Deel 8

104 7 0
                                    

Rayan pov

Wat ben ik weer dom geweest... Ik heb het vast weer verpest... Waarom moest ik het ook vragen? Omdat JIJ haar wil DOEN sukkel! Wath the fuck...Waarom krijg ik de laatste tijd van die gedachtes? Aurora blijft best lang weg... "Laat mij los!" Aurora! Ik ren de kamer uit. Ik ben buiten en zie iemand Aurora een busje induwen. Ze is bewusteloos. "Jij imbeciel! Raak haar niet aan!" De persoon loopt naar mij toe en slaat mij met zijn vuist in mijn gezicht. Ik lig kreunend op de grond. "Niet met mij sollen G..." Wacht eens even... Snapking! Moet hij nou weer perse komen mengen? Ik sta op. Tim rijd weg in het witte busje...Met Aurora erin... Ik schreeuw nog naar hem en val op mijn knieën op de grond. Ik voel mij nu nog kutter dan eerst... Dat cadeau van Nathan kan wel wachten. Al het andere ook. Ik boek wel wat nachten erbij. Ik ga niet weg voordat ik Aurora weer terug heb... Al is dat het laatste wat ik doe...

Aurora pov

Ik word wakker op een bank. Wat doe ik hier? Toen flitste alles weer terug van wat er gister is gebeurd. Tim... Mijn handen zitten niet vast ofzo... Ik sta op en bestudeer het huis. Dan hoor ik voetstappen... Ik ga snel weer zitten. Tim komt de woonkamer binnen gelopen. "Hoi. Lekker geslapen?" Vraagt hij. Alsof het dood normaal is! Wath the actualy fuck! "Niet echt als je gekidnapt word he?" Tim zucht. "Sorry oke? Ik wil gewoon mijn wraak op Rayan en daarvoor moest ik jou gebruiken..." Ik zeg niks. Tim komt naast mij zitten. Why?... Hij kijkt mij intiem aan. Ik kijk hem met een iew-nee-doe-maar-niet- face aan. "Je bent zo mooi..." Fluistert hij. "Je hebt toch met Famke? Waarom doe je dit?" Tim zet zijn hand op mijn been. Ik sla zijn hand weg. "Raak mij niet aan!" "Sorry ik kon het niet laten..." Zijn gezicht komt langzaam dichter bij. Ik sta snel op. "Tim...Doe dit nou gewoon niet..." Hij zucht. "Dan moet het op de andere manier..." Ik kijk hem verbaasd aan. "Wat voor ma-..." Hij tilt mij op en loopt de trap op. "Laat mij los! Dit kan je niet maken snapking!" Schreeuw ik. Hij luistert niet naar mij. Tuurlijk. Waarom zou hij? Hij loopt de slaapkamer in en duwt mij op bed. "Nu hopen dat ik nog condooms heb liggen..." "Jij imbeciel! Laat mij gaan!" Ik wil van het bed af springen, maar Tim houd mij tegen. Hij is best sterk, dus ik kan niet tegen hem op. "Nee...Jij blijft hier meisie..." Hij houd mijn polsen vast zodat ik niet meer kan tegenstribbelen. Hij zoent mij in mijn nek. "NEE! DOE NIET!" Hij gaat verder. Ik begin te snikken. Ik voel zijn hand onder mijn shirt glijden. Ik probeer nog tegentestribbelen, maar het lukt echt niet. Hij trekt mijn shirt uit. Hij kijkt naar mijn bh. "NEE WAAG HET NIET SLISHKING!" Schreeuw ik. "Daar ga je spijt van krijgen...." Ik begin te huilen. Waarom ik? Ik gun dit geen ander persoon, maar waarom ik? Net als hij mijn broek wil uittrekken, gaat de bel. Hij klimt van mij af en loopt naar beneden toe. Ik trek snel mijn shirt aan. Ik begin heel hard te huilen. Ik heb Rayan nodig... Ik hoor Tim met iemand praten. "Fakka Robin!" Armoo... "Fakka...Ik kwam mijn spullen ophalen." "Oh ja..Sorry man ze liggen bij Youri kill." "Dude!" "Rustig kill! Ik ga ze halen en jij blijft hier. Ik ben zo terug G." "Oke is goed... Waarom hoor ik iemand snikken Tim?" Wat gaat hij zeggen? "Maak je geen zorgen G. Is slet van mij. Haar opa is overleden ofzo." Konjo. "En dat doe jij Famke aan? Dit kan je niet maken Tim..." "Boeit niks G. Nou tot zo he. Niet naar boven gaan! Ik zweer als je naar boven gaat, ik maak je dood!" Daarna hoor ik de deur dicht gaan. Ik hoor voetstappen naar boven komen. Wat als hij het hetzelfde wil doen netals Tim? Hij komt de kamer binnen. "Aurora?" "Nee! Doe mij niks aan! Alsjeblieft..." Snik ik. Robin kijkt mij met medelijden aan. "Rustig maar...Ik doe je niks." Hij komt naast mij op het bed zitten. "Wat is er gebeurd?" "Tim wou mij doen..." Snik ik nogsteeds. Robin schrikt. "Ik heb er geen woorden voor..." Ik staar voor me uit. "Het is vreselijk dat Tim zo'n mooi en lief meisje zoveel pijn probeert te doen..." mompelt hij. "Probeer niet met mij te flirten." "Doe ik niet! Ik geef alleen een compliment! Echt waar! Ik ben niet zoals Tim..." Ik kijk hem aan. Ik glimlacht. "Echt niet..." Ik glimlach terug. "Kom je mee?" Vraagt hij. "Waarheen?" "Weg van hier! Zodat je weer terug naar Rayan kan." Ik kijk hem blij hem. "Doe je dat echt voor mij?" Robin knikt. "En nu wegwezen hier!" We lopen de deur uit. Robin pakt nog snel zijn mobiel en we lopen Tim's huis uit. Vandaag is Armoowasright mijn redder in nood...

________________________

Wie had dit verwacht? XD

I want you back||Unagize fanfiction|| 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu