Deel 13

101 4 0
                                    

Rayan pov

Het is al een week later. Aurora is nu onderweg hiernaartoe. Ze was bij Nathan. Vandaag vertrekken we met het vliegtuig naar Spanje. Ik heb er echt zin in. Nathan gaat dit jaar wel mee. Jup... Ik check nog even of ik al mijn spullen heb. Dan gaat de bel. Ik ren naar de deur voordat Sammy hem open doet. Ja, ik heb nogsteeds ruzie met Sammy. Maar ik ben wel weer thuis gekomen. Ik kan mij niet voor altijd bij Aurora verschuilen. Mijn moeder was zo ongerust. Dat Sammy haar niks heeft verteld.. Ik doe de deur open en zie dat het Nathan en Aurora zijn. "Hey." "Faka strijder!" "Hoi jongens. Ik pak effe mijn koffer." Ik loop naar binnen en pak mijn koffer. Sammy kijkt mij met nogsteeds veel spijt in zijn ogen aan. Ik gun hem ook deze keer weer alleen een botte blik. Ik zeg mijn moeder nog dag en loop de deur uit. Op naar Schiphol...

-

Gio pov

Ties, Alex, Joey en ik staan te wachten op Rayan, Nathan en Aurora. De rest van de squad kon niet mee. Ik wou dat het weer zoals vroeger was... "Deze croissants zijn echt muffig." Alex kijkt vies naar zijn croissant. "Dan moest je het maar niet kopen hè Alex?" Alex kijkt nep boos naar Joey. "Shut the fuck up aap. Hop, het land uit jij!" Joey kijkt ook nep boos naar Alex. "Doe eens aardig  Alexander!" Ik lach. Alex rent op Joey af en geeft hem een klap. "Auw!" "Funny!" Ik grinnik en kijk of de anderen er al zijn. Ik zie Aurora lopen met Rayan en Nathan daar achteraan. Ik begin te springen en te roepen. "Jongens! We zijn hier!" Iedereen kijkt mij aan, but i don't give a fuck. Aurora komt lachend aanlopen. "Faka hamerhaai." "Hey doe is aardig Aurora!" We lachen daarna allebei. Ik begroet Nathan en Rayan ook. Daarna vetrekken we naar ons vliegtuig.

-

Rayan pov

We zitten in het vliegtuig. Aurora zit bij het raam. Ik zie naast haar. Links van mij zitten Joey en Ties. Voor ons zitten Nathan, Alex en Gio. "Beste passagiers, we gaan zo opstijgen. We verzoeken jullie jullie gordel om te doen." Ik doe mijn gordel om. Ik kijk naar Aurora. Zie ziet er een beetje bleek uit. "Hey...Wat is er?" Vraag ik zacht zodat niemand mij hoort. "Ik heb heel lang niet meer gevlogen... Ik vind het een beetje eng..." Ik glimlach en pak haar hand vast. "Ik bescherm je wel." Ze glimlacht terug en ontspant. Het vliegtuig stijgt op. Als we eenmaal in de lucht zijn, zucht ze opgelucht. "Was dat zo erg?" "Nee, was wel leuk." Ik glimlach. Dit word een interessante vakantie...

__________________________

BIJNA VAKANTIE 💕🎉

I want you back||Unagize fanfiction|| 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu