Telefon Kargaşası

62 9 1
                                    

Multi : AZRA

Eşyalarımı hazırlamıştım son defa odama baktım ve aşağıya eşek ölüsü ağırlığındaki valizimi indirme çabasına başladım. Aq niye bu kadar ağır? Hâlbuki dolabımı açtığımda giyecek birşeyim yok diyordum. Çeke Çeke babamın yanına ulaştım. Şimdi nereye gidiyon loo dediğinizi duyar gibiyim. (Duymadım ama çaktırmayın ) Babam beni teyzemin yanına yolluyo. Istanbul'a yani. Orda eğitimime devam edicem. Annemin aksine Teyzem bana çok iyi davranır. Beni öz kızından ayırmaz yani benim salak kuzenim Nisa dan. Babama karşı çıkacaktım ama ona yardımcı olmak istiyosam uslu bir kız olup dediklerini yapmam lazım dimi. Hem ben gittikten sonra o da gelecek ve kendimize yeni bir hayat kuracağız.

.........

Sonunda uçak iniş yaptı. Burası her ne kadar güzel memleketim Muğla'ya benzemesede istanbulu seviyordum ve yaz tatilinde buraya gelip kuzenimle her boku yerdik . O yüzden sıkıntı yaşamam. Ağırlığı yüzünden bana güç gösterisi yaptıran bu eşek ölüsü valizimi yine cekistirip çıkışa yöneldim. Elimi kaldırıp taksiye işaret ettim. Tam bineceğim sırada sözlükte hayvan kelimesinin karşılığı olabilecek yosun kafalı öküz açtığım kapıdan bindi ve teşekkür etti. Mal mısın olum? Ne bu aq? Sinirden deliye döndüm bide teşekkür ediyo sanki ona açtım yalak. Lan bu çocuk bi de uçakta yanımda oturuyordu. Bende ne taş demiştim ama öküzmüş bak sen. Icimden ona saydırmaya devam ederken bir taksi daha geldi ve ona bindim. Adresi verdim ve İstanbulun altını üstünü birbirine katacagım Nisayı aramak için rehbere girdim. Telefona baktım da bi gariplik var rehberde tanımadığım kişiler var. Kuzenim yazısını gördüm ve arama tuşuna bastım. Lan ben Nisayı 47 kromozomlu diye kaydetmiştim. Neyse belki babam değişmiştir arada degisiklik sever o nxjdjsjskks

"Sen ne kadar hayırsız bir kuzensin lan. Taa nerden geliyorum ama biriniz teşrif edip beni almaya gelmiyorsunuz. Senin suan yapış yapış ve kaygan yosunlu yosunlu yeşşil yalaktan farkın yok. Şimdi trip atıcam ama eve gelince atmicam çünkü canım sıkılır. " Biraz bekledim ve bir erkek sesi duydum ve gülüyordu. Lanet ya rezil oldum.

"Aq sen kimsin lan?" Dedim ve konuşmaya başladı.

"Asıl sen kimsin kızım? Sen beni aradın ayrıca kuzenimin telefonunun sende ne işi var?  Yoksa yatağa attığı kızlardan birimisin? "

"Ne diyon aq çocuğu ağzını topla yoksa ben toplamasını bilirim. " dedim ve telefonu yüzüne kapattım. Ve telefonu incelemeye başladım. Mk çocuk doğru söylüyor bu benim telefonum değil. Şimdi jeton düştü. Bu telefon yanımda oturan aynı zamanda taksimi çalan hayvanın telefonu. Hay böyle Şansın. Mal mıyım ya alırken de farklılık var diyodum ama beyin köşeli olunca haliyle geç algılıyor. Offf. Kendi numaramı yazdım ve aradım. Sinirle açtı.

"Telefonumun sende ne işi var?"

"Ne bağırıyosun be çok meraklı değilim telefonuna Allah Allah "

"Konum atıcam hemen getir telefonumu!"

"Oldu canım çay kahve?"

"Bana bak kızım sınırlarını zorlama pişman olursun. Acelem var çabuk ol." Dedi ve yüzüme kapattı. Gerizekalı ya. Zaten normal bir insan bana gelmez ki hep anormal hep mal.

Sesinde AŞK VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin