Nathan pov
"Euhm...Over wie dan?" Vraagt Rayan onschuldig. "Over Aurora debiel." Roep ik chagrijnig. "Wat is er toch opeens met jou? Je doet zo boos." "Ik heb het gevoel dat jullie iets voor mij verbergen. Wat is het?" Rayan kijkt mij 'verbaasd' aan. "Niks...Waarom zouden wij iets voor jou verbergen?" Ik zie gewoon aan zijn hoofd dat hij liegt. "Omdat het misschien iets ernstigs is ofzo? Zitten jullie te zoenen ofzo als ik er niet ben?!" Rayan kijkt boos naar de grond. "Nee!" "Lieg niet Rayan! Waarom zijn jullie anders zo close?!" "Mogen we geen vrienden zijn dan?!" "Het lijkt net of jullie weer samen zijn! Blijf maar gewoon van haar af oke! Ze is mijn vriendin! Ze houdt van mij!" "Waarom kiest ze mij dan boven jou Nathan!?" Ik krijg tranen in mijn ogen. Wat zei hij net? "Wat bedoel je daarmee Rayan?!" "Dat ze van mij houd mongool!" Alle jongens zijn buiten gaan staan. "Wat is er hier aan de hand?" Vraagt Joey. "Deze debiel steelt mijn vriendin!" "Ik steel haar niet! Want ze is al van mij!" En toen kon ik mij niet meer beheersen. Ik begin Rayan te schoppen en te slaan. Hij vecht terug. Ik hoor iemand naar adem happen...
Aurora pov
Ik lig in bed. Ik word wakker door schreeuwende mensen. Is er nou ruzie? "Blijf maar gewoon van haar af oke! Ze is mijn vriendin! Ze houdt van mij!" Hoor ik Nathan schreeuwen. What the fuck... "Waarom kiest ze mij dan boven jou Nathan!?" Hoor ik Rayan terug schreeuwen. Ik spring uit bed en ren naar beneden. "Deze debiel steelt mijn vriendin!" "Ik steel haar niet! Want ze is al van mij!" Als ik in de tuin ben, hap ik naar lucht. Rayan en Nathan zijn aan het vechten. De jongens proberen ze uit elkaar te halen. Maar ze gaan er wild aan toe. "Val toch dood Rayan!" "Ik zou anders wel dansen op jou graf Nathan!" Ik ren naar ze toe. "Stop! Stop met bekvechten jullie twee!" Ze stoppen en kijken boos naar elkaar. Nathan kijkt mij aan. "Is het waar Aurora?! Kies je hem boven mij?!" Nathan heeft tranen in zijn ogen. Ik ben sprakeloos. "N-nathan...I-ik..." "Zeg maar gewoon ja of nee Aurora!" "Nathan, ga maar even binnen zitten.." Stelt Gio rustig voor. "Nee! Ik moet antwoord krijgen!" Gio pakt Nathan vast en sleept hem mee naar binnen. "Ik hou van je Aurora..." Hoor ik Nathan snikkend zeggen. Ik weet dat ik natuurlijk Rayan kies. Maar, mijn hart breekt in duizenden stukjes nawat er is gebeurd... Waarom is mijn leven zo ingewikkeld?
Rayan pov
Nathan word mee naar binnen gesleept. Aurora staat daar met tranen in haar ogen. Ik wil naar haar toe lopen, maar Joey houd mij tegen. "Laat haar maar even met rust Rayan.."Zegt hij zacht. "Hoezo? Ze heeft troost nodig." "We weten allemaal dat jullie van elkaar houden, maar je bent haar vriendje niet..." Ik zucht. "Ik snap het." Toen hoorde ik de deur keihard openklappen. Iemand komt het huis binnen lopen met een pistool in zijn hand. "Give me money!" Schreeuwt de persoon. Iedereen staat bang met hun handen omhoog. "We don't have money!" Roept Gio. Het geld is er eigenlijk wel... "Bullshit! Give me your money!" Joey rent op de persoon af en schopt hem recht in zijn gedeelte(jup.). "Go away!" Schreeuwt Joey boos. De man word erg boos en schiet Joey recht in zijn borst. "Joey!" Schreeuwt iedereen te gelijk. De man rent weg. Joey is buiten bewustzijn. "Iemand, bel snel een ambulance!" Roept Ties. Ik pak mijn mobiel en bel 112. "Ze zijn onderweg!" Roep ik. Iedereen begint te huilen. "Het spijt me dat ik je steeds aap noemde..." snikt Gio. "Ik wil je niet het land uit..." snikt Alex. "Verlaat ons niet..." fluistert Ties. Aurora huilt. Nathan kijkt boos voor zich uit. "Fucking hell.." mompelt hij.
-
We zitten in de wachtkamer van het ziekenhuis. Het is stil. Veels te stil. Aurora zit snikkend naast Gio. Ik wil haar zo graag knuffelen.. Maar het is beter dat ik dat niet doe. De dokter komt naar ons toe gelopen. "Horen jullie bij de heer Craig?" We knikken. "Ik heb goed en slecht nieuws voor jullie..." zegt de dokter. "Doe maar eerst het goede nieuws." Zegt Ties. "Joey heeft het overleefd." Iedereen zucht opgelucht. "Het slechte nieuws is dat hij nu in coma ligt en de kans maar 10 procent is dat hij ooit zal ontwaken." Iedereens gezicht verandert weer in verdrietig. "Jullie mogen naar hem toe..." Zegt de dokter. We knikken en lopen naar de kamer van Joey toe.
Aurora pov
We lopen de kamer van Joey in. Ik ga op een stoel naast zijn bed zitten. Ik zet mijn hand op die van hem. "Joey...Word please wakker...We kunnen niet zonder je..." Er rolt een traan over mijn wang. Ik voel een hand op mijn schouder. Het is Gio. Hij zegt niks. Toch stelt hij mij gerust. 'Piep...piep...piep....piep.......piep.....piep.......' "Jongens...Zijn hartslag word steeds langzamer!...." Ties grijpt gelijk in. "Dokters!" 'Piep.............piep...........'
"Dokters kom snel!" 'Piep..........................piep...............' "JOEY!!!"'Pieeeeeeeeeeeeeeee......'
___________________________________
😥
JE LEEST
I want you back||Unagize fanfiction|| 2
FanfictionHet verhaal van Aurora en Rayan gaat verder. Ze zijn uit elkaar, maar weten dat ze nog van elkaar houden. Maar ze weten dat ze niet zonder hindernissen weer bij elkaar komen. En wat als je word ontvoerd? Niet kopiëren zonder mijn toesteming aub De...