KAVGA

3.8K 152 4
                                    


Arkadaşlar multiyi izleyin. Tanıtım vidyosu var. Sevgiler.

1 hafta sonra.

Aradan tam bir hafta geçti ve biz hala Ateş ile sevgiliyiz. O kadar çok mutluyum ki. Bugün yine okula gidiceğimiz için sıcacık yatağımdan kalktım ve lavaboya gidip her zamanki gibi soğuk bir duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra üzerimi giyinmeye başladım.

giydikleri ⬆⬆⬆⬆⬆⬆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

giydikleri ⬆⬆⬆⬆⬆⬆

Aşağı indiğimde Damlanın hayvan gibi kahvaltı yaptığını gördüm.
"Yavaş ye dana bağulcan"
"Tomom conom botto zaton"
"Ben gidiyorum Damla ara sevgilini gelsin alsın seni"dedim.
Dışarı çıktım ve arabama binip okula sürmeye başladım. Okula gelince arabayı park edip dışarı çıktığımda bi kalabalık gördüm. Oraya gittiğimde ise Anıl ile Ateşin kavga ettiğini gördüm. Hemen oraya yaklaşıp Ateşi Anılın üstünden aldım ve
"İyi misin? "Dedim Ateşe
"İyiyim. Sorun yok hadi gel gidelim"dedi
Başımı salladım. Tam gidicekken Anıl arkadan
"Ateş bunu unutma Deniz benim olucak"dedi.
Arkamı döndüm ve
"Pardon"dedim.
Ona doğru ilerledim ve cebimden çıkarttığım çakımı karnına batırdım.
"Birincisi. Bana. Ve. Sevdiklerime.Sakın. Ama. Sakın. Bulaşayım. Dahi. Deme. İkincisi. Ben. Ne. Senin. Ne. De. Ateşein. Malı. Değilim. "Dedim üstüne basa basa
Sırıttı. Tam konuşacakken devam ettim.
"Ben. Ateşin. Malıda. Değilim. Ateş. Nasıl. Benim. Nefesimse. Bende. Onun. Hayatta. Yaşamasını. Sağlayan. Nefesiyim. "Dedim.
  Ayağa kalktım ve çakımı karnından çıkarttım. Arkamı döndüm ve bana şaşkın bir şekilde bakan Ateşle göz göze geldim.
"Hadi revire gidelim. "
"Ha? Haa. Tamam. Tamam hadi gidelim"dedi.
Revire geldiğimizde içerde kimse yoktu.
"Sen yatağa otur ben pamuk falan bulayım"dedim.
Pamuk, krem ve batikon(yanlış olabilir. Xdjxdkvlu) alıp Ateşin yanına gittim.
Pamuk ile kanlarını temizledim. Sonra kremide yaralarına sürdüm.
"Canın yanıyo mu? "
"Evet. Ama öpersen geçer"
"Tamaaam"
Önce kaşının yanını öptüm daha sonra elmacık kemiğini ve daha sonra dudağının tam yanını öptüm. Tam geri çekilicek iken beni kendine doğru çekti ve dudaklarımızı birleştirdi. Bende karşılık vermeye başlayınca tutkulu bir şekilde öpüşmeye başladık.
Nefessiz kalınca birbirimizden ayrıldık ve anıllarımızı birbirine dayadık.
"Deniz"
"Efendim"
"Bu ne böyle kısacık şort. Bak bide üstüne ne giymişsin. Sana kısa şeyler giymeyi yasaklıyorum. "
Dedi. Ne dedi. Ne dedii?
Pardon.
Anlayamadım.
Tekrarlar mısın lütfen.
"Ateş bak ben şort kızıyım. Ve ayrıca üstüm gayet iyi. Sen onu boşverde. Yarın sence özel bi gün mü? "Dedim. Evet dedim. Çünküüü yarın benim doğum günüüüm. Hahahaha tamam tamam bir sadist olarak saçmalamıştım. Ama olsundu. Bakalım biliyor mu. Çünkü ben biliyorum. 16 haziran. (Kafadan attım arkadaşlar. Hiihii)
"Valla normal gün işte güzelim. Neyi özel olsun ki? "Dedi. 
Hayal kırıklığına uğramıştım.
"Yok canım öylesine sordum işte. Neyse hadi gel derse geç kaldık zaten. Bide iki saat müdürün odasına gidemem"dedim.
"Tamam hadi gel"
Beni kolunun arasına aldı ve revirden birlikte çıktık.
Sınıfa girdiğimizde müzik hocası bize ters ters bakmaya başladı. Ama bişey demedi. Sonuçta alıştı.
Salak karı konuşmaya başladı.
"Çocuklar her yıl düzenlenen müzik yarışması bu yıl yine düzenlenecek.Yarışmaya katılmak isteyenler elini Kaldırsın"
Damla arkasına döndü ve bana baktı. Kaş göz işaretleri ile yarışmaya katılmamı istiyordu. Çünkü sesimin güzel olduğunu biliyordu. Fısıltı ile
"Kızım katılsana bu bir fırsat"
"Ya, bilmiyorum Damla. Yani emin değilim. "
"Bence katılmalısın. "
Yavaşca elimi havaya kaldırdım. Daha sonra Simge kaldırdı. Onun arkasından hemen Anıl ile Ateşte ellerini kaldırdı. Hoca
"Tamam okul çıkışı spor salonuna gelin. Seslerinizi deniyelim. Ve bu arada kızlar erkekler ayrı yarışacak. Erkeklerden bir tane kızlardan da bir tane seçicem ve o iki kişi finale gidicek. "Dedi.

Bu bölüm fazla içime  sinmedi. İnşallah beğenirsiniz. Sizi çok seviyorum. Vote ve yorum atnayı unutmayın. Pandacıklar 🐼🐼🐼

Lisenin Sadisti Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin