Part 5

78 2 2
                                    


Fredag kom og jeg var veldig bekymret for Cameron! Vi skulle møte i skogen utenfor nabolaget til Cameron, men han var 5 minutter for sen. - Hva driver han med?! freste jeg mens jeg så på klokka på telefonen min. Det begynte å bli for kaldt og jeg bestemte meg for å ringe på hos ham. Camerons foreldre er nesten aldri hjemme så da jeg ringte på ble jeg overasket over å se moren åpne. - Å hei Nicolai, lenge siden sist gang jeg så deg, hun virket veldig glad over å se meg. 

- Hei, Maria, er Cameron hjemme? spurte jeg med den mest uskyldige stemmen jeg fikk til. 

- Nei, vet du hva, det er han ikke, jeg har ikke peiling på hvor han er jeg, sa hun og så seg rundt. 

- Å, okey, hade da... 

Hvor søren er han?! Han må være gal som fortsatt er ute når han vet at det er fullmåne! Det er hans første fullmåne og jeg så ikke en hel sesong Teen Wolf for ingenting! Plutselig innså jeg noe. Cameron var sikkert på festen til Nelly! SHIT!

Jeg løp så fort jeg kunne til huset til Nelly, der var det full fest i gang og ingen tegn til Cameron. Jeg spurte noen ungdommer om de hadde sett han, men de bare ristet på hodet. Han må alltid være så vanskelig! Plutselig hørte jeg et ul fra ikke så langt unna og visste med en gang at det var Cameron! Jeg løp inn i skogen og fulgte ulingen. Plutselig så jeg et stort mørkt beist som stod der framme. Jeg prøvde å gjemme meg bak et tre, men det var for sent, han hadde sett meg.

The BiteWhere stories live. Discover now