10.

55 7 0
                                    

A:Pokažite mi sobu u kojoj ću biti.
Z:Ajde zamnom.
Pratila sam je,međutim zamantalo mi se pa sam otišla da se osvježim.Zafreena me je čekala ispred kupatila.Kada mi je bilo bolje izašla sam i pogledom tražila Zafreenu.I vidjela sam je ali nije bila sama.
Vidjela sam njega.I znala sam,da u ovom paklu i neće biti toliko dosadno.
Imao je predivan osmijeh,i jednostavno nisam mogla skinuti pogled sa njega.(imate sliku gore)
U jednom me je trenutku pogledao.Nije mi bilo ugodno pa sam im prišla.
Z:Hey Alexa,da li si bolje?
A:Jesam,to je samo jer sam vidjela one debile maloprije,pa mi je odma loše.
Z:Vjeruj mi,živim sa njima ali toliko toga mi se izdešavalo kada si otišla imam želju da ih ubijem...
Samo sam se nasmijala na to.Znači opaka Renesmee je mezimica dok ova pati.Pa dobro,riješit ćemo i to.Moje misli su odlutale a onda sam shvatila da se nalazim pored onog frajera.Brzo sam se okrenula prema njemu i izgledala sam jebeno čudno.A onda me je Zafreena spasila muka i progovorila.
Z:Hej Daniel,ovo je Alexa.
D:Zdravo Alexa.
Okej,ja se topim.Imao je tako dubok glas da sam se naježila od njega.On mora biti moj.Jednostavno mora,i nema druge.Međutim,moje divno maštanje je prekinula Zafreena koja mi je mahala ispred očiju.
A:Ah,izvini.Zamislila sam se...Ja sam Alexa.
Samo m se nasmijao i pokazao te prekrasne bijele zube.Odjednom sam čula glas u svojoj glavi.
'Možda sam zgodan ali ne trebaš se baš uvijek tako zamisliti kada me vidiš.Znam da maštaš o meni dušo'
Pogledala sam u Daniela i shvatila da mi on to nekako govori.Samo sam mu se kiselo nasmiješila,zgrabila Zafreenu za ruku i uputila se,nemam ni ja pojma gdje.Sreća,pa je ona odjednom skrenula u neku sobu.Soba je bila ok,odlična za mene.
Z:Okej znači..možeš li mi objasnit šta se ono desilo maloprije?
Ništa joj nije bilo jasno,ali ja sam se pravila glupa.
A:Koje?
Z:Između tebe i Daniela?
Ispričala sam joj za onaj glas što sam čula.Rekla sam joj da mi je simpatičan.Ona je počela skakati po sobi kao malo dijete.Prekinula sam je u tome.
A:Šta je on uopšte?
Z:On je jebena vještica,znaš kako je cool.
Uzvikla je,radosno.
A:Vještica? Pa nije žensko.
Z:Ma vještac Alexa,isto sranje.Znaš kako cool moći ima,ja sam oduševljena,on je također došao malo da pomogne zbog onog dijeta koje će Renesmee roditi.I nema nigdje drugo ostati pa je došao malo ovdje.A uostalom dopada se Renesmee.Koja kučka.Sestra mi je ali je mrzim.
A:To mi stvarno nije jasno,ženska je trudna sa likom kojeg je oduvijek htjela i sada slini za drugim.
Z:Takva ti je ona.Pokušat će i Daniela osvojiti,vidjet ćeš.Ali to rijetko ko uspjeva.
A:Oduzela mi je Jacoba,ali nek je pripadaju jedno drugom.Daniela neće.
Z:Alexa znaš i sama da si mi draža od bilo koga,čak i od sestre i roditelja.Pazi se Daniela da ne ostaneš povrijeđena.Jer ja to stvarno ne želim.On je drugačiji,uživa u tuđoj boli i često iskorištava svoje moći.Mislim ne znam kakav bi prema tebi bio,ali opet se pazi molim te.Tajnovit je jako.Napustili su ga kada je bio mali jer su smatrali da je čudan i sve ga to boli,ali ja znam da njemu treba ljubav.Možda te je baš sad sudbina i poslala.A da znaš Alexa,vas dvoje bi zajedno mogli pobjediti bilo koga.Imate previše jake moći.Zato bolje se sprijatelji s njim nego da te mrzi,jer tad si tek gotova.Razgovaraj malo sa njim,pokušaj.
