| BARE EN FORT ADVARING! I DETTE KAPITTELET VIL DET BLI BRUKT VOKSNE ORD SÅ VIS DU ER UNDER 13 ÅR BURDE DU GÅ NÅ! DU HAR BLITT ADVART! |
Jeg bare stirret opp på Cameron. Sa han virkelig det han nettopp sa?! Drømte jeg bare?! Det var for godt til å være sant! Cameron....liker meg?!
- Gj-gj-gjør du? stammet jeg og så inn i de mørke øynene hans.
- Ja, svarte han og jeg satt meg opp. Vi satt på gulvet og så på hverandre. Plutselig lente han seg forover og kysset meg igjen. Jeg kunne ikke tro det! Jeg og Cameron satt i stua mi og klina! Jeg trodde jeg skulle dø av flauhet! Tungene våres møttes og det var litt rart men samtidig ikke så værst. Plutselig kjente jeg en hånd på låret mitt og vi kom nærmere hverandre. Cameron trengte meg ned mot gulvet igjen og jeg kjente hånda hans under skjorta mi. Jeg ble litt usikker, men tenkte ikke så mye over det med det første. Men da han begynte å ta av seg genseren sin og la hånda si på...mhm....buksa mi, ble jeg litt redd.
- Eh, Cameron, går vi ikke litt fort? spurte jeg usikkert innimellom kyssene.
- Synes du? Sorry, jeg er bare veldig glad akkurat nå, svarte han men stoppet ikke.
Jeg bare lot meg bli drevet av strømmen og gjorde ingen motstand. Det var jo ikke no galt, mamma kom ikke hjem før i åtte tida så vi hadde hele huset for oss selv, utenom Luna som hadde lagt seg i trappa og brydde seg lite om hva vi gjorde. Jeg lot Cameron dra av meg skjorta mi og vi tok på hverandre mens vi kyssa. Cameron løsnet på beltet sitt og jeg ble med ett litt overveldet.
- Wow, wow, serr? N-nå? Med èn gang? jeg visste at det var ok siden vi begge var gutter og at å være homo ikke var et så stort tema lenger, men å ha sex, liksom? Det hadde ikke gått ti minutter engang siden vi fortalte hva vi følte for hverandre! Men samtidig som jeg ville at vi skulle stoppe, ville jeg også at vi skulle fortsette.
- Unnskyld, men jeg klarer nesten ikke å holde meg...sa han og jeg så noe stikke ut mellom bena hans. Hjertet mitt banket hardere enn noensinne før.
- Vil du at vi skal slutte? spurte han og jeg skulle ønske han ikke hadde gjort det for jeg hadde ikke peiling på hva jeg ville! Jeg bare ristet på hodet og vi kysset igjen.
Det var som om jeg drømte. Hodet mitt var lett og jeg følte meg lett som en fjær. Vi lå på senga mi og klina. Cameron dro av meg buksa mi og begynte å leke med brystvortene mine. Han åpnet beltet sitt og avslørte ståtissen sin. Han dro ned boxerne mine og vi gned penisene våres mot hverandre. Jeg lot ut et lite stønn og ble helt rød i fjeset. Cameron lo av meg og da rødma jeg bare enda mer. Plutselig dyttet han meg oversiden og jeg lå på magen.
- Vent, Cameron, dette er en rar stilling....sa jeg.
- Nei da, jeg liker utsikten, sa han kjekt og jeg la hodet i puta mi og stønna. Han var helt utrolig! Jeg kjente Cameron dytte inn en finger i rumpa mi. Det gjorde litt vondt, men samtidig godt. Han dyttet inn enda en finger.
- Har du gjort dette før? spurte jeg.
- Nope, men jeg fikk litt erfaring fra en nettside... Jeg skjønte hva han mente og rødma. Så det var begges første gang. Jeg stønna enda mer og plutselig dro han fingrene ut. Var han ferdig? Det var vel ikke hele greia, var det? Jeg hadde aldri sett på porno så jeg hadde ingen anelse hvordan gutter gjorde det, men mammas gutte venner hadde fortalt det veldig grundig hvordan menn og kvinner gjorde det da jeg var åtte. Plutselig følte jeg noe presse på bak og jeg innså at det var Camerons penis. Jeg ble med ett nærvøs. Ville det gjøre vondt? Ville det være deilig? Ville jeg ende opp i trøbbel vis vi fortsatte? Jeg hadde så mange spørsmål og ingen å spørre!
- Da går jeg inn, sa Cameron som om han var en dykker som skulle inn i en grotte under vann. Han presset inn og jeg stønnet høyere. Jeg hadde sex med Cameron! Min bestevenn! Cameron var inni meg! Jeg innså hvor rart det hørtes ut og rødmet enda en gang. Cameron begynte å bevege seg og tok tak i hoftene mine for å støtte seg. Vi stønnet i kor og mens han bevegde seg fortere og fortere gjorde det både vondt og godt. Det var en følelse av både deilig og vondt. Jeg ble svimmel og det føltes ut som om jeg skulle tisse. Plutselig gikk Cameron fortere og mer røff.
- C-cameron, i-ikke så fo-rt! sa jeg men han hørte ikke etter. Jeg ble omveldet av følelser og kjente hele kroppen min bli til sommerfugler. Og plutselig ble alt svart!
Jeg våknet neste morgen av fuglekvitter utenfor vinduet mitt. Jeg åpnet øynene og sollys trengte seg gjennom de hvite gardinene mine. Jeg så meg rundt og så en skikkelse på badet. Cameron. Jeg var ikke ordentlig våken så jeg bare ga han et søvnig blikk og satte meg opp i senga. Jeg gned meg i øynene og innså med ett hva som hadde skjedd dagen før! Jeg la hodet mitt ned i dyna mi og kjente at jeg rødma. Så flaut! Jeg hadde besvimt mens vi hadde sex!!!
OMG! Tenkte jeg bare og oppførte meg som en 13 år gammel jente. Cameron kom ut fra badet. Han var helt naken...
| Må avslutte der for nå, sorryXD Beklager for at den ble så lang, men dere aner ikke hvor RART det var for meg å skrive det herXD Jeg fniste og hylte som en 13 åring mens jeg skrev! LMAO! Uansett, håper dere likte det og følg med på når neste kapittel kommer ut:D |
YOU ARE READING
The Bite
WerewolfDet hele startet med et bitt. Nico er en vanlig 17 åring helt til kompisen Cameron blir angrepet av en mystisk skapning... I sammarbeid meg mesret3!