Prošlo je nekoliko dana od onog lošeg događaja između Daniela i Belle.On im polako pokazuje da ih mrzi,ali oni ništa ne shvataju.Izgleda da ih njihov život baš i ne zanima.Nisam se više nikako vidjela sa Danielom.Iako sam to jako željela ali kada god sam ja bila u kući njega nije bilo i obrnuto.Opasan je a sviđa mi se.Jeste istina da mi se sviđa njegov izgled jer je izgledao i više nego savršeno ali bilo je tu i nešto više što me je privlačilo.Kada bih ga barem malo bolje upoznala,da znam i način na koji on razmišlja.Shvatila sam da previše razmišljam o njemu.Dva su sata ujutro a ja ne spavam.Daniele,u mislima si mi stalno...
Z:BUĐENJEEEE!!!!
Zafreena je kao neka luđakinja uletjela u sobu dok sam je ja prestašeno gledala.Koliko je sati uopšte.Lijepo sam se i osjećala dok Zafreena nije pustila zrake sunca u sobu koje su milovale moje lice.
A:Koji vrag Zafreena?
Rekla sam ljutito
Z:Spavalice 14:00 je sati,ne znam šta si radila sinoć,ali vrijeme je da ustaneš.
A:O moj bože koliko je sati,spavala sam i previše.
Uzviknula sam i iskočila iz kreveta.Uletila sam u svoje kupatilo i obavila sve što sam trebala.Kada sam konačno namjestila svoju kosu onako kako sam željela uputila sam se prema sobi gdje me je još uvijek čekala Zafree.
A:Pa,Zafree.Kakvi su planovi za danas?
Z:Imamo zabavu,malo da se opustimo doći će naši prijatelji pozovi i ti svoje ako imaš.Ja sada odoh imam obaveza.
Odlučila sam pozvati Alexa,Angelittu i Charlotte da dođu na zabavu.Posegnula sam za mobitelom koji je bio na krevetu i okrenula broj od Charlotte jer se ona uvijek javlja.Čekala sam par sekundi a onda se javila.
C:Heeey girl,konačno
A:Eeej kako si?
Razgovarale smo par minuta o tome šta se dešavalo u ovih par dana pa sam joj rekla o zabavi.Odlučili su doći što me je jako usrećilo.
C:Šta trebamo obući?
A:Ma nemam pojma ja ću majcu i neku suknjicu.
C:Auu djevojko,za koga se to sređuješ?
A:Duga priča...ajde odoh sad,vidimo se večeras.
C:Byee girl
Poklopila sam i bacila telefon na krevet.Odlučila sam sići u kuhinju da vidim šta spremaju.Čim sam stala na stepenice osjetila sam miris hrane,i svega.Polako sam silazila i pratila miris koji je naravno vodio do kuhinje.Tamo sam vidjela Bellu i Renesmee.
A:Eej Bella kako si?
B:Ej Alexa,da li si trebala nešto?
A:Ma ništa,samo ako trebaš pomoć.
B:Ne trebam,ne sekiraj se.
A:Uredu,kako ti kažeš.
Okrenula sam se i izašla.Bilo mi je i previše dosadno.Ali naravno,čim ja i pomislim da mi je dosadno pojavi se neki debil.Evo sada vidim Jacoba kako mi se zlobno smješka.Pokušala sam to ignorisati i samo proći pored njega.Krenula sam prema dnevnoj sobi valjda imaju nekih filmova.Tako sam ušla u sobu i malo je zamračila.Pogledom sam tražila neke CD-ove i onda sam vidjela policu sa njima.Krenula sam do nje ali prije nego što sam to uradila osjetila sam blagu bol u leđima,bila sam pribijena uz zid.Pogleda sam ko je to i naravno vidjela ljigavca Jacoba.Napravila sam najodvratniju facu koju sam mogla.
A:Što hoćeš Jacob?
J:Možda sve,moźda ništa.Možda želim objašnjenja a možda i da te ubijem.
Samo sam se nasmijala na tu rečenicu.Bijes je ključao u meni.Bila sam jako bijesna.I činjenica da trebam krv je to činila još gorom situacijom.Uhvatila sam ga za vrat i sada je on taj koji je stojao uz zid.
A:Slušaj me odvratni stvoru,još jednom mi se približi i ovo se neće dobro završiti.Ti nemaš pravo išta da tražiš od...
Toliko me je jako udario da sam pala na pod.Sjeo je na mene i počeo me udarati.
J:Slomit ću ti vrat glupačo.Ali kad bolje razmislim,mogli bi ponovit ono iz voza.
Na tu rečenicu sam umrla od straha i počela sam ga udarati.Da sam samo imala i malo krvi u zadnjih mjesec dana sada mi imala snage i da ga ubijem.On mi se sve više i više smijao u facu kada je vidjeo koliko sam slaba.Ali sam imala snage da vrištim.I počela sam.
J:Mogu te ubiti šest puta a da niko ne čuje.I ne pokušavaj hahahahah
Tako zlobno se smijao umirala sam.Ne mogu da vjerujem šta sam sebi dopustila.Koji mu je vrag.Šta će mi uraditi uopšte?Odjednom sam čula još zlobniji smjeh iza sebe.Bio je gori od Jacobovog.Ko je sad ovo baš me zanima.Smijeh se nastavio a ja sam se okrenula i iznenadila se.D:Jake,Jake,Jake...Samo ti misliš da je niko ne može čut?Ali pogodi Jacobe.Ja čujem sve,a onaj ko se petlja sa mojim društvom i osobama koje su na mojoj strani ne završi dobro znaš?
Sada se strah vidjeo u Jacobovim očima.A ono što sam sljedeće vidjela je dalo objašnje je za njegov strah.Daniel je samo podigao ruku u zrak i zamahnuo sa njom.A Jacob je proletio kroz prozor.Ovo je meni utjeralo strah u kosti.
Daniel je iskočio kroz prozor za njim a ja sam ostala prestrašena.Kada sam shvatila šta se desilo ja sam također iskočila kroz prozor i vidjela jako loš prizor Jacob je bio u zraku i stalno udarao od drveća dok je Daniel mahao rukom.Upravljao je sa njim.Renesmee je vrištala i plakala dok su ostali bili prestašeni.Dotrčala sam do Daniela i nježno mu stavila ruku na rame.
A:Daniele,smiri se molim te
Spustio je ruku i okrenuo se prema meni.Jacob je pao na pod i svi su dotrčali da vide kako je.Dok je Daniel još uvijek gledao u mene.Uhvatila sam ga za ruku da se malo smiri i bilo mi je drago što se brinuo za mene.
R:Ti nisi normalan.
Pustio je moju ruku i okrenuo se prema Renesmee i ostalima.
D:Ja sam sasvim uredu.Sada vidite ko sam zapravo ja,i bolje se ne zezajte samnom.A ti trudna kučko drži jezik za zubima da ti ga neko ne bi iščupao.Nisam ja kriv što je sada u takvom stanju,sam je tražio.Niko ne dira ono što je moje.
Odjednom se okrenuo prema meni i zgrabio me za ruku i vukao me negdje,a ja sam išla za njim.Niko ne dira ono što je njegovo?Eto,još jedan nastavak danas.Uživajte ❤
YOU ARE READING
Animal I have become
Fanfiction"Ponekad se baš zapitam,zasto su ljudi loši prema onima koji ih vole,a tako dobri prema onima koji ih mrze.Onaj dan kada sam je prvi put vidjeo,znao sam da je ona moje svjetlo u tami.Ali i to malo svjetla u mom životu ja sam ugasio.Zato što sam čudo...