Ами да аз имам много голямо семейство, ние сме горе долу 250 човека/деца. Не се познаваме много, но се обичаме взаимно. Всеки е различен, което много ми харесва, затова се задържах при тези готини хора. Един се познава с друг, втори пък се запознава тепърва, трети пък сега се присъединяват. Имаме си три глави на семейството, а без тях не може. Това са Анти, Шуби и Петър. Мога на дълго и на широко да говоря за тях. На кратко те са най-яките...то всички сме си яки. Те са ни шефчетата, възложили са на всеки по различен пост, да следи за нарушение или нещо подобно. Анти е измислил всичко, направил е така, че ние да се забавляваме и да сме на едно място всички заедно. След шефчетата се нареждат така наречените капитани: Шиз, Шоколадката, Насето,Чапо, Шакил, Атина, Крава (много е яка, даже говори) и Скол. За тях общо казано: пичове, много са сладки всички, даже и много добри.
Идва ред на под капитаните: Данчо, трябва ни едно Мисче (накъде без нея), един смел Паша, Шушумига, Зайчето, Лили, Месото (винаги ни свършват запасите, особено зимата) и аз сред тях. Да Ви кажа честно има много яки хорица в нашето семейство. Да не забравяме, нашите братя и сестри, които са безброй много, мисля че те ще се познаят, пък ако не, знаят кое е тяхното семейство. Най-забавно стста, когато всички се съберем и започнем да си говорим с различни хора за определена тема, докато други около нас пък спорят или някой реши да бъде доброволно изритан. Аз лично супер много се забавлявам с тях, обичам си ги и вече поне 4 месеца доказваме, че сме едно цяло. Намерих си доста нови приятели, за които само бях мечтала. Не мога да определя кой е най-як или кой е най-приказливият. Ако иска някой може да се включи и той, но да внимава, ако влезе излизане има само, ако наруши правилата. Ние затова сме под определени категории с определени права и следим за нарушителите. Имала съм моменти в които бях много тъжна, за отрицателно време си оправих настроението с тяхна помощ. Да не забравя да кажа, става най-забавно когато имам "изложба" всеки качва снимка. Или ще се влюбим в някого или ще се смеем на нещо. А ако започнем и със споделянето на песни да не говорим пък там какво става...
Някои като например Шоколадката винаги е готова за купон :дд. Нея често може да я виждате в много, много добро настроение. Чат-пат да ритне някой, ама така е като си го проси. Няма лоши и добри, всички сме си луди. Прекарам ли един пълен ден с тях, ще разбера колко общо имам почти с всички. Анти е направил доата забавни неща, а и да има завсеки по нещо. За хората под 14 има отделна стая, за хората с разчни хобита има още по-различни стаи. Имаме си една стая, в която аз почти винаги губя, казва се "Викторина". Това е игра и трябва да се подреди думата в правилен ред. Ако я познаеш получаваш точки. После само не знам за какво са тези точки, но е забавно да я играеш с още няколко приятелчета. Много имам да Ви разкзвам, но си обещах това да е кратко. За нас трябва да се напишат поне 2-3 романа...ако стигнат :дд. Може и да съкратя нещо, за което съжалявам. Дано не се сърдите, някой друг ден може и да Ви разкажа още. За сега стига толкова.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Моето голямо семейство
MizahМоже да не Ви се вярва, но да имам си голямо семейство събрано на едно място.