Cumartesi

56 27 12
                                    

Sonunda hepimiz toplanmıştık.Ama hiçbirimiz konuşmayınca sessizliği Eda bozdu."Eee Arda napalım?"diyip omzuna dokundu.
  Ne kadar da birbirlerine yakışıyorlar.Ama konu bu değildi.En sonunda Arda"En iyisi ormanda kendimize bir yer bulup orada yemeklerimizi yiyelim.Sonra ateş yakabilirsek etrafında toplanıp muhabbet ederiz.Bence iyi fikir.Sizce?"diyince herkes kabul etti.Ardından yemekleri getiren Elif ve Eda çantalarından yemekleri çıkardılar.İçecekleri de Ali getirmişti.Patates kızartması,peynirli börek,patates salatası ve ekler.İçecek olarakta ayran ve kola vardı.İşte böyle.Karnımızı doyurduktan sonra ormanı dolaştık ve saklambaç oynadık.Ebe Meldaydı.Benim bulduğum çok güzel bir saklanma yeri vardı.Oraya giderken bir yandan da ebeye bakıyordum.
  Geri geri giderken birine çarptım.Bu kişi Özgürdü.Yok artık!Ama nasıl çarpışma!Hızlı hızlı geriye gittiğim için çarptım ve düştüm.O da yine gülerek elini bana uzattı.Bende"ben kalkarım."diyip kendim kalktım.
  Biraz kaba mı davrandım acaba?Belki de kötü bir düşüncesi yoktu.Yada ben fazla iyi düşünüyorum.O da öyle dediğim için yüzü asıldı.
  Ama neşesi yerine geldi ve bana"buradan gitmeyi düşünüyor musun?"dedi.
  Bende"ne alaka?Sanki seni takip ederek buraya geldim."dedim.
  O da"belki"diyip güldü.
  Bende Melda nerede diye bakacaktım ki"Özgür,Seda sobe!"dedi.
  Al işte.Beni lafa tuttu.Sobelendim.Oyunu birkaç tur daha oynadık.Son ebe Mert oldu.Al işte."Ben ona bakarken nasıl saklanıyım?Ya hayallere dalıp gidersem?"derken şöyle düşündüm."Aslında zaten şimdiye kadar hep ondan kaçıp saklanmadım mı?Oyunda da o kadarını beceririm heralde."diye düşündüm.Düşündüm derken son cümleyi sesli söylemişim.Karşıma yine Özgür çıktı.
  Bana"neyi becerebilirsin?"diyince ben de"hiç boşver."dedim.
  Sonra Özgür kumral renkteki uzun saçları önüne düştü ve eliyle arkaya doğru itti.
  Oyunun sonucu ise Mert beni sobeleyemedi."İyi olmuş."diye düşündüm.Oyun bitmişti.
  Herkes 2'li yada 3'lü dolaşıyordu.Bizde 4'lü dolaştık.İyi ama Melda neredeydi?Grubun en sessiz,hatta şimdiye kadar hiç konuşmamış olan Melike"hadi şu gölün oraya gidelim.Hem belki de Arda da oradadır Eda."dedi.
  Eda da gülerek "belki dedi ve gölün oraya doğru yürüdük.Hepimiz oturduk.Konuştuk.Sonra ben ilerdeki tuvalete gittim.Saçım baya bozulmuştu.Saçıma çeki düzen verip dışarıya çıktım.Biraz ileride bağırış sesleri vardı çok anlaşılmasa da. Sonra oraya doğru gidip büyük bir ağacın gövdesinin arkasında durdum.
  Bir baktım Melda ve Özgür!Bende diyorum bu kız nerede?Tam yanına gidecektim ki Özgüre"seni seviyorum Özgür.Sen bunca zamandır beni fark etmedin.Bende artık dayanamayıp söyledim.Belki de beni sevmiyorsun ama ben seni her zaman seveceğim."dedi.O sırada şok oldum.Acaba Melda neden bunca zamandır bize söylememişti?Gerçi ben de bizim gruba Mert'e aşık olduğumu söylemedim.
  Tam Özgür sana vereceğim cevap derken kafamda dolaşan arı beni soktu ve"aaaa"diye bağırdım.Eyvah!Beni görmüşlerdi.
  Sonra Özgür yanıma geldi ve kolumdan tutup"sana vereceğim cevap şu:"Ben seni değil Sedayı seviyorum."diyince bir an şok oldum.Nasıl yani?Özgür bana mı aşıktı?İnanmıyorum!Zaten bu aralar farklı davranmasından anlamalıydım.Ama ben ona aşık değilim ki!
  Sonra"be...ben ger...çe...k...ten bilmiyordum Melda.Ayrıca ben..."derken bana"sen kardeş değil kalleşmişsin.Yazıklar olsun.Birde seni arkadaş yerine koyup derdimi anlattım.Bir daha benimle konuşma."dedi ve ağlayarak oradan koşarak uzaklaştı.
  Sonra Özgür'e"se...sen ne yap...tığını sanıyorsun?Nasıl ya?Ben seni arkadaşım olarak görüyorum."dedim.Sonra ağzımı eliyle kapattı ve"istersen beni arkadaşın olarak gör,ister dostun olarak.Ama ben seni seviyorum.Hemde gördüğüm ilk günden beri."demez mi?
  Sonra elini ağzımdan çekip"bak seni kırmak istemiyorum.Ama lütfen beni anla.Ben seni sevmi"
  Biliyorum Seda.Biliyorum.Ama lütfen o cümleyi tamamlama.Ben sadece seni sevdiğimi söylemek istedim.Bilmeni istedim."dedi.
  Tamam da ben bu dediklerin yüzünden "kardeşim"dediğim insanı kaybettim.Ne dicem şimdi ona?Nasıl konuşucam?Ayrıca beni seviyor olabilirsin.Ama Melda bir şansı hak etmiyor mu?dediğim anda bana"ya ben Seda?Bende bir şansı hak etmiyor muyum?dedi.Şimdi ona ben Mert'e aşığım demek vardı ama demedim.Yine her zaman yaptığım şeyi yaptım ve sustum.
  Ardından tekrar bana"ben de bir şansı hak etmiyor muyum?"dedi.Bende"sana ufak da olsa birşey hissetseydim hak ederdin.Ama hiçbir şey hissetmiyorum.Yani aşk olarak.Yüzlerce kez ben seni arkadaşım olarak görüyorum desem bile anlamıcaksın.Biliyorum.Ama lütfen anla."dedim.
  O da işte bende Meldaya hiçbir şey hissetmiyorum.Ne yapayım?dedi.Bende sana şunu söylemeliyim ki"YANLIŞ KİŞİYİ SEVMİŞSİN.Ayrıca ya aşık değilsen ya seviyorsan?"dedim.
  O da emin ol aşık olmasam bunları söylemezdim.Biliyorum.Sana göre ben yanlış kişiyi seviyorum.Ama belki zamanla beni seversin.dedi.
  Bende"asla"diyerek oradan koşarak uzaklaştım.
  Acaba Özgür bu kararından vazgeçecek mi?Yoksa Seda ona mı aşık olacaktı?Bir sonraki bölüme kadar hoşçakalın :)

Zor AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin