Part 6

62 2 0
                                    


Jeg pustet og peste der jeg stod bak Cameron som satt på en tre stamme i skogen. - Jeg kastet opp og så forvandlet jeg meg til en ulv, sa han.  - OI og ÆSJ! jeg satte meg på stammen jeg også. 

- hehe I know det var ekkelt

- du sier ikke det, svarte jeg.

Vi bare satt der. Det så ut som at Cameron klarte å kontrollere seg selv under fullmånen ganske bra. Han skalv litt, men jeg var ikke sikker på om det var fordi han var ustabil eller fordi han var lei seg. Det var ganske stille i denne skogen. Bare vinden lagde lyd når den blåste på trærne.

- Jeg tror Nelly liker deg, sa jeg plutselig.

- Serr? Tror du virkelig det?spurte han og så på meg.

- Jepp

 Det ble stille igjen. Jeg visste ikke hva jeg skulle si.  

- Du høres ut som en jente, flirte han. Jeg dultet borti han. 

- Er ikke du interessert i noen? spørsmålet hans traff meg uforberedt. 

- H-hæ? N-nei... Jeg rødmet. Jeg så bort.

- *GISP* Du liker noen!!! Vi hørtes ut som fjerde klassinger der vi satt.

- Nei! Jeg gjør ikke det! sa jeg surt. 

- Jaså?! Så hvorfor rødmer du da?! ertet han. 

- Da går jeg! sa jeg og reiste meg.

- Nei! Nei! Okey, da! Cameron dro meg ned på stammen igjen. Så satt vi der helt stille. På kvelden. Under en fullmåne. 

The BiteWhere stories live. Discover now