Odamdaki pencereye boş boş bakarken telefonuma nesaj gelmişti.Yoksa mesajlar mı demeliydim?Bu mesajlar tabikide sınıf grubundan geliyordu.Herkes matematik öğretmeninin verdiği ödevi konuşuyordu.Ödev tamamen aklımdan çıkmıştı.Çantamı karıştırırken sonunda ödevi buldum.Tam ödevi bulup masaya götürürken aklıma Mert geldi.İşte her kızın mutlaka aşık olduğu en azından hoşlandığı bir erkek vardır heralde.Benim aşık olduğum kişi ise Mertti.Onun kumral saçları,kahverengi gözleri ve o gülüşü aklımdan çıkmıyordu.Ama sorun onunla aynı okulda olmama rağmen bir türlü konuşamıyor olmam.O bana her zaman havalı,çalışkan ve bir o kadar da komik biri gibime geliyor.Tamam aslında havalı değil ama konuşamadığım için ve o birkaç kızla konuştuğu için bana öyle geliyor.
Her neyse.Ben en son ödevi yapıcaktım.Yine hayallere daldım.Ödevi de bildiğim kadar yaptım.Çantamı yerleştirdim ve biraz telefona bakıyım dedim.Gruptaki konu yeşil parka gitme planıydı.Yeşil park bizim evden yaklaşık 15 dk uzaklıkta geniş ve güzel bir park.Grupta en çok yazışanlardan biri olan Eda"Seda sen gel istersen"diyince biraz şaşırdım.Aslında zaten bizim gruptan biri.Ama bi an diyince şaşırmıştım.Bende"işim yok zaten.Gelirim."dedim.Bizim gruptakiler yaklaşık yarım saat daha konuştular.
Ardından Mert gruba mesaj attı."bende geliyim bari.Siz şimdi bensiz yapamazsınız"diyince bende içimden"sanki sana çok meraklılar da" dedim.Aslında bu mesaji Özgür,Arda ve Ömere ithafen yazmıştı.
Saate baktığımda 24.00 ı gösteriyordu.Baya uykum gelmişti.Tlefonumu bir kenara bırakıp yatağıma uzandım.Tabiki de uyuyamadım.Kafamda o kadar çok düşünce var ki uyumam imkansız gibi bir şey.Ailemden tutunda biriktirmem gereken paraya kadar herşey var.Bir şekilde bu düşünceleri zor da olsa bir kenara bırakmayı başardım.En azından geçiçi bir süreliğine.Rüya bile gördüm.Ama hiç güzel bir rüya değildi.Rüyamda planladığımız gibi yeşil park'a gelmiştik.Sonra bir baktım Mert'in omzuna bir el uzanmış ve bu bir kızın eli.Dedim ki noluyo?Bizim gruptakiler kime noluyo diyince bende hiiç aklımda bir şey vardı da ona sinirlendim dedim.Biz oralarda birkaç dakika daha durduk.Tabi ben hala Mert'e bakıyorum.Bakıyorum bakmasına da yanındaki kız da Mert'e baka baka eridi yani.Tam bir özgüvenle onların yanına gidiyordum ki rüyamdan alarm sayesinde uyandım.Acaba rüyam gerçek olucak mı?
Bir sonraki bölüme kadar hoşçakalın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zor Aşk
ChickLitBu romanda bir kızın delicesine aşık olduğu birine karşı yaptığı fedakarlıklar,konuşma çabaları, başarıları ve başarısızlıkları anlatılıyor.Umarım beğenirsiniz