Deel 20

110 6 1
                                    

Rayan pov

Ik zie Aurora een beetje pist naar Nathan kijken. Hoe gaat ze dit aanpakken? Gaat ze boos worden? Word ze verrdrietig? Nathan heeft tranen in zijn ogen. "Aurora..I-ik..." "Zeg niets Nathan..." Er rolt een traan over Nathan's wang. "H-het spijt me zo..." "Dat maakt mij niet meer zoveel uit Nathan...Je deed de laatste tijd al zo raar, en nu weet ik waarom..." Ik sta er een beetje ongemakkelijk bij... Ik krap in mijn nek. Aurora zucht. "Nathan..." Nathan schud met zijn hoofd en staart triest naar de vloer. "Het is uit..." Ze pakt mijn hand vast en sleept mij mee de kamer van Nathan uit. We laten hem alleen en gebroken achter...

Nathan pov

"Het is uit..." Aurora pakt Rayan's hand vast en sleept hem mee de kamer uit. Ik blijf gebroken en snikkend achter. Ik ben haar kwijt.. Wat moet ik nou zonder haar? Het lijkt net of mijn leven net is ingestort. Aurora is mijn alles... "Nathan? Gaat het?" Anna heeft blijkbaar alles gehoord. Ik zucht en open mijn laptop weer. Ze kijkt bezorgd. "Nee het gaat niet..." Ze zucht. "Sorry.." Ik kijk verbaasd naar Anna. "Waarom?" "Het is mijn schuld dat het uit is..." zegt ze met tranen in haar ogen. "Ik kan gewoon niet aanzien dat jij pijn lijd door mij...Misschien is het beter dat wij het contact verbreken..." Als ze net weg wilt gaan, hou ik haar tegen. "Nee! Wacht!" Ze kijkt mij verdrietig en schuldig aan. "Het doet mij juist meer pijn als wij het contact verbreken..." Ze zucht. "Je haat me vast nu..." Ik kijk haar verbaasd aan. "Ik haat je niet...Ik hou van je..." En dat laatste zei ik erg zacht. Anna kijkt gelijk op. "Wacht...Wat zei je als laatste?" Ik bloos. "I-ik...hou van je..." Ze glimlacht. "Wat ben je toch een schatje." Ik glimlach terug. 'Anna! Aan tafel!' "Ik moet eten.." Ik knik. "Oh ja... Nathan..." Ik kijk haar recht in haar mooie ogen aan. "Ik hou ook van jou." Na dat gezegd te hebben, sluit ze de call af. Mijn hart maakt een sprongetje. Hij is 5 minuten geleden gebroken, maar een ander persoon heeft hem kunnen repareren.♡

Rayan pov

"Dus...Wat nu?" Aurora en ik zitten in haar kamer. Ze zit uit het raam te staren. "Ik heb echt geen idee..." Ik sta op en loop naar haar toe. Ik leg mijn armen om haar middel. "Eindelijk kan ik dit doen en weten dat het meisje waarvan ik hou geen vriendje heeft..." Ze grinnikt. Ik zie haar lach verdwijnen wanneer ze weer uit het raam staart. "Wat is er?" Vraagt ik. "Het zijn drie mannen ofzo... En ze zien er niet zo vriendelijk uit..." Nadat ze dat heeft gezegd, gaat de bel. Ik hoor dat Ties open doet. 'Hallo...Kan je ergens mee helpen?' 'We zoeken Nathan vandergunst. Is hij hier?' 'Ja hij is hie-...' Ik hoor dat de mannen binnenstormen en de trap op komen lopen. Ze lopen Nathan kamer in. 'Geef ons het spul jochie!' 'Ik heb dat niet godverdomme!' Er vallen een paar flinke klappen en de mannen stormen weer het huis uit. Aurora is bang en zit helemaal verstopt in mijn shirt. "Z-zijn ze a-al weg?.." Ik wrijf cirkeltjes over haar rug. "Ja ze zijn al weg...Maak je geen zorgen..." Ze glimlacht naar me. Ik geef haar een kus op haar lippen. "We gaan zo trouwens zwemmen...Ga je mee zwemmen of niet?" Aurora knikt blij. Ik glimlach.

