea dreapta, iar parul din partea stanga dandu-l dupa ureche, lasand doar o suvita libera.
Aud telefonul beepaind, asa ca il iau de pe asternuturile negre ale patului, vazand ca aveam un mesaj de la Kuina.
"Intr-o ora ajung in fata casei tale. Sa fii gata."
Termin repede sa ma aranjez, luand geanta micuta din piele neagra de pe scaun, simtind o greutate mica in ea, asa ca ma uit: era un portofel...erau si cativa bani in el. Perfect. Imi pun si telefonul in ea, apoi cobor sa mananc.
-Iesi cu Kuina? ma intreaba tata. El cand mai venise acasa?
-Da, raspund asezandu-ma la masa. Nu cred ca mai am alti prieteni, spun ironic.
-Te rog sa ai grija de data asta...Nu vrem sa patesti iar ceva.
-O sa am!
Termin repede de mancat, apoi merg sa ma incalc, alegand o pereche de Vansi negrii, cu talpa si sireturile de un alb imaculat, pe care ii gasesc pe hol, apoi imi iau jacheta de piele din cuier. Vad si o palarie neagra acolo, asa ca o pun si pe aceea, aranjandu-ma in oglinda de pe hol. Aratam bine. Imi pun geanta pe umar si ies afara, asteptandu-l. In tot timpul asta, scot perechea de casti pe care o gasesc in unul din buzunarele jachetei si le conectez la telefon, incepand sa ascult melodiile pe care le aveam in player, vrand sa vad cam ce gen aveam inainte, dar imi placea ce auzeam si acum. Girugamesh, Crossfaith, Lynch, Loka, My First Story, Coldrain si Fear, and Loathing in Las Vegas sunt singurele trupe pe care apuc sa le vad in telefon, pana simt o mana pe umar, asa ca imi scot castile din urechi si ii intalnesc privirea linistitoare. Ma uit in jurul meu: niciun om. Era seara, dar felinarele nu se aprinsesera inca, asa ca imi incolacesc bratele in jurul lui, ridicandu-ma pe varfuri si sarutandu-l apasat, simtind un miros dulceag de vanilie, combinat cu fum de tigare, acaparandu-mi simturile.
-Mirosi bine, spune trecandu-si degetele prin parul meu.
Samponul pe care il folosisem mirosea a ciocolata oarecum, deci probabil avea dreptate.
-Unde mergem? intreb dandu-mi incet mainile de pe el.
-Ma gandeam sa ne plimbam pentru inceput, te mai recreezi putin.
-Bine, spun zambind. Aerul usor rece de seara imi placea, deci era o idee buna.
-Ti-ai mai amintit ceva? ma intreaba cand ajungem pe un bulevard linistit, putin populat.
-Nu chiar...Dar am gasit niste poze interesante in telefon, spun privind drept inainte.
-Pot sa le vad?
Scot telefonul din geanta, intrand in albumul cu pricina, fara sa maresc vreo poza special, apoi i-l dau in mana.
-Ah, imi amintesc seara aia! spune razand scurt. A fost cu cateva zile inainte sa ne certam si sa te...ma rog...
-De ce ne-am certat? intreb brusc. Ti-ai cerut scuze la spital, dar totusi, nu stiu de ce...
-Ti-am spus cateva 'lucruri' despre mine, dar nu am facut-o intr-un mod prea adecvat pentru ca eram nervos, asa ca am inceput sa ne jignim reciproc si restul stii...
-Ce 'lucruri'? omul asta ma tinea in suspans.
-Pai...Cum ca sunt...Uh, esti sigur ca vrei sa stii?
-Nu as fii intrebat daca nu voiam sa stiu.
-Demon, spune scurt, dupa un timp, asa ca ma opresc in loc privindu-l putin nelinistit.
-Vorbesti serios...?
Nu-mi raspunde pe moment, dar se apropie de mine, asigurandu-se ca nu era nimeni in jur, si isi lasa ochii sa se inroseasca putin, capatand nuanta unui sangeriu frumos.
-Da, se aude intr-un final raspunsul.
-Si...nimeni nu are vreo problema cu asta...? intreb facand aluzie la noi doi, aducandu-mi aminte de ceea ce visasem.
-Nu. Putem sa facem ce vrem.
-Perfect, spun zambind, luandu-l prin surprindere cu reactia mea, probabil diferita de ce se astepta, apoi il sarut, muscandu-l de buza inferioara.
CITEȘTI
Guilty Pleasure 2 - やおい
Fanfiction"Tot ce stiam era doar sfarsitul dinaintea inceputului. E o lume noua pentru mine. E un nou el. Dar nu vreau sa ma dau batut, ci sa intru in jocul acestei vieti noi."