MULTİ : BUĞRA
Karşımda boyumu ikiye katlayan bir ayı gördüm. Harbi harbi oyuncak ayı. Duygu hayranlıkla ayıya bakıyordu. Onun çığlık sebebi belli olduğu için Nisanın yanına gittim. Donuk donuk bakıyordu.
" Hadi bu kaçığı anladım sana noluyo amk. " Yüzüme baktı ve elindeki notu bana verdi. Notu okuyunca o mesaj atanın Buğra olmadığını anladım. Notta söyle yaziyordu;
" Ayıları sevdiğini biliyorum Azra. Annenin seni terk ettiğini küçük kardeşinin boğularak öldüğünü neyi sevip sevmediğini kısacası hakkındaki herşeyi biliyorum. Attığın her adımdan haberim var. Çok yakında tanışacağız bebeğim . "
İçimi korku salmıştı. Buğra olamazdı. Hakkımda bu kadar şey bilemezdi. Peki kim bu? Nereden tanıyo beni? Korkuyla Nisaya baktım o da tedirgindi. Duygu salağı da ayıya sarılmış hayvanı boğacaktı. Gerçi canlı değil ama Duygu bu cansızı bile boğabilir.
" Ya Duygu bırak şu ayıyı. Truva atı gibi olmasın . Içinden birsürü asker çıkıcak esir alacak bizi. Bırak dışardaki çöpe atalım. Istemiyorum. Kim olduğunu bile bilmiyoruz." Dedim ama ne fayda. Bana ters bir bakış attı. Ayıyı kucakladığı gibi odasına götürdü. Sözde bana gelmişti.Nisayla bu konuyu sabah konuşalım dedik ve odalarımıza gittik. Tedirgince yastığa kafamı koydum ama uyuyabileceğimi sanmıyorum. Çok korkuyordum. Biran önce babam gelsin istiyordum. Gözlerimi kapattım ve düşünmemeye çalıştım.
.......
"Buğra seni satırla kovalarım ver şunu ya. " Diye yarım saattir bağırıyordum. O ise elindeki fotoğrafı yukarı kaldırmış gülüyodu.Kahretsin kısalık. Şimdi siz ne fotoğrafı diyeceksiniz? Şu hızlı trende korkudan hayvan gibi ağzımı açtığım ve Buğra ya sarıldığım fotoğraf. O çekeni bir bulsam. Bale kiyafeti giydirir , boğazdan aşağı atar intihar süsü verdiririm.
" Ya ben bunu sana verir miyim hiç? Yırtarsın sen bunu biliyorum. Hem bu ikimizin ilk fotoğrafı. " dedi ve daha çok kahkaha attı. Oflayarak masaya oturdum yani masa derken sandalye sjjsndjd. Yani masanın üstüne de otururdum ama ben bir hanımefendi olduğum için sandalyeye oturuyorum. Of yine saçmaladım. Kızlara mesaj atıp çabuk olmalarını istedim yoksa harbi dövücem bu çocuğu. Yanıma oturdu ve bir bana bakıp birde fotoğrafa bakıp gülmeye devam etti. Başlamadı çünkü sürekli gülüyo salak. Ona ciddi ciddi bakıyordum ama en sonunda dayanamadım ve bende gülmeye başladım. Daha sonra kızlar geldi ve birlikte okula gittik.
.......
Bugün okulda baya bi yorulmuştum. Okulun müzik hocası sesimi çok beğenmişti ve gün boyu sesimi analiz etti. Bağırarak şarkı söylemekten ses telimdeki çamaşırlar kurudu. Of iğrençti tamam. Kendimi yatağa attım. Dün geceden beri o numaradan mesaj gelmemişti. Belki de unutmuştur diye sevindim. Gözlerimi kapattım. 2 dakika sonra bir tıkırtıyla gözlerimi korkuyla açtım. Camdan pencereyi kaydırarak önümdeki zarfa baktım. Kafamı kaldırıp sağa sola baktım. Hay şom ağzıma sıçayım. Bi de sevinmiştim. Ona baktığımı farketti ama gitmedi. Çok korkuyordum ama deli cesaretimi konuşturup yürek yemiş edasıyla bağırmaya başladım.
"Kimsin lan sen? Adam gibi çıksana karşıma. Götün yemiyor demi? Beni korkuttugunu falan düşünüyorsan boşuna. Adam gibi karşıma çıkmadıktan sonra erkek olsan bile bacimsın. Korkutamazsın beni bacım."
Bacım ne amk?? Of içime ne kaçtı benim. Korkudan altima sicicam şimdi. Ben adama bacim diyorum.
Oradan uzaklaştı.E bacım dersen tabi uzaklaşır. Alındı adam mal. Biri sana adam dese sen naparsın.
Eyvallah derim iç ses ne dicem. Korkuyla zarfı alıp içeriye girdim. Zarfı açtım ve korkum 80 e katlandı. OLAMAZ! !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sesinde AŞK Var
DiversosIşığa yalnızca güneş ışığı düşük olduğunda ihtiyacın olur ve güneşi, yalnızca kar yağmaya başladığında özlersin. Ve onu sevdiğini yalnızca gitmesine izin verdiğinde anlarsın...