GİZLİ NUMARA?

44 8 8
                                    

MULTİ : MERT

"Kızım ne el varmış sende de ya hissetmiyorum kollarımı. " diye söylenmeye başladı Buğra malı. Ona ters ters baktım ve,

"Dua Et erkeksin yoksa yapacağımı bilirdim ben. "

"Ciddi misin? Allah'tan erkeğim yani. " Ona göz devirerek kapıya gittim ve yumruklamaya başladım.

" Ya bizi duyan yokmuuu. Yardım edin lütfen. " diye bağırmaya başladım. Ama kimse duymuyordu. Of ya of.

" Bir ise yara şu telefonunu çıkar ve birini ara. " diye cırladım.

" Kızım telefon olsa çoktan aramıştım. Senden daha önce düşündüm bunu."

Sinirden yumruğumu sıkmıştım. Bu kadar aksilik olmaz ama ya. Tam umutsuz bir şekilde oturacakken kapı çaldı ve ben sevinçle kapıya koştum.

" Orda biri var mı? " kapıya vurdum ve konuşmaya başladım.

" Ya yardım edin lütfen burda kaldık."
Iki dakika sonra kapıyı biri açmıştı ve mutluluktan havaya uçuyordum. Ay dur ineyim vapur çarpar xnsjsnsjjd.
Sınıfa gidecekken kızlar beni gördü ve yanıma geldiler.

" Kızım sen nerdesin yarım saattir? " Diye cırladı Duygu

"Ya soyunma odasının kapısı sorunlu galiba çıkamadım. " Diye açıklama yaptım.

" Iyide sadece erkekler soyunma odasının kapısı sorunlu kızların ki değil. " Diyerek tek kaşını kaldırdı.

" Iıı şey ben yanlışıkla oraya girmişim. Aman ya boşverin hadi bahçeye çıkalım. " Dedim ve konu kapandı. Birlikte bahçeye çıktık sohbet ederken yanıma aniden birinin oturmasıyla şoka girdim. Bu kişinin de Mert olduğunu gördüğüm de daha da büyük bir şoka girdim. O da Migros ndjdjd.

" Naber Azra? "

"Iyidir sen? "

" Iyi bende. Bu okulda görünce seni şoka girdim ya."

Amk senin Migrosa girmen lazım şoka ben girdim. Indirimler vardır kesin gideyim bi ara cidden.

Sen bimi nasıl aldatırsın?

Haklısın iç ses. Sana ılk defa hak verdim. Neyse bu konuyu sonra konuşalım. Tekrar mavişe döndüm.

"Evet artık bu okuldayım. "

"Desene artık hep birlikteyiz. " Gülümseyip kafamı salladım. O da tekrar konuşmaya başladı.

" Akşam bi yerlere gidelim mi? "

" Bilmem ki nereye mesela? " Diyerek tereddütte kaldım.

" Bilmem kızlarda gelsin hem sahile falan gideriz belki lunapark. " dedi ve sorarcasına baktı. Kızlara döndüm ve olur anlamında kafalarını salladılar.

" Tamam o zaman olur gideriz. " Bana gülümsedi ve,

"Adresi mesaj atarsın almaya gelirim sizi. " Dedi. Göz kırptı ve gitti. Bende arkasından hala bakıyordum. Kızlar benimle dalga geçiyorlardı. Ikisine de birer tane patlattım. Son iki ders kalmıştı o yüzden girmemeye karar verdim ve kızlardan önce eve gittim. Duş aldım ve akşam giyeceklerimi düşünmeye başladım.

........

Herşey çok güzeldi tek bir sorun var o da Buğra. Mert onu da getirmişti. Sürekli bana bakıyordu ve laf sokma çabasındaydı. Ama Ben onu görmezden geliyordum ve sürekli Mertle konuşuyordum. Sinir olduğunu hissediyordum ve bunu yapmak hoşuma gidiyordu neden bilmiyorum ama öyle işte . Attığı bakışlar korkmamı sağlıyordu ama umrumda değil. Hepbirlikte lunaparka gitmeye karar verdik. Sırasıyla bütün adrenalin dolu şeylere binecektik. Duygu sürekli mızmızlık yapıyordu. Yok şu tehlikeli yok şunun güvenliği yok. Bunları korktuğu için söylüyordu biliyorum ama biz Nisayla hepsine binmeye kararlıydık. Ilk olarak hız trenine binmeye karar verdik. Yerime oturdum. Yanıma Mert oturacağı sırada Buğra hızlı bir şekilde yanıma oturdu. Ona dik dik baktım. Bana dönüp

