Ağzım yırtılırcasına gülümsedim. İkisi de adımı anırarak üstüme koşmaya başladılar. Arkamı döndüm ve odama koşmaya başladım. Onlar da peşimden gelip beni gıdıklamaya başladılar. Oğlum yapmayın söyle şeyler. Tikim var benim. Ağzımdan garip garip sesler çıkıyo. Çıkardığım sesten ben bile korkuyorum. Biz anırarak gülerken Teyzem odaya girdi.
" Kızlar sakin olun. Sesiniz taa nerden duyuluyor valla Harun Sesinizi duyarsa sizi kapı dışarı eder bahçede kamp kurmak zorunda kalırsınız. " Dedi ve güldü. Bizde kızlarla insan taklidi yapmaya karar verdik. Muhteşem üçlü yine bir araya gelmiştik. Nisa zaten başımın belası küçüklükten beraberiz. Sadece okul için ayrılmak zorunda kaldık. Duygu da bizim ortak en yakın arkadaşımızdı. Onu görmeyi beklemiyordum çünkü yurtdışında olduğunu sanıyordum. Kızlara yaşadığım olayları anlattım. Yani mavişi. Duygu taramalı tüfek gibi konuşmaya başladı.
"Çocuk çok mu yakışıklı yoksa yakışıksızmı? Nereli? Adı ne? Ne iş yapıyo? Arabası var mı? "Nisayla ikimiz Duygu ya gerçekmisin bakışı attık.
"Yakışıksız ne ya?" Diye soran Nisaya içimden geçen soruyu sorduğu için madalya taktım ve tebriklerimi gönderdim.
"Kesin aşık oldu sana. Yoksa şahsen biri beni düşürse üstüne atlarim kafa göz dalarim yani."
"Saçmalama Nisa ya ne aşkı. Salak gibi düşürdüm onu. Bi daha nerden karşılaşıcazki hem. Ama o masmavi gözleri beni benden aldı ya. Sözlükte meteor kelimesinin karşılığı yani o kadar. "
"Yaaa çok güzel. Böyle dizilerde ki gibi olmuş. Ilk çarpışma sonra aşk ahh ahh. " dedi benim hayalci
Duygu'm. Sonra hayatımda tanıdığım en odun kız yani kendileri kuzenim olan yontulmamış odun Nisa umursamaz tavrıyla konuştu." Iyyy o ne be öyle vıcık vıcık aşk hiç bana göre değil. " dedi ve Duygu hemen atladı.
" Sen sus be ne anlarsın ki ztn. Ee Azra enistemle ne zaman tanışıyoruz."
"Lan salak çocukla bir daha karşılazmicaz diyom sen enistem diyon katıksız mal." Duygu tekrar konuşmaya başladı.
"Sen şu mekanın adını söylesene gidelim. "
"Ya saçmalama be oraya bi daha gitmem yüzsüz gibi olmaz hayır. " Yontulmamış odunum beni yine hayattan soğutan derin dondurucu soğukluğunda espirisini yaptı.
" Bakiyim yoo yüzün var. " dedi ve yüzüme dokundu Duyguyla ikimiz ona dik dik baktık ve Duygu çığlık atmaya başladı.
"Noluyo lan? " Diye bağırdım. Üstüme atladı ve
"İnanmıyorum ya gelmişsin. " dedi. Nisayla aynı anda "Günaydııın. " Dedik ve üçümuz birlikte kahkaha atmaya başladık. Kahkahamizi bozan Teyzem in yemek hazır uyarısıyla son buldu. Orangutan gibi acıkmıştım. Hepbirlikte koşarak Aşağıya indik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sesinde AŞK Var
De TodoIşığa yalnızca güneş ışığı düşük olduğunda ihtiyacın olur ve güneşi, yalnızca kar yağmaya başladığında özlersin. Ve onu sevdiğini yalnızca gitmesine izin verdiğinde anlarsın...