Nakon sto samo izasli iz voza,neka kola su nas docekala.Ma to su sigurno organizovali Edward i Bell..ugh.Bez obzira na lijepo vrijeme,sunca koje nas je obasjavalo,u meni je grmilo i sijevalo.Ne znam sta je na njoj toliko zanimljivo?
J:Hajde Alexa,sanjaj kad dodjemo tamo.
A:Aham
Sjela sam u kola na zadnje sjediste,do mene je Jacob.Nisam mogla izdrzati da ga ne pitam.
A:Jake da li ti je nesto znacilo ono u vozu?J:Ne sluzi me pamcenje u zadnje vrijeme,stvarno se ne mogu sjetiti izvini.Sta se desilo?
A:Kreten.
J:Reci to Paulu kad dodjes tamo.
Samo sam ga mrko pogledala i nastavila slusati muziku.Paul je inace moj najbolji prijatelj kojeg jedva cekam da vidim.On uopste ne voli Jacoba i nece biti sretan kada vidi da sam dosla sa njim.Razmisljajuci sam utonula u san iz kojeg se uopste nisam zeljela probuditi....
J:Alexa budi se, stizemo.
Polako sam otvorila oci,trebalo mi je par sekundi da shvatim gdje sam.Too stigli smo.Ispred mene je bila ogromna kuca koja je pripadala porodici Cullen.Dok sam se divila kuci primjetila sam Paula,i nije bio sretan sto me vidi sa Jacobom.Kao sto sam i mislila.Njegova reakcija mi se nije nimalo svidjela.Izgledalo je kao da ce nekoga ubiti svakog trena.
A:Heej Paul.
Odvukla sam mu paznju.
P:Hej sreco,sta ima, kako si?A:Dobro evo sada stigla kao sto vidis hahah
P:Onaj konj,nesto je uradio jelda?
A:Na koga mislis?
P:Pa na koga cu drugog,na Jacoba?
A:Kako znas da je nesto uradio?
P:Pa gledaj to je ipak Jacob,a sada sam te otkrio,pricaj.
A:Ja,ne...
P:Pricaj!!!
A:Oke,oke(Ispricala sam mu situaciju koja se desila u vozu)
P:A jel,kreten,sad ce me cuti.
A:Paul staniP:Kakvo je to ponasanje prema Alexi?
J:Daj makni se nervozni manijace.
P:Popricat cemo mi jos kasnije.
A:Heej Paul okej je,ajde sada da mi pokazes moju sobu.
P:Dolazim
Polako smo usli u kucu i popeli se uz stepenice,kuca ima dva sprata.
A:I kakva mi je soba.
P:Ma bezvezee.
Otvorio je vrata,a ja sa ostala malo je reci iznenadjena.
A:O moj Boze predivna je.
P:Ajde sad odmori se a kasnije dolazi Edward,Bella i njihove kcerke,trenutno su u kupovini.Odmori se,trebat ce ti.A:Okej
Krenuo je da izadje iz sobe.
A:Stani,Paul.A:Hvala ti sto si mi prijatelj.
Samo se slatko nasmijao i izasao iz sobe.A mene ostavio u svijetu snova.Bit ce svijet snova sve dok u njega ne kroce Edward i Bella.
YOU ARE READING
Animal I have become
Fanfiction"Ponekad se baš zapitam,zasto su ljudi loši prema onima koji ih vole,a tako dobri prema onima koji ih mrze.Onaj dan kada sam je prvi put vidjeo,znao sam da je ona moje svjetlo u tami.Ali i to malo svjetla u mom životu ja sam ugasio.Zato što sam čudo...