" Merak etme havuza ittim ama burdan itmem korkma yani. "

" Ne korkcam be o yüzden bakmadım Mert oturacaktı ama yerini aldın. "

"Burası Mertin mi tapusu mu var? "

Bununla uğrasilmaz. Daha fazla cevap vermedim ve başlamasını bekledim. Mert ve Nisa önümüzdeydi. Duygu salağı da binmemisti. Tren calismaya başladı. O kadar hızlıydı ki kendime hangi akılla bindim diye küfür ettim. Gözlerimi sıkıca kapattım ve elimin üstünde bir el hissettim. Buğra hızlıca beni kendine çekti ve sarıldı.

" Bu kadar korkuyosan neden biniyosun? "

"Ben korkmuyorum yaaa. "

Yalaaannn. Ödü bokuna karıştı.

Eğer susmazsan seni aşağı atarim iç ses.

Beni atarsan sende düşüyosun salak.

Tamam yine haklısın ve sana yine katılıyorum. Bugün çok katıldım lan sana.
Ben iç sesimle konuşurken Buğra devam etti.

"Belli belli hiç korkmuyosun o yüzden suan belimi sıkmaktan iç organlarımı çıkaracaksın. " dedi ve yine kahkaha attı. Tren durdu ve indik Duygunun yanına gittim aptal aptal bi yere odaklanmıştı. Ellerimi gözünün hızasında sağa sola  oynattim.

"Dünyadan Duyguya lütfen antenlerinizi bize çevirir misiniz? " dedim. Bana döndü. Hala salak salak bakıyordu.

"Azra ben galiba aşık oldum. "

"Yuh Oha yani iki dakika da mı? "

"Kızım görmeliydin benden bir özür dileyişi vardı."

"Bi dakka ya ne Özürü? Rezil mi oldun sen doğruyu söyle. "

" Şey azcık düştüm. Oda düştü. Birlikte düştük. "

" Ne güzel ruh eşini bulmuşsun artık beraber düşme fantezisi yaparsınız. " dedim ve güldüm. Oda yüzünü cocumuyo yaptı. Hep beraber birkaç şeye daha bindik ve evlerimize gittik. Tabi ayrılırken Mert beni yanağımdan öptü ve Buğra öldürücü bakışını attı. Ona ne oluyo anlamadım ama Mertin beni öpmesi hoşuma gitmemişti. Üstümü değiştirdim ve kendimi yatağa attım. Telefonum titredi. Elime aldığımda bilinmeyen numara olduğunu gördüm. Mesajı açtım.

Kimden : Bilinmeyen numara

" Artık Seni her gün izlemek çok güzel bir duygu uyurken o melek yüzünü izleyeceğim ama sen farkında bile olmayacaksın. " bu ne amk. Kesin Buğra malıdır. Sinirle onu aradım. Uykulu ses tonuyla konuştu.

" Noldu Hasretime dayanamadın mı?"

" Ne hasreti salak. Artık işin gücün yok bu şekilde beni korkutacağını mı sanıyorsun. "

" Ne diyosun kızım bir şey anlamadım. Uykusuzluk kafa mı yapıyo sende. "

" Buğra anlamamazlıktan gelme sensin biliyorum. Bir an önce bu oyuna son ver. " dedim ve konuşmasına izin vermeden kapattım. Rehberden de şu salağın adı hala yakışıklım diye kayıtlıydı hemen unutmadan onu Egoist olarak değişirtirdim. Iki dakika sonra yine o numaradan mesaj geldi.

Kimden : Bilinmeyen numara

"Beni nasıl olurda o piçle karıştırırsın ben eşsizim. Tıpkı senin güzelliğin gibi."

Amk bu Buğra fazla oldu ama. Mal bi de kendine piç dedi. Harbi salak. Ama ben yarın ona yapıcağımı bilirim. Tekrar kafamı yastığa gömdüm. Gözlerimi yumdum. Duygu ve Nisanın çığlıklarıyla gözlerimi korkuyla açtım. Hadi Duygunun çığlıklarını normal karşılıyorum ama Nisa ödü patlamasa asla atmazdı. Korkuyla aşağıya koştum ve gördüklerim karşısında donup kaldım.

907 kelimeeeee 😂😍😜😜

Sesinde AŞK VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin