6.

1.8K 168 42
                                    

Urobil som ďalší krok dozadu keď sa znovu ku mne priblížil a mierne sklonil hlavu no stále som sa mu díval do očí. ,,P-Pre mňa ?" Vykoktal som zo seba a on len prikývol hlavou. Preglgol som na sucho a cítil ako mi pot začal zaplavovať celé telo. Nevedel som čo je schopný spraviť a to ma na tom desilo najviac.

,,Páčia sa ti ?" Spýtal sa znovu položenú otázku a kúsol si do spodnej pery čo ma znovu vyľakalo.

,,P-Prečo by sa mi mali ? Je to predsa kostým pre dievčata." Pozrel som sa na neho s vystrašenými očami a čakal na jeho odpoveď.

,,A práve preto si myslím že sa ti bude skurvene hodiť. Si dosť chudučký YoonGiee a v tomto kostýmčeku budeš vyzerať tak nevinne." Povedal s iskrou v očiach a znovu sa ku mne viac priblížil na čo som znovu ustúpil.

,,Nechápem prečo by som si to mal obliekať. Čo to má vlastne všetko znamenať ? Kvôli čomu to robíš ?" Trošku som zvýšil hlas, ale nie moc ešte stále som bol v menšom tranze.

,,Ak ťa mám šukať tak nech mám aspoň trošku pocit toho že to robím s dievčaťom." Pousmial sa a prehrabol si rukou mierne strapaté vlasy.

Vypulil som oči a znovu na sucho preglgol. Čo to povedal ? On mňa.... Ani v mysli som si radšej nechcel dokončiť tú vetu, ktorú práve vypustil z pusy. ,,R-robiť č-čo....s-so mnou ?" Zakoktal som sa a ukázal na seba prstom. On sa iba zasmial a celého si ma premerial pohľadom.

,,Nechcel som to takto rýchlo na teba všetko vypustiť, ale našiel si tie veci skôr ako som ti ich chcel ukázať. Myslel som si že sa najprv pekne spolu najeme, porozprávame sa a až potom pri našom dôveryhodnom rozhovore by to skončilo krásnym bratským sexom."

,,Se-čo ??" V tej chvíli som nechcel nič iné ako len utekať za Jiminom. Celý ten rozhovor mi behal po rozume a teraz by som bol naozaj rád keby že sa Jimin zahral na môjho rytiera.

,,Pozri braček....to že sa nerozprávame o tom incidente čo sa stal večer....tak to neznamená že som na to zabudol. Pamätám si na všetko. Nechcel som sa o tom naprv s tebou rozprávať lebo som mal veľmi zmiešané pocity z toho čo som vlastne urobil, no po dlhom premýšľaní nad tým dňom som si to konečne uložil v hlave. Nejak sa cez to už prenesiem pretože som mal aj hodinové kázania od Joona a Jina a buď rád že ma ako tak presvedčili prijať to aký si no nebude to len tak." Zákerne sa pousmial a znovu sa ku mne priblížil.

,,Č-čo mi tým chceš povedať ?" Cítil som ako kvapky potu začali padať z mojej tváre.

,,Je pravda že mi to je stále nechutné a preto nechápem čo ma na tom tak priťahuje."

,,P-Priťahuje čo ?"

,,Skúsiť to s chalanom." Povedal rázne a olízol si pery.

,,A-ale...my sme predsa b-bratia a..aaa ja mám Jimina."

,,Kľudne si ho maj." Zasmial sa a mikol plecami. ,,Budem to brať ako bratské hrátky takže Jimin mi v tomto neprekáža." Ani som si len nevšimol, že už stál rovno pri mojom paralizovanom tele. Žmurkal som očami a stále na neho nehybne pozeral s cieľom snažiť sa mu dať nejakú odpoveď.

,,H-Hyung...vážne ma desíš. Toto niesi ty." Povedal som keď ma jednou rukou chytil za pás a mierne si ma pritiahol k svojmu telu. V tejto situácii som to ani moc nezaregistroval, nemohol som uveriť tomu že toto naozaj hovorí môj brat.

,,Hmm...." Usmial sa a priblížil sa viac k mojej tvári. ,,Len som proste dostal chuť experimentovať s vlastným bratom." Nahlas sa zasmial a oprel si čelo o to moje.

,,Experimentovať ? Povedal si mi že chalan by si mal nájsť-..."

,,Viem čo som povedal !" Zvýšil hlas a pretočil očami. ,,No možno...že to nieje raz za čas zlé. Skúsiť niečo nové a ešte k tomu sme rodina, čo ma na začiatku štvalo najviac že si ma dokázal vzrušiť braček no nakoniec...." Prerušil svoju vetu a svojim jazýčkom sa priblížil k môjmu krku. Nebol som schopný ho od seba odstrčiť, proste nič. Moje telo ma odmietalo poslúchať z toho čo mi všetko rozprával. Špička jazýčka sa dotkla jemnej koži na krku a zanechala mi na ňom mokrý pás bratovich slin na čo som mierne privrel oči a zaklonil hlavu dozadu.

It's Our Secret...Brother //BTS YoonSeok// ✓Where stories live. Discover now