13.

45 5 0
                                    

Xx:Alexa,jesi okej?
A:Slusaj Jacobe,pokusat cu biti sto kulturnija.Ti si stvarno posljednja osoba koju zelim da vidim i koji vrag radis u mojoj sobi?
J:Ok,makar psovke nisi koristila.
Pogledao me i nasmijao mi se.
J:Sta je bilo?Iskoristio te Daniel?Izgleda imao je vise srece nego ja u vozu, kakva steta.
Odvratno se smijao dok je to govorio,imala sam tako jaku želju da ga lupim bokserom.

Odvratno se smijao dok je to govorio,imala sam tako jaku želju da ga lupim bokserom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pa to sam i uradila.Ustala sam i zveknula mu šamarčinu.
A:Šta hoćeš od mene majmunčino?
J:Da ti se osvetim za onu "nezgodu" danas,Daniel me je skoro ubio.A sad ću ja tebe i psihički i fizički.On je previše zauzet da bi išta čuo,
Namignuo mi je i došao do mene.Mislim da je gotovo.

~Daniel POV~
Uff šta ću da radim sutra ovdje dani postaju dosadniji i dosadniji.Mislim da ću morati da ostvarim svoj plan koji imam u vezi Alexe.Da,hoću.Sprijateljit ću se sa njom konačno.Moje razmišljanje je prekinulo vrištanje i lomljenje.Odmah sam ustao i otrčao.Buka je vodila do Alexine sobe.Ušao sam unutra i vidio prizor koji nisam htio da vidim.Jacob je sjedio na Alexi i udarao je.Pobjesnio sam.
D:Ti izgleda nikad nećeš naučit jebenu lekciju!Niko ne dira ono što je moje!
Proderao sam se toliko da se kuća zatresla.Pogledao me je sa strahom u očima.I treba.Sad ću ga ubiti.Taman kad sam krenuo da ga kažnjavam,primjetio sam da je Alexa ostala bez svijesti i shvatio da joj treba krv.Ubrzo sam se pobrinuo za to dok je Jacob već ugrabio priliku i pobjegao.Platit ćeš mi Jacobe,kad tad.

~Alexa POV~
Probudila sam se sa blagom glavoboljom,ali osjećala sam se jače.Vjerovatno su mi dali krv.Pogledala sam oko sebe i vidjela kretena u mojoj sobi.Htjela sam da ga ubijem.Mrzim ga...
A:Kretenu,izlazi iz moje sobe odmah.
D:Zašto malena?
A:Ja nisam nikakva malena bježi od mene,imaš ti svoje malene.
Bila sam ljubomorna.Polako sam se zaljubljivala u njega a i ne znam razlog tome.Mrzim sebe zbog ovoga.
D:Ali male..
A:Rekla sam ti nešto.Izlazi iz moje sobe ne želim da te vidim.
D:Zašto?
A:Zato što ne želim.
D:Da li si ljubomorna što sam ljubio drugu djevojku sinoć?Znam da si nas vidjela.
Okej.Već sam poludjela.Bio je naporan i provocirao me.Nisam više mogla da izdržim,glas mi je pukao.Kroz plač sam mu rekla.
A:Samo...odlazi,molim te.
D:Uredu
Izašao je iz sobe sav zbunjen.I ja sam bila zbunjena.Šta uopšte želim od njega?
Da me voljet neće, to znam.Nije takva osoba.Ponašala sam se ludo i krenula za njim da mu se izvinem.Koračala sam do njegove sobe i ušla bez kucanja.Bio mi je okrenut leđima i gledao kroz proz.
A:Daniel,ja...oprosti ne znam šta mi je bilo.
D:Uredu je,razumijem te.
A:Ne razumiješ.
D:Gledaj,nisam se trebao onako igrati sa tvojim osjećanjima.Pogriješio sam.Mislio sam da si cura koju boli briga za sve.
A:I jesam,ali pored tebe se osjećam čudno.Jako čudno.Mislim da bi trebala da idem.
Okrenula sam se ali zaustavila me je njegova ruka.Privukao me je sebi i uradio ono što sam najmanje očekivala.Poljubio me.

Animal I have becomeWhere stories live. Discover now