KAYBETME KORKUSU

37 7 0
                                    

Zarfın içinden bugün Buğra yla güldüğümüz zaman çekilmiş bir fotoğraf vardı. Attığın her adımdan haberim var demişti. Bu da kanıtı. Icindeki notu çıkardım ve okumaya başladım.

" Buğra piçinin nasıl biri olduğunu bilsen eminim suratına tükürürsün. Öyle bir piç yüzünden güzelliğini harcamak istemezdim ama Üzgünüm o piçin bana çektirdiklerini benim de ona çektirmem lazım. Bu arada sesine bayıldım. "

Notu okudukça ağlama isteği geliyordu. Ya Buğra yla bnm ne alakam var. Neden onun yaptıkları yüzünden beni kullanarak canını acıtmak istiyor? Neden? Neden? Neden? Notla fotoğrafı alıp koşarak Nisanın odasına gittim ve ona gösterdim. Ağlamaya başladım. Nisa bana sarıldı.

"Azra ağlama canım. Yarın Buğra nın yanına gidip herseyi anlatırız. Tamam mı? Korkma bişey olmaz . Biri dalga geçiyor belki." Başımı olumlu anlamda salladım ve o gece Nisayla beraber uyuduk.

.......

Gözlerimi araladım ve karşımda bize dik dik bakan Duyguyu gördüm.

"Siz bensiz mi uyuyorsunuz? Üvey miyim ben yeaahğğ " diye sitem etmeye başladı. Hızla yataktan kalktım. Odama gidip duşumu aldım ve kıyafetlerimi giyip Duygunun yanına gittim. Dün olanları anlattım. Gözlerini pörtletmiş bir şekilde bana bakıyordu. Aniden ayağa kalkarak :

" Yürü lan bulcaz o iti polise gidelim. "
" Ya saçmalama polise gidersek onun da haberi olur. Attığım her adımdan haberi varmış. " umutsuzca yerine oturdu ve düşünmeye başladı. Ama düşünecek bir şey yoktu. Buğrayla ne ilgisi olduğunu öğrenmeliydim. Telefonu elime alıp Buğra yı aradım. Hemen açtı ve ukala konuşmasına başladı.

"Sende bağımlılık yaptım demi? Bensiz duramıyorsun kabul et " dedi ve yine gülmeye başladı.

"Buğra saçmalamayı kes hemen buluşmamız lazım. " dedim ciddi ses tonumla.

" Oo baya özlemişsin sen beni. Olur buluşalım. Nerdesin sen? "

"Evdeyim ben ama ev olmaz senin bildiğin tenha bir yer var mı?  Kimse olmamalı. "

"Azra dün seni satırla kovalarım demiştin cidden beni öldürme gibi bir planın var mı?  Yoksa bana İlanı - Aşk mı ediceksin? "

"Ya of abuk subuk konuşma ya ciddi bir konu var. "

"Tamam be tamam ben sana konum atıcam. " dedi ve kapattım. 10 dakika sonra Buğra konum atmıştı. Fotoğraf ve notu alıp çantama koydum. Kızlara haber verdikten sonra taksi çağırıp yola çıktım.
Yarım saat sonra eski bir fabrikanın önünde Buğrayı görmüştüm. Duvara yaslanmış bir şekilde beni bekliyordu. (Multimedia) Yanına yaklaştım. Dudaklarını yaladı ve konuşmaya başladı.

"Evet neymiş bu kadar ciddi olan konu? "
Çantamdan fotoğrafla notu çıkarıp Buğra ya verdim. Notu okurken çene kasları kasılmıştı. Daha sonra yüzüme baktı. Ondan cevap istercesine bakıyordum. Etrafa baktı ve beni kolumdan fabrikanın içine çekti. Sinirle kolumu kurtardım ve bağırmaya başladım.

"Bana bir açıklama yap Buğra!!! Kim bu? Ne istiyor benden? Neden seni benimle cezalandırmak istiyor? Birkaç gündür bana sürekli msj atiyo. Hakkımda herşeyi biliyormuş ve attığım her adımı izliyormuş. Kim bu ya bişey söyle."

Kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım. Sinirden mi korkudan mi bilmiyorum ama ağlama isteğini bastıramıyordum. Buğra yüzümü avuçladı ve gözyaşlarımı sildi.

"Korkma Azra sana asla bişey yapamaz. Buna izin vermem. Gereksiz bir insan. Kim olduğunu bnde bilmiyorum. Saçmalamıs. Boş boş konuşmuş . Ağlama sakın. "

Ellerini yüzümden çekip onu ittirdim.

" Bana nasıl bir pislik olduğundan bahsetsene. " diye çemkirdim.

"Azra gerizekalının biri seninle uğraşıyor işte. Buna beni de alet etmiş. Sende aptal gibi onun oyunlarına geliyorsun. " Diye bağırdı. Yüzüne nefretle bakıp Sinirle fabrikadan çıktım ve eve gittim . Kızlara herşeyi anlattım ama ne diyeceklerini bilemediler abuk subuk çözümler düşündüler. Kitap okuyup kahvemi yudumluyordum. Sakinleşmeye ihtiyacım vardı. O sırada telefonuma mesaj geldi.

Kimden : Bilinmeyen numara

" Buğraya giderek hata yaptın güzelim. Sana zarar vermekten vazgeçmeyi düşünüyordum ama sen o şansı kaybettin. Bir hata daha yapmaman dileğiyle. "

Mesajı okuduktan sonra kahve fincanını yere fırlattım. Artık sabrım kalmadı.

------ BUĞRA ' DAN ------

Lanet olsun ya Lanet olsun. O piç Azranın saçının teline zarar vermeye kalksın kendi ellerimle öldürürüm onu. Daha dikkatli olmalıydım kahretsin. O piç tam da böyle bir durumu bekliyordu. Azraya karşı hassas olduğumu farketti. Telefonumun bildirim sesiyle cebimden çıkarttım. Emre piçindendi.
Kimden : Piç

"Kıza neden o kadar bağırdın Buğra ve bana neden gerizekalı dedin alındım 😂 😂 "

Sinirle onu aradım. Kahkahayla açtı.

" Özledin dimi beni? "

"Azradan uzak dur. Onun hiçbir suçu yok. Senin derdin benimle. "

"Benim sevgilimin de suçu yoktu ama senin yüzünden oldu herşey. "

"Lanet olsun senin sevgilin deliydi. Ben birsey yapmadım. "

"Ona sakın deli deme. Yemin ederim önce Azrayı sonra seni gebertirim. Ukalaca gülmeye başladım.

"Azradan nefret ediyorum Emre. Bu şekilde canımı acıtamazsın. Çok aptal bir kız sadece komik olduğu için onunla takıldım.Emin ol umrumda bile değil o. " dedim ve yüzüne kapattım. Sinirden elim titriyordu. Emre nin Azraya zarar verme ihtimali beni delirtiyordu. Ona karşı neden böyleyim bilmiyorum ama ona zarar gelirse kendimi kaybederim. Sahi ben ne ara Azraya nu kadar bağlanmıştım? Hiçbir kız umrumda değilken neden artık tek düşüncem Azra olmuştu? Geceleri onu düşünmekten uyuyamiyordum. Hele onu Mertle yakın görmek çıldırtıyordu. 2 dakika sonra Emre piçinden yine mesaj geldi. Resim atmıştı. Resme baktım ve sinirim iki katına çıktı. Icimde tarif edilemeyecek büyüklükte bir korku vardı.  Ne korkusu bu ?

KAYBETME KORKUSU!

Sesinde AŞK VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin