Jeg følte hjertet mitt falle ned i magen da jeg så det mystiske beistet.
Jeg skulle til å skrike av frykt da jeg så noe kjent, Cameron?
- C-Cameron? Spurte jeg med lav stemme. - Nico....Det grusomme beistet foran meg, er, Cameron!
Det føltes ut som at jeg skulle besvime der jeg sto. Nede ved veien stod et svart beist med røde øyne og klør så skarpe som kniver! Jeg stirret rett inn i øynene dens. - Ni-Nico! Det- det- er meg! Came- han bøyde seg i smerte.
Jeg bare stod der, stiv, limt fast i bakken i sjokk. - HVA SKJER MED MEG?! Cameron begynte å pese og snurre rundt. Jeg gikk sakte mot ham. - Cameron, du må roe deg ned, sa jeg så rolig jeg kunne. - ROE MEG?! HVORDAN KAN JEG VÆRE ROLIG?! Jeg følte meg liten i forhold til Cameron som nå var to ganger større enn meg. - Bare ta det rolig, det går bra- DET GÅR BRA?! NICO! JEG HAR PELS! JEG ER ET MONSTER!
- Bare, slapp av...
Cameron sluttet å pese og plutselig ble han til seg selv. Klærne hans var bare filler og han så skikkelig sliten ut. Vi bare stod der i stillhet. Cameron så på kroppen sin og så på meg. Vi var begge to veldig forvirret og skjønte ingenting. - Okey, hva skjer? spurte jeg. - Jeg-jeg, jeg har ikke peiling! svarte han. - Du var en ulv, Cameron! En ULV! ropte jeg. - Ikke snakk så høyt noen kan høre deg! - Okey, d-d-du er...en ulv...? spurte jeg svakt.- En varulv....
YOU ARE READING
The Bite
WerewolfDet hele startet med et bitt. Nico er en vanlig 17 åring helt til kompisen Cameron blir angrepet av en mystisk skapning... I sammarbeid meg mesret3!