A:Uredu Zafreena i hvala ti puno na svemu.Tvoje riječi mi stvarno puno znače.
Z:Nema na čemu srce.Trebala bi se sada odmoriti.
A:Hoću,ne sekiraj se.
Okrenula se i izašla iz sobe.Ko je taj lik?Tako misteriozan a tako dobar i lijep.Jednostavno me privlači.Bilo mi je drago zbog same sebe,čudno zvuči ali onoo,jebi ga.Nadam se da ću se uspijeti sprijateljit sa njim,a kasnije šta vrijeme donese.Treba mi plan za sve ovo.Došla sam s namjerom da se osvetim,i ne znam šta da radim.To dijete kada se rodi može biti jako opasno.Jer ipak je mješavina vukodlaka i vampira a to je jako loše ako se ne znaš kontrolisati.Može biti opasno za cijeli grad ovdje.Ja moram pomoći ako ne želim da se mnogo loših stvari desi,a osvetu ću već smisliti.Nas 'mješanaca' puno.Ja eto znam moje prijateljice da su kao ja i nikog više.I eto to dijete što će se roditi,mada to može biti opasno za Renesmee,zato što može umrijeti na porodu.Mislim logično je da vampiri traže vampire,vukodlaci vukodlake i tako.Ali kada se zaljubiš ideš preko svega jednostavno.Mada ne znam je li Jacobu i Renesmee bilo baš do ljubavi ali eto.Odjednom se čuo prasak.Trznula sam se i refleksno iskočila iz kreveta.Ni ne razmišljajući sletila sam niz stepenice.Prizor me ostavio u čudu.Daniel je držao ispruženu ruku prema Belli koja je bila u zraku.
D:Slušajte me,ako sam došao da vam pomognem nemojte se zajebavati samnom.Mislim,ne smijete se svakako zajebavati samnom ali eto.Još jedna kriva riječ Bella i kunem ti se,neće se dobro završiti.Odjednom je spustio ruku a Bella je uz velik prasak završila na podu.Blijedo ga je gledala.A on je izletio iz kuće zalupivši vratima.Nisam ni razmišljala a odma sam istrčala za njim,ubrzano je hodao i ja sam ga pratila,
A:Šta je to bilo?
D:Igraju se sa životom.
A:Zašto si uopšte u kući sa njima?
D:Prenijet ćeš im šta sam rekao,tako da ne.
A:Slušaj dečko,sve ih mrzim osim Zafreene i želim im se osvetiti.
Stao je i okrenuo se prema meni.Pogledao me je pravo u oči što je izazvalo jezu kod mene.
D:Vidiš,i ja sam došao po osvetu.Također i ja samo volim Zafreenu.Došao sam da uzmem ono dijete kada se rodi jer su oni previše glupi da bi ga kontrolisali.A ako te baš zanima zašto sam sa njima u kući.Jer ću sve da ih pobijem.
Sa tim riječima je samo nestao.Ne znam kako,ali zamahnuo je rukom i nestao.Misteriozan je i to mi se jako svidja.Sve mi se oko njega sviđa.Tako je zgodan.
'Opet razmišljaš o meni malena' I definitivno sam znala da mi je on ono rekao u hodniku.Malena?Od njegovih riječi sam se samo topila.Ali koliko jako sam željela da budem bliska sa njim,tako sam i znala da je još teže izvući bilo kakvu informaciju iz njega.Već sam to znala...

Pišite u komentarima,šta mislite o priči? 😃❤
Nadam se da vam se sviđa


Animal I have becomeWhere stories live. Discover now