14.

2.8K 148 38
                                    

Zamrkal som očami na svojho brata a viac sa pritúlil k tej spiacej dokonalosti, ktorú som priam išiel umačkať v silnom zovretí.

,,Zbláznil si sa ?! Neviem čo máš za lubom, ale ja tu mám Jimina a rozhodne od neho nikam nepôjdem !" Povedal som trošku potichu s mierne roztraseným hlasom, aby som Jimina nijako nevzbudil.

,,Hmmm.." Pritisnul sa na moje telo a zozadu ho pevne objal. Prečo som sa cítil, ako v nejakej blbej trojke ?! ,,Tak si teda zoberieme aj jeho, čo ty na to ?" Zákerne sa usmial a mne sa hnev začal postupne rozlievať v celom tele. Mal som chuť kričať no musel som to v sebe udržať. Ešte by nás počul Min a vážne neviem, čo by si o tomto rozhovore pomyslel.

,,Čože !! Zazubil som sa a hodil po ňom spaľujúci pohľad. Teraz som ja bol ten satan, ktorý ho chcel stiahnuť do temnoty.

,,Je to na tebe." Potichúčky sa zasmial a ruku prehodil cez môj pás na čo som sa k Jiminovi ešte viac pritúlil. Čo tým chce povedať ?! ,,Vieš že ja som schopný všetkého. Buď pôjdeš so mnou hore, alebo sa Jimin bude pekne dívať na náš bratský sex a keď sa náhodou vzruší, čo určite, tak si ho prizvem do trojky. Nepáčilo by sa ti to ?" Olízol si pery a ja som si v tej chvíli myslel, že sa naozaj neovládnem. Zhlboka som dýchal a ruku na mojom páse som mu ihneď snímal dole.

,,To neurobíš." Nevedel som moc popísať ten pocit. Hnev sa mi miechal so strachom a to bolo jediné, čo som bol schopný vnímať no môj brat je naozaj schopný všetkého.

,,Veľmi rád to spravím. A aby toho nebolo málo, tak po peknej trojke s Jiminom mu poviem, že si obyčajná kurva, ktorá spí aj s Taehyungom plus...mám tie fotky. Hmmm....možno že sa na toľko vytočí, že ti dá košom a nedajbože sa ešte stane mojím priateľom." Znovu sa zaškeril a rukou letmo pohladkal môj bok. To si robí srandu ?!

,,Jimin je môj a nikdy by nechodil s niekym takým, ako si ty ! Iba by si ho stále využíval na sex !" Trošku viac som sa rozkríkol a ucítil, ako sa v mojom náručí to nežné klbko pohlo. Asi na dve sekundy sa pomrvil a jeho hlava spočinula na mojom rameni.

S Hobim sme sa na neho pozreli a ujisťovali sa, či naozaj ešte spí alebo či je nedajbože trochu pri vedomí.

,,Vidíš. Nakoniec ja nebudem ten kto ho zobudí." Zasmial sa a gauč sa mierne zdvihol keď ho opustilo Hyungovo telo. Postavil sa a samozrejme nezabudol perinu odstrániť len z môjho telo zato Jimin bol pečlivo zakrytý.

,,Ty si ma k tomu vyprovokoval. Nedovolím, aby si Jiminovi niečo urobil." Povedal som už s miernejším tónom a on ku mne hneď natiahol ruku.

,,Tak teda poď so mnou." Žmurkol na mňa jedným okom a ja som strachom na neho vypulil oči. ,,C...poď braček, inak ho skutočne zobudím." Ruku dal znovu podél tela a naozaj si to namieril k druhej strane postele rovno za mojím spiacim anjelikom, čo som ho musel ihneď zastaviť.

,,Dobre, dobre prosím prestaň." Mával som tam rukami k jeho maličkosti a strachom sa mu stále díval do jeho očí. Znovu sa zasmial a prehrábol si vlasy rukou. Podišiel ku dverám, ktoré vzápätí otvoril a pokynul hlavou aby som ho nasledoval.

,,No tak už poď. Budem ťa čakať v mojej izbe. Ak do minúty neprídeš, budím Jimina a to ma už nezastavíš." Vyplazil mi jazyk a už som len počul slabé dupoty jeho nôha, ktoré smerovali hore k naším izbám.

Práve som sa sám sebe zhnusil ešte viac. Viem čo mi chce urobiť veď to napokon on sám povedal no ja som to naozaj nechcel a ešte k tomu, keď dole bude spať Jimin. Neznášal som svojho brata za jeho blbé správanie a to len všetko kvôli tomu....že žiarli ? Naozaj nemá tak rád Jimina len preto že si myslí, že sa mu viac venujem ? Potriasol som hlavou a venovu svojej láske menšiu pusu na jeho čelo, ktoré mierne zakrívali jeho vlásky. Bolo to rozkošné no teraz nebol čas na to sa rozplývať nad jeho dokonalosťou. Ak tam neprídem, tak je naozaj schopný urobiť všeličo.

It's Our Secret...Brother //BTS YoonSeok// ✓Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt