Bu bölüm biraz sizi üzebilir.
1 hafta sonra.
Ateşten
Müzik yarışması oldu. Finale ben ve Deniz kalmıştık. Ve yarışmayı birincilikle biz kazandık. Ama sorun şu ki Burcu'dan bir buçuk haftadır haber alamıyorum. İyice merak etmeye başladım. Aradığımda telefonlarıma da cevap vermiyor.
O sırada telefonuma mesaj geldi. Telefonu elime aldım ve mesaja baktım. Ama mesaj gizli bir numaraydı ve kim olduğunu bilmiyordum. Mesajı açtım ve okumaya başladım.
Bilinmeyen kişi:Merhaba Ateş! Nasılsın. Eğer şu an iyiysen birazdan olmaycakasın. Çünkü senin çok değer verdiğin birisi elimde. Ahh! Merak etme asi kızın Deniz değil. Eğer kim olduğunu öğrenmek istiyorsan................... Yerine gel.
Sevgilerimle -A(Ayy bu şey gibi oldu tatlı küçük yalancılar daki kızlara gelen mesajlar gibi sdjkdskjdksj. Neyse siz okumaya devam edin.Beni takmayın. Mucksss. 💋💋💋)
Benim değer verdiğim.........
Burcu.
Allah kahretsin.Hemen adamın yazdığı yere gitmeye başladım. Tabi yanıma iki tane korumada aldım. Ve silahımı.
Adamın yazdığı yere geldiğimde bir süre sonra maskeli bir tane adam geldi.
"Kimsin lan sen! Adamsan kendini göstersene"diye bağırdım. Ahh! Pardon. Kükredim resmen.
"Tamam. Tamam. Sakin ol Ateş çok merak ettiysen göstereyim kendimi"dedi ve maskesini çıkarttı. Ama.... Ama bu.... Nasıl yaaa....
Karşımda Anıl duruyordu.
Evet yanlış duymadınız.
Anıl."Ateş. Lafı uzatmıycam. Duyduğuma göre Deniz ile sevgiliymişsiniz. Ve sana şunu söylüyorum. Denizden ayrılacaksın. "Dedi.
Hahahahha bu mal herhalde. Kendini ne sanıyor.
"Sen kafayımı yedin. Neden yapıcakmışım bunu? "Dedim alay ederek.
"Görmeni tavsiye ederim"dedi ve bana doğru gelmeye başladı. Yanıma geldikten sonra cebinden telefonunu çıkarttı ve bana bişey izletmeye başladı.
Videoda Burcu vardı ve sandalyeye bağlıydı. Bir adam geldi ve üstüne benzin dökmeye başladı. Daha sonra eline çakmak aldı.
"Evet Ateş Burcu elimde ve adamlarım şu an işaretimi bekliyorlar. Eğer Denizden ayrılmazsan işaretim ile sevgili kuzenin Burcuyu yakacaklar. Bugün konuşuyorsun Deniz ile ve BUGÜN ayrılıcaksın. Anladın mı beni"
"Lan"dedim ve suratına yumruğumu geçirdim. Oda yere düştü.
Ayağa kalktı ve "Sakin ol Ateşşş. Anladın mı beni. Tamam mı? "Dedi.
Allah kahretsin. Denizi çok seviyorum. Ama bi yanda da Burcu var. Ve Burcu benim tek ailem. Mecbur kabul edicektim. Her ne kadar Denizin üzüleceğini bilsemde.
"Tamam, kabul. Ama. Burcuyu bırakıcaksın. Anlaştık mı?"dedim.
"Tamam. Yarın akşam saat tam 17.00'da Burcu evdedir. "Dedi. Ve gitti.
••~••~••~••~••~••~••~••~••~••~••~••~••~••
Eve geldim. Saat 16.07 idi. Bugün ayrılmak zorunda olduğum için. Denizi aradım.Deniz:efendim aşkım.
Ateş:Deniz... Sevgilim buluşabilir miyiz? Sana çok önemli bişey söylemem lazım.
Deniz:Peki tamam. Ama bi sorun yok dimi?
Ateş:Hayır canım bi sorun yok her zamanki kafede bi saat sonra tamam mı?
Deniz:tamam görüşürüz.
Ben gerçekten Denizden nasıl ayrılıcam yaa off allah kahretsin.
Arabaya bindim ve kafeye gitmeye başladım.Kafeye geldiğimde Denizi gördüm. Bana gülümseyerek baktı ve ayağa kalkarak bana sarıldı.
Bana son gülümsemesi.
Bana son sarılışı.
Ve bana o güzel gözleriyle son bakışı.Biraz konuştuktan sonra konuya girmeye karar verdim.
"Deniz. Ben seni çok seviyorum. Hatta ben seni sevmiyorum. Ben sana deli gibi aşığım ama.. "
"Ama"dedi devam etmemi ister gibi. Bir süre sonra devam ettim.
"Ama.. Ben.. Senden AYRILMAK İSTİYORUM. "Dedim. Ve yüzüne baktım.
Konuşmadı.
Yüzünden ne hissettiğini anlayamıyordum.
Öylece bana baktı.
Bir Süre sonra gözünden bir damla yaş aktı."Deniz. Bak ben özür dile. "Sözümü kesti.
"Özür dilemene gerek yok Ateş. Sadece şunu bil ki Unutamayacağım iki şey var hayatta. Bir, gözlerime derinden baktığın an. İkincisi, o gözlerimden yaş olup aktığın an!"dedi ve ayağa kalkıp koşarak kafeden çıktı.
Anılın ağzına s*****m. Hatta onlada kalmıycam. Tırnaklarını söküp sonrada parmaklarına kezzap dökücem. Sonrada yüzünü parçalıycam ve vücudundaki her yeri kesip gömücem.
Denizden devam.
Ayrıldı.
Ateş benden ayrıldı.
Ne yani bu kadar basit miydi bizim aşkımız onun için. Gerçekten.Sinirimi atmak için depoya gittim. Karşıma bi tane adam getirdiler. İşte şimdi başlıyoruz. Daha kimse beni tanımıyor. Daha kimse Külü tanımadı. Kimse.
(Hadi bismillah. Külü tanıcanız hazır mısınız)
Bana KÜL demelerinin tek sebebi. Önce işkence çektirip. Sonrada diri diri yakmam.Kül olduktan sonrada o kişinin küllerini gömmem.
***°°°***°°°***°°°***°°°***°°°***°°°***
Bu bölümün sizi üzüceğini söylemiştim.
Arkadaşlar sizden istediğim hikayeme oy vermeniz.
Hikayemi seviyor musunuz?
Diğer karakterlerinde ağzından yazmamı ister misiniz?
Bide şey diye düşünüyorum. Sizce birden ortaya Deniz'in babası çıkmalımı yada abisi falan ister misiniz? İstemezseniz yapmam.
Ve 200+ okuma var. Çok teşekkür ederim.
Valla Burcu yüzünden neler oldu neler. Sdjksjdksjdkd.
Sizi çok seviyorum.
Pandacıklar 🐼🐼🐼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lisenin Sadisti
Teen FictionHayatlarında siyahtan başka renge yer olmayan iki insan düşünün.İkiside son derecede tehlikeli. !!!!!!!!!!!!!!!! DENİZ KARAKUYU korkulması gereken kişi.Onu Deniz diye değil sadist lakabıyla tanırlar.Asıl kotktukları kişi Deniz Karakuyu degil asıl...