2 jaar later
Aurora pov
Het is vrijdagavond. Rayan en ik waren wat dingen aan het regelen met alle rekeningen enzo. Gelukkig zijn we klaar met al die papieren... Ik hoor het kind van de buren lachen. Ik glimlach als ik het hoor. Ik word de laatste tijd zo blij van kinderen. Is dat soms een teken? Rayan knipt in zijn vingers. "Jo Aurora.." Ik schrik op uit mijn gedachten. "Waar zat je aan te denken?" Ik zucht. "Niks bijzonders.." Ik weet dat Rayan nog geen kinderen wil. Twee maanden geleden zat er een baby te huilen in de winkel. Rayan zei dat hij dat nog niet aan kon, dat ouderschap. Ik zei toen dat ik er ook nog niet aan dacht, maar eigenlijk wel... "Aurora?.." Ik geef geen antwoord. Ik staar stil voor me uit. Ik voel zijn armen om mijn middel. "Schat, wat is er?" Vraag hij zachtjes in mijn oor. Ik zucht. "Iets waar je mij nog niet mee kan helpen Rayan..." Hij kijkt mij vragend aan. "Wat?" Ik staar nogsteeds voor me uit. Rayan geeft kusjes in mijn nek. "Ik vind het niet leuk als ik je zo zie..." Ik trek mij van hem af en loop richting de trap. "Ben je boos op mij? Heb ik wat fout gedaan?" Vraagt Rayan bang. "Ik ben niet boos Rayan. Je hebt niks fout gedaan..." Ik loop naar boven. Ik ga daarna nog een trap omhoog zodat ik uitkom op het dakterras. Ik moet gewoon even nadenken....
Rayan pov
Ik snap er helemaal geen reet van. Waarom doet Aurora zo? Het is niet dat maandelijkse feest, want dat was vorige week nog afgelopen. Ik ga op de bank zitten. Ik denk na over wat het kan zijn. Denkt ze dat ik een ander heb? Heeft ze iets ernstigs? Als ik het echt niet weet, besluit ik om naar haar toe te gaan. Ik loop naar boven, het dakterras op. Het is best frisjes, dus pak ik een deken. Ik zie Aurora staren naar de maan. Bibberend. Ik ga naast haar zitten. "Het fris deze avond..." Ik sla de deken om ons heen. Ze legt haar hoofd op mijn schouder. "Kan je me dan nu vertellen wat er aan de hand is?..." Ze kijkt mij aan met haar mooie heldere blauwe ogen. De ogen waar ik nogsteeds in verdrink als ik ze zie. Ze haalt diep adem. "I-ik...Wil.." Ik leg mijn hand op haar wang. "Je kan mij alles vertellen schat.." Ze glimlacht. "Ik...Ik wil een baby.." Ik kijk haar blij aan. "Maar ik weet dat je het nog niet wi-..." Ik zoen haar voordat ze haar zin kon afmaken. Ze kijkt mij verbaasd aan. "Vergeet wat ik heb gezegd...Ik ben er klaar voor. Geloof me." Ze kijkt mij ook blij aan en geeft mij een knuffel. "Echt waar?" Fluistert ze. Ik glimlach naar haar. "Echt waar." "Laten we een baby maken!" Ze springt zowat op mij. "Niet op het dak, niet op het dak!" Zeg ik snel. Aurora lacht en staat op. Ze trekt mij mee onze kamer in. Daar gaan we...
_____________________________
JE LEEST
I want you back||Unagize fanfiction|| 2
FanfictionHet verhaal van Aurora en Rayan gaat verder. Ze zijn uit elkaar, maar weten dat ze nog van elkaar houden. Maar ze weten dat ze niet zonder hindernissen weer bij elkaar komen. En wat als je word ontvoerd? Niet kopiëren zonder mijn toesteming aub De...