,,Ahojte." S úsmevom na perách sa nám pozdravil a hlavne mne venoval svoj pohľad, čo Hobi okamžite zaregistroval. Snažil sa o úsmev, čo mu moc nevychádzalo no bolo vidno, že sa snaží zahnať prichádzajúci hnev zato ja som rýchlosťou svetla vystúpil z auta a svoje chudé rúčky obmotal okolo jeho pása. Hobi tiež vystúpil a nezabudol auto za sebou samozrejme zamknúť.
Venoval som mu svoj pohľad a chcel ho pobozkať no to som si uvedomil, že sa na nás stále díva jeden pár nevítaných očí. Jimin ani len netuší, že to o nás brat vie, kľudne by som ho mohol aj pobozkať no to by znamenalo dlhé vysvetľovanie typov Jiminovich otázok: Odkiaľ to vie ? Čo na to povedal ? Vadí mu to ? Aká bola jeho reakcia ? Urobil ti niečo, keď zistil že si na chalanov ? Na tú poslednú mám veľmi dobrú odpoveď. Áno urobil...natrhol mi za to moju úzku dierku !
Ani len nechcem vedieť, čo by Jimin urobil, keby že sa dozvedel, že spávam s vlastným bratom. Viem že náš vzťah nieje úprimný teda... z môjho hľadiska, keď ho takto hnusne klamem no ja ho nedokážem opustiť. Milujem ho od prvého dňa, čo k nám prišiel na školu a bol som naozaj šťastný, že po dlhej dobe kamarátstva sme si konečne povedali áno.
,,Zase meškáte." Pustil ma z hrejivého objatia a snažil sa byť milý hlavne na môjho brata. Jiminnie...viem že chceš tvojím správaním a milým úsmevom zapôsobiť no Hobi si ťa za to určite neobľúbi, to by si sa musel so mnou rozísť. Povedal som si v duchu a tiež sa pozrel na brata.
,,Veď vieš...brat celú noc kdesi behá a potom príde až nad ránom. Toho nezobudí skoro nič." No jedna vec by tu bola. Môj zadok pri jeho rannej erekcií no to som radšej len potriasol hlavou nad tou myšlienkou a stále sa díval na brata čakajúc nejakú jeho reakciu no on sa len priblblo usmieval.
,,Ešte že mám niekoho kto ma vie zobudiť." Vyplazil mi jazyk a následne si olízol pery na čo som len prekrútil očami a myslím si, že aj Jimin sa veľmi divne nad tým zatváril.
,,Takže zajtra ráno budeš mať teda dvoch budíkov." Jimin nahodil znovu svoj úsmev a ja som sa len na obidvoch nechápavo pozrel, keď v tom mi to došlo.
Jiminovi som sľúbil, že dneska bude u nás spať no môj brat o tom zatiaľ nevie.
,,Dvoch ?" Pozdvihol obočie a čakal na odpoveď z mojej alebo z Minovej strany. Ehm...hovorím že zatiaľ nevie no teraz mám šancu ho na to pripraviť. Bojím sa jeho reakcie no ak by teraz začal kvôli tomu hysterčiť, vyzeralo by to naozaj divne. Jimin je v tom že brat o nás dvoch nevie a malo by to teda vyzerať, ako kamarátske prespanie, takže by s tým brat nemal mať žiadny problém.
,,Nepovedal si mu to ?" Otočil sa na mňa a chytil ma rukou okolo pása.
,,YoonGi ?" Bol som ako medzi dvoma veľkými kameňmi.
,,Noo vieš....s Jiminom sme sa dohodi, že dneska u nás prespí čo by nemal byť problém, nie ?" Poškriabal som sa za hlavou a nahodil naozaj zkrivený úsmev na svojho brata, ktorý ma išiel priam zabiť pohľadom.
Videl som, ako išiel vybuchnúť hnevom no Jimin si to určite nevšimol. Ja môjho brata až moc dobre poznám, dobre viem, kedy mu idú rupnúť nervy. Zvráštil obočie k sebe a vyzeral tak ako satan s veľkými rohmi, ktorý si práve vyčíha svoju obeť. Hneď ako si uvedomil svoj výzor uvolnil svali na tvarí a snažil s z nej vykúzliť úsmev.
,,Jasne, že to není problém. Aspoň tak Jimina lepšie spoznám."
,,Č-čo....ty nebudeš večer s chalanmi ?" Vydesene som sa na neho pozrel a ucítil Jiminovu ruku, ktorá mi viac zovrela moje bedro. Určite bol z toho prekvapený presne tak ako ja.
,,Hmmm...rozmyslel som si to kedže nám príde taká dôležitá návšteva rád ostanem s vami doma. Bude to zábava." Vytiahol si kľúče z vrecka a hneď na to odomkol auto, do ktorého v rýchlosti nasadol.
YOU ARE READING
It's Our Secret...Brother //BTS YoonSeok// ✓
FanfictionBTS, YoonSeok, Cross-dressing, Incest //Mal naprosto dokonalý život, ktorý mu všetci závideli. Milujúcich rodičov, úžasných kamarátov, dokonalého priateľa a brata, s ktorým mal priam ukážkový vzťah správnych súrodencov. Hoseok mal síce svoje chyby...