15 min later

Iedereen behalve Nathan zit bij het zwembad. Gio zei dat Nathan een bloedneus, een blauw oog en enorme buikpijn heeft. Hij is vast hard gestompt in zijn maag. Arme jongen. Ik kan er niks aan doen, maar ik zit de hele tijd naar Aurora te staren. Ze heeft een mooie zwarte bikini aan.

 Ze heeft een mooie zwarte bikini aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

^^^^^^^
Bikini

Ze kijkt op. "Bevalt het uitzicht je?" Ik word rood en grinnik. "Ja." zeg ik kort. Ze grinnikt ook. Nu is het tijd voor wat lol. Ik pak haar vast en gooi haar het water in. "Godverdomme Rayan!" Ik lach. Ik spring het water in. Als ik net boven water ben, springt Gio gewoon op mijn hoofd. "Auw!" "Sorry!" Zegt hij lachend. Aurora gaat stuk. "Sukkel."  "ALLAH AKBAR!" Alex, Joey en Ties springen te gelijk het water in. Ze maken ons helemaal nat. "Allah akbar? Meer een tsunami!" Roept Gio. Iedereen barst in lachen uit.

-

Aurora pov

We zijn klaar met zwemmen. Rayan en ik zitten weer in mijn kamer. We zitten samen in de jacuzzi. En nee, niet naakt. We hebben onze zwemkleding gewoon aan. "Weet je... Ik vraag mij al maanden iets af..." zegt Rayan opeens. "Wat dan?" "Hoe kon ik zo dom zijn om jou te laten gaan? Als ik er niet zo'n drama van had gemaakt, was dit allemaal niet gebeurd.." Ik zet mijn hand op Rayan's been. "We maken allemaal fouten Rayan. Maar laten we het verleden maar achter ons laten en verder kijken naar de toekomst." Hij glimlacht. Zijn hoofd komt steeds dichterbij... Ik sluit mijn ogen. Daarna voel ik zijn lippen op de mijne.

[!WARNING!: Dit stuk wordt wat pittiger als je snapt wat ik bedoel (😏) Als je daar niet tegen kan, sla je dit stuk over totdat ik aangeef dat dit stuk voorbij is]

De kus word langzamerhand een ruige zoen. Ik ga langzaam op Rayan's schoot zitten. Hij kijkt mij onzeker aan. "Ben je er klaar voor?" Ik knik. "Met jou altijd." Hij glimlacht en gaat verder met zoenen. Zijn handen gaan naar mijn bikini topje. Die doet hij langzaam uit. Ik doe zijn zwembroek uit. Daarna doet hij mijn slipje uit. "Pak mijn hand vast. Knijp er maar in als ik moet stoppen...Het kan namelijk pijn doen met de eerste keer..." Ik knik en pak zijn hand. Hij pakt een condoom en doet hem om. Ik voel hem naar binnen gaan. Het doet inderdaad best pijn, maar daarna is de pijn weg. Ik laat zijn hand los en hij doet zijn ding. Ik begin zacht te kreunen. Rayan ook. "Ah...Rayan..." Hij begint harder te stoten. Ik pluk zachtjes aan z'n haar. "Ik ga komen.." kreunt Rayan. Hij komt klaar en ik daarna ook. Een zachte kreun verlaat mijn mond. Rayan is een beetje buiten adem.

[Het stuk is voorbij]

"Dat was geweldig..." zucht hij. Ik lach en ga tegen zijn borst aan liggen. "Thanks Rayan...Dit ga ik echt nooit vergeten..." Hij glimlacht. Hij slaat een arm om mij heen. "Morgen onze laatste dag hier..." Ik knik. "Ik wil niet weg.." Hij grinnikt. "Wie nou wel?" "Nathan." Rayan lacht zich dood. Ik grinnik. Zijn lach is zo cute. Waarom heb ik deze jongen ooit laten gaan?

______________________________

Ik heb da sex gedeelte nii geschreven XD Da is geschreven door een nicht van mij die gewoon vond dat het erin moest. Dus jah.

I want you back||Unagize fanfiction|| 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu