Deel 4

103 8 2
                                    

Rayan pov

Er ontploffen miljoenen vlinders in mijn buik. Ik had hier al altijd weer naar verlangt...Een kus van het meisje van mijn dromen. Haar zachte lippen weer op de mijne voelen. Iets van wat ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren. Maar mijn wens is uitgekomen. Ik kijk haar aan in haar mooie blauwe ogen. Ze glimlacht. Ik glimlach terug. Ze geeft mij een knuffel. "Ik heb je zo gemist Rayan..." "Ik jou ook..." Ze begint te snikken. "Hey...Wat is er?..." Ze kijkt mij verdrietig aan. "N-Nathan...Ik weet niet hoe ik het dan moet vertellen...Ik hou wel van hem...Maar...Mijn hart behoort bij jou...Hij is zo lief. Ik wil hem geen pijn doen...Dat breekt zijn hart...En de mijne ook..." Ik wrijf cirkeltjes op haar rug. "Het komt wel goed...We verzinnen samen wel een oplossing." Ze knikt. Als ze de trap af wil lopen, hou ik haar tegen. "Wacht...." Ze kijkt mij aan. "Onthou dat ik altijd van je heb gehouden..."

-

Aurora pov

Het is al ochtend. Iedereen is naar huis en ik en Nathan waren gaan slapen. We zijn al een uur wakker. Nathan heeft een kater. Sukkeltje. Hij komt dus niet zijn bed uit vandaag denk ik. Ik besluit om op mijn mobiel te rommelen ofzo. Ik check WathsApp. Zou ik Rayan deblokkeren? Zou dat raar zijn? Na wat gister is gebeurd eigenlijk niet... Ach, fuck it. Ik doe het maar gewoon. Ik deblokkeer Rayan. Ik krijg al gelijk een bericht binnen. Zo zo Rayan...

Rayan: JE HEBT MIJ GEDEBLOKKEERD! HALLELUJA!

Me: Enthousiast.

Rayan: Ja zeker

Me: Buh

Rayan: Gaat het goed met meneer Vandergunst? XD

Me: Kater

Rayan: Buh

Me: Okeh

Me: Ik moe gaan. Mijn trein vertrekt zo

Rayan: Oh oke

Me: Doei

Rayan: Joe x

Hij stuurde een 'x'...Waarom heb ik het gevoel dat dit het begin is van een nieuw drama?....

__________________

Biem.

I want you back||Unagize fanfiction|| 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu