VI.

29 3 0
                                    

Phil šel s Danem na krevní testy.

Seděli spolu - jak jinak - v čekárně, tak blízko u sebe, jak to jen šlo bez toho, aby vzbudili podezření. Hlídač byl vzhůru.

Mladý doktor s deskami zavolal Danovo jméno, oba se zvedli a Phil ještě stihl věnovat Danovi povzbudivý úsměv, když následovali doktora krátkou chodbou.

Uvnitř v místnosti utáhl doktor - který se podle všeho jmenoval Dr. Yim - Danovi kolem paže řemínek a očistil vnitřní stranu lokte.

,,Jaké to bude?" zeptal se Dan. Nevzpomínal si, kdy mu naposledy dělali něco takového - vypadalo to na morfium.

,,Jenom škrábnutí," odpověděl Yim.

Dan vyvalil oči a zašklebil se při pohledu na jehlu, obracejíc hlavu směrem k Philovi.

,,Nějak mě zabav," zamumlal.

Phil přikývl a snažil se celou situaci nevnímat. ,,Hodláš teď někdy natáčet nová videa?"

,,Uvidím. Moc se na to necítím, ale mám pár nápadů -," najednou ztichl a stiskl rty při pocitu jehly projíždějící jeho kůží. Phil to sledoval v strnulém úžasu, neschopen odtrhnout oči od jehly, kterou pomalu protékala Danova krev.

,,V pohodě," zamumlal Dan. Byl bílý jako stěna a Phil došel k závěru, že bude lepší ho nechat být a nemluvit na něj.

Relativně rychle bylo po všem a už byli na cestě domů, Dan si pořád přejížděl palcem po náplasti, co měl nyní na paži.

,,Nech to být," řekl jemně Phil a odstrčil Danovy prsty pryč.

Dan se na něj usmál, nechal ruku klesnout ke svému boku a ťuknul klouby do té Philovy. Philův malíček na malinkou chvilku chytil ten Danův.

Tu noc usnuli spolu na gauči, Philovy nohy položené v Danově klíně a s rukama volně zapletenýma.

Anchor // Phan [CZ překlad] - POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat