Mandag. Jeg skulle egentlig vært på skolen, men etter det Cameron sa, hadde jeg ikke lyst til å gjøre noe som helst. Jeg bare lå på senga mi og så opp i taket. Jeg hørte Evelyn si hadet til mamma og gå ut av huset. Mamma brydde seg ikke så mye om jeg gikk på skole eller ikke, så jeg kunne være hjemme hvis jeg ville. Tankene mine var et rot og jeg skjønte ikke hvorfor Cameron sa det han hadde sakt. Hvorfor slo han opp for så å leke med meg og så kaste meg vekk?! Det ga ikke mening! Jeg bestemte meg for å ikke la ham pine meg mer. Jeg reiste meg og gikk ned i første etasje. Mamma satt på sofaen og så på The Kardashiens. Jeg bare gikk forbi ho og ut i gangen, tok på meg sko og løp ut.
Det var blitt varmere selv om det er Oktober. Jeg gikk inn i skogen og sparket bort steiner. Plutselig hørte jeg noen stemmer. Det var litt for utydelig for at jeg kunne høre hvem det var, men jeg gikk mot dem. Jeg gjemte meg bak busker og trær. Så så jeg dem. Cameron og Robin. Hva gjorde de sammen? Jeg prøvde å høre hva de sa men med et uhell tråkket jeg på en kvist og de snudde seg. SHIT! Oppdaget de meg?! Jeg lukket øynene i noen sekunder og hørte de gå sin vei. Åh, de gikk... Jeg reiste meg opp og gikk ut der de hadde stått og så meg rundt.
Flere spørmsål poppet opp i hodet mitt. Hvordan kjente de hverandre? Cameron hadde ingen andre venner enn meg, eller pleide... Var vi fortsatt venner? Jeg tror ikke det... Tanken gjorde meg trist. Jeg tenkte tilbake til da vi hadde møttes første gangen og alle de gangene vi hadde ledd oss nesten i hjæl av tullete og barnslige ting vi sa og gjorde. Hvordan hadde vi endt opp sånn her?...
YOU ARE READING
The Bite
WerewolfDet hele startet med et bitt. Nico er en vanlig 17 åring helt til kompisen Cameron blir angrepet av en mystisk skapning... I sammarbeid meg mesret3!