Melda durumu fark edince"hadi Eda artık gidelim"dedi.Ama Eda eve gider mi?Tabiki de hayir.Eda koştura koştura ve sinirle onların yanına gitti.Onların yanına gidince Ardaya"2 dk yanıma gelir misin?"dedi.
Bu arada şunu da söyliyim:Eda'nın ondan hoşlandığını Arda bilmiyor.Arda"Gelirim"dedikten sonra bir kenara gidip orada konuştular.Biz hala onları bekliyorduk.Yaklaşık bir saat konuştular ve Eda küçük bir gülümsemeyle bizim gruba doğru geldi.
Bizim grup durur mu?Hepimiz aynanda"ne konuştunuz?"dedik.Ama Eda'dan çıt yok.Sonra"hadi bizim eve gidelim.Sakin sakin konuşuruz."dedim.Kızlar kabul edince bizim evin yolunu tuttuk.Hepimiz Eda'nın gözlerinin içine bakıyorduk.Sessizliği Melda bozdu."Hadi anlat artık"diyince Eda başladı anlatmaya.
"Kızlar biliyor musunuz o da benden hoşlanıyormuş."Sonra durum fark edilmesin diye çok fazla konuşmadık.İşte böyle."
Ardından Elif"İyiki o kadar uzun konuşmadınız.1 saat yetmiyor demek ki size"diyince Eda hariç hepimiz gülmeye başladık.Ardından Eda bu durumdan memnun olmayınca gülmeyi kestik.Bende"Eee şu Mevsim midir nedir niye Arda'nın omzuna elini koydu?"dedim.
Eda hemen cevapladı."Onu da sordum.Arda zaten grup mesajlarından geliceğimizi biliyordu.O kız zaten her erkekle dolaşan biriymiş.Arda"elini çeksen iyi olur diyince elini çekmiş.İşte böyle."dedi ve ardından mesaj geldi.Gönderen tabiki Ardaydı.Mesajda "naber"yazıyordu.O sırada Elif "Sadece naber mi demiş?"diyince Eda mesajı tekrar gösterdi.Hepimiz şaşırdık.Çünkü Eda ,Ardaya aşkını itiraf etmeden önce de böyle yazıyordu.
Bende "E daha bugün açıkladın.Hemen iltifat edicek değil ya.Biraz zamana bırak dedim."Melda"Seda,gören de seni aşıksın sanar."dedi.Aşıktım ama bu durumu onlara bahsetmediğim için bilmiyorlardı.Aslında kimseye bahsetmedim.Neyse.
Melda o lafı söyledikten sonra"illa bunu söylemek için aşık olmama gerek yok"dedim.Herkes bu tartışmadan sıkılınca sonunda Elif"Kızlar ne kadar da abarttınız.Boşverin gitsin"dedi.Elif'in iyi yönünden biri de tartışma çıkınca hemen sonlandırabilmesiydi.
O sırada bir baktık Eda gözünü telefondan alamıyordu.Hava iyice kararmıştı.Melda"Biz gitsek iyi olur.Bu arada evine davet ettiğin için teşekkür ederim Seda"diyince ben"Teşekkür etmene gerek yok.Burası sizin de eviniz"dedim.Ardından yavaş yavaş hepsi evlerine dağıldılar.Bende odamı topladım.Ardından elbisemi değiştirmediğimi fark ettim.Pijamalarımı giyip mutfağa indim.Annem bugün pırasalı börek yapmıştı.Normalde pırasayı sevmem ama börekte yiyebiliyordum.Yemeği bitirdikten sonra elimi yıkayıp odama geçtim.Ne kadar yorucu bir gündü ama.Acaba Edayla Arda şu anda mesajlaşıyor mu?Bunu öğrenmek için Edaya mesaj attım.O da yaklaşık 10 dk sonra "Evet.Şu anda çok mutluyum Seda.Bu çok güzel bir duygu"dedi.
O anda sevinsem mi üzülsem mi bilemedim.Sevinmemin sebebi arkadaşımın sonunda sevdiğine kavuşmasından dolayı.Üzülmemin sebebi ise herkes sevdiğine kavuşurken bir ben kavuşamıyordum.(Burada fazla genelleme yapmış olabilirim)
Şimdi eğri oturup doğru konuşalım.Ben ona,onu sevdiğime dair hiçbir şey söylemedim ve hiçbir zaman başbaşa konuşmadık.
Ama olsun.Bana göre,iyi olan insanlar mutlu olunca bende mutlu oluyorum.İşte böyle.Yarında tatil olunca geç yatmaya karar verdim.Ama saat daha 21.38'di.Baktım ki böyle boş boş oturmakla zaman geçmiyor,bende oturma odasına gidip film izliyim dedim.Kardeşim Selma televizyonda çizgi film izliyordu.Bende onu ikna edip sonunda kumandayı elinden almayı başardım.Romantik komedi türünde ve yaklaşık 1.30 saat süren bir film buldum.
E film mısırsız olmaz.Allahtan evde mısır varmış.Mısır'ı pişirip koca bir tabağa koydum.Koltuğa yayılıp filmi izledim.
Filmin yarısındayken dışarıdan şimşek sesi duydum.Pencereden dışarıya bir baktım, hem şimşek çakıyor,hemde alabildiğine yağmur yağıyordu.Ardından kardeşim şimşekten korktuğu için yanıma geldi.Normalde annem ve babamın yanına gider ama bugün onların toplantıları olduğu için evde değillerdi.Bende filmi kardeşimle izledim.
İşte böyle.Ardından elimi yıkayıp yatağa yayıldım.Bu sefer de düşüncelerim beni rahat bırakmadı.Bir yandan Mert,bir yandan Eda ile Arda,bir yandan acaba annemle babamın toplantısı ne zaman biticek derken uykuya dalmışım.Gece şimşek çakmadığı için kardeşim Selma korkmadan uyudu.
Sabah yine her zamanki gibi boş bir güne uyandığımı düşünüyordum ki bir baktım,Melda'dan mesaj gelmiş.
"Seda işin var mı?"diye sormuştu.
Genelde böyle bir soru sormazdı.Sorduğu zaman ise kötü bir şey olduğu için böyle mesaj atardı.
Bende elimi yüzümü yıkayıp cevap yazdım."Hayır işim yok.Ama sana noldu?Kötü bir şey mi oldu dedim. O da bizim parkın oraya saat 13.00 da gel.Anlatıcaklarım var dedi.Bende "tamam"dedim.
Kahvaltıda bir bardak çay ve annemin bugün yaptığı peynirli börekten 2 tane yiyip hemen odama gidip üstümü değiştirdim.
Üstüme sıfır kol düz bordo bluz,altıma siyah kot şort,ayakkabı olarak siyah spor ayakkabımı giydim.Saçım düz olduğu için tarayıp salık bıraktım.Telefonumu yanıma alıp dışarıya fırladım.
Yol yürü yürü bitmedi.Sonunda parka geldim.Melda parkın girişinde oturduğu için onu bulmam zor olmadı.Onu gördüğümde ağlamaktan gözleri kızarmıştı.Neye üzüldüğünü çok merak ediyordum.Acaba Melda neye üzüldü?Bir sonraki bölüme kadar hoşçakalın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zor Aşk
ChickLitBu romanda bir kızın delicesine aşık olduğu birine karşı yaptığı fedakarlıklar,konuşma çabaları, başarıları ve başarısızlıkları anlatılıyor.Umarım beğenirsiniz