16.

63 3 0
                                    

Čim sam se probudila ujutro sjetila sam se one žene.Toliko čudnih stvari se dešava u mom životu da više ne znam ni šta da mislim ni šta da radim.Jedino dobro u mom životu trenutno je Daniel.Jer on je stalno uz mene i pomaže mi.Naravno,imam prijateljice ali ne želim njih stalno da smaram.Ustala sam iz kreveta i obavila što sam trebala.Nakon toga sam krenula u dnevnu sobu.Čulo se mnogo glasova.

Čim sam zakoračila u sobu primjetila sam da su svi bili tu.Ali i žena sa crvenom kosom.Ništa mi nije bilo jasno i već sam počela da osjećam strah.U jednom trenutku svi su pogledali u mene.Zaledila sam se.Ta žena je počela da mi prilazi.Odlučila sam da se pravim glupa.Pružila sam joj ruku da se upoznam sa njom.

A:Alexa,drago mi je.
I:Isabella,i meni je drago.

Samo sam joj se nasmijala i uputila se prema Zafreeni.Ona je odmah shvatila da nešto nije uredu.

Z:Alexa šta se dešava?
A:Ne znam vjeruj mi.Ali ništa od ovoga nije dobro.
Z:Pa u čemu je problem?
A:Sanjala sam sinoć onu ženu.Ne znam šta se dešava više.U čemu je problem.Jesam li nešto loše uradila?
Z:Ne znam Alexa,ne znam.Pokušat ćemo da saznamo.

Šutile smo par sekundi i razgledavale po sobi.Nismo znale šta da radimo.

Z:Ali tu je jedna stvar koja nam pomaže.
A:Koja?
Z:Daniel.
A:Kako misliš Daniel?
Z:Pa pogledaj kroz prozor i sve će ti biti jasno.Isabella je navodno došla da provjeri stanje od Remesmee jer je trudna.Zašto onda sada ide sa Danielom u šumu?
A:Pa možda želi da je odprati.
Z:Alexa ne budi smješna.Kako je došla sama,sama se može i vratiti.Nemoj se ljutiti na mene ali Daniel mi se od samog početka nije sviđao.Možda nisam upravu,ali pazi se molim te.Ne želim tebe da izgubim.
A:Nema veze Zafree,svakako će se sve uskoro saznati.Nadam se.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 08, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Animal I have becomeWhere stories live. Discover now