Aurora pov
We zijn in Spanje aangekomen. We zitten ik onze taxi opweg naar het 'huisje'. Van mij mag ik gerust villa zeggen. Het is hier zo warm... Ik zucht. "Warm hè?" Zegt Rayan. Ik knik. "Hoe overleven de mensen hier met die warmte?!" "Ja zijn ze gewend hè! Als ze in Nederland of België komen, vragen ze zich vast af hoe wij overleven met die regen en kou!" Ik grinnik. Rayan grinnikt ook en knipoogt. Ik hoor jaloers gemompel naast mij. Nathan. Niet veel later voel ik Nathan's arm om mij heen. Rayan kijkt hem aan met een meen-je-deze?- face aan. Ik moet lachen. Iedereen kijkt mij lachend aan. "Wat is er zo grappig? Ik wil ook meelachen!" Vraagt Gio. Ik grinnik. "Niks hoor." "Nou ja deel het nou! Alex is kapot chagrijnig en hij wil niks doen." Alex zucht geïrriteerd. Wat is er met hem? Net als ik wil vragen wat is er is, roept de taxichauffeur dat we er zijn. We betalen de man en we stappen uit het busje. Ik bekijk het huis van top tot teen. "Oh my god, dit huis is tienduizend keer mooier in het echt!" Rayan grinnikt. "Laten we maar gewoon naar binnen gaan..." Mompelt Alex. Hij kijkt niet eens naar ons op en loopt richting de voordeur. Wat heeft hij nou? We lopen achter hem aan. Gio maakt de deur open en we komen binnen in een prachtige woonkamer. Ik gooi mijn koffer neer en bekijk alles van top tot teen met een lach op mijn gezicht. Ik hoor de jongens achter mij grinniken. Nadat ik alles heb gezien, loop ik de trap op. Er staan namen op de deuren van de slaapkamers. Iedereen heeft blijkbaar een eigen kamer. Ik maak de deur van mijn kamer open. Ik kan mijn ogen niet geloven...
"Oh my god!" Schreeuw ik keihard. Rayan komt de kamer in gerend. "Wat is er?! Is er een rat?" Ik lach. "Nee." "Een aap dan?" "Nee!" Zeg ik weer lachend. "Want als het een aap is, ben je dus ook bang voor Joey." "Oh my god...Rayan!" Ik ga helemaal stuk. Rayan grinnikt. "Ja maar wat is het dan?" "Het is het feit dat ik een eigen jacuzzi heb in mijn fucking slaapkamer!" Rayan lacht. "Jezus Aurora! Je liet mij schrikken!" Ik grinnik. "Ik ga weer naar beneden." "Aawwhh nee blijf... Heb je jouw kamer al gezien?" Rayan schud zijn hoofd van nee. "Kunnen we samen kijken?.." Rayan zucht. "Aurora..Doe geen verkeerde dingen alsjeblieft...Nathan is er deze keer ook weet je nog?.. Het is beter dat ik naar de anderen ga.." Ik pak Rayan's hand vast. Hij begint een beetje te blozen. "Ze zijn toch beneden... Blijf nou gezellig hier." Rayan zet een stapje dichterbij. "Ik ben eigenlijk van gedachten veranderd.." "Oh ja is dat zo?" Ik zet ook een stap dichterbij. Er zitten nu nog maar een paar centimeters tussen ons in. "Ja..Het is hier veel gezelliger met jou.." Als Rayan mij wilt kussen, verstoord Ties' stem het moment. "Rayan? Aurora? We gaan de stad verkennen. Komen jullie mee?" Ik doe zuchtend een stap achteruit. "Ja we komen!" Zegt Rayan een beetje geïrriteerd. "Wat enthousiaster mag wel hoor..." Hoor ik Ties mompelen. Ik grinnik. Ik hoor iemand de trap op komen. Diegene is aan de telefoon. "Ja...Ik ben veilig aangekomen...I miss you too man..." Het is Nathan. Hij loopt de kamer naast deze in. Ik zet mijn oor op de muur. Rayan kijkt mij verbaasd aan. "Wat ben je aan he-" "Ssssttt!" "Ik weet het...Dit kunnen we echt niet maken....Ja ik voel mij echt heel erg schuldig tegenover haar... Ik hou zo veel van haar en ik doe haar dit aan..." Is het wat ik denk dat het is? Gaat Nathan vreemd? Niet zeuren! Jij gaat ook vreemd Aurora! Maar van Nathan had ik dit niet verwacht. Ik hou natuurlijk alleen van Rayan. Maar waarom vind ik het dan zo erg? Diep in mij voel ik jaloezie. Een hele doos vol jaloezie. Ik zucht en loop de kamer uit. Rayan loopt achter mij aan. "Wat is er?" Vraagt hij ongerust. Ik zucht. "Niks bijzonders..."
_________________________________
BIJNA VAKANTIE 😭😍
IK ZEG DIT 1000 X MA IK KAN GWN NII WACHTEN 😂👌
JE LEEST
I want you back||Unagize fanfiction|| 2
FanfictionHet verhaal van Aurora en Rayan gaat verder. Ze zijn uit elkaar, maar weten dat ze nog van elkaar houden. Maar ze weten dat ze niet zonder hindernissen weer bij elkaar komen. En wat als je word ontvoerd? Niet kopiëren zonder mijn toesteming aub De...