8. Hello to my old "friends"

56 6 0
                                    

Nakon što smo se smjestili odlučila sam prošetati  ovim gradom u kojem sam živjela. Teško mi je kada prolazim pored željezničke i čujem zvuk voza.To probudi sva sjećanja u meni kada sam dolazila ovdje sa Jacobom.Mada kada bi mi dali prilku da se vratim u prošlost i promijenim neke stvari,ne bi ih promijenila.Sve bi uradila isto,jer će neki dobiti ono šta zaslužuju.Noge su me same vodile ka velikom parku,nešto me je vuklo tamo.Dok sam hodala polako sam navukla na sebe onu jaknu što sam držala u ruci.Već je postajalo hladno,a mrak se također polako spuštalo.Konačno sam zakoračila na put od parka i zaputila se prema staroj klupici.Tu sam uvijek sjedila sa svojim najboljim prijateljem koji mi je jako nedostajao.Baš razmišljajući o njemu vidjela sam lice koje bi prepoznala među milion drugih.

Baš razmišljajući o njemu vidjela sam lice koje bi prepoznala među milion drugih

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

To je bio on.Moj Paul.Moja duša.Moj najbolji prijatelj.Ne razmišljajući ni sekunde,plaćući od sreće viknula sam
A:Paul!
Okrenuo se i pogledao me.
P:Alexa
Zatrčali smo se jedno prema drugom i zagrlili se.Tako je bilo dobro biti u njegovom zagrljaju nakon jako dugo vremena.Šutili smo onako zagrljeni,i uživali u trenutku.
P:Gdje si bila svo ovo vrijeme kada si mi trebala?Nisi svjesna šta mi se sve izdešavalo.
A:Morala sam otići Paule,znaš i sam da bi me ubili.Šta se desilo.
P:Ne znam da li treba da ti pričam uopšte,tek si se vratila i ja sad kao šlag na tortu da ti pričam loše stvari.
A:Samo daj.
P:Kada si otišla saznali smo da je Reneesme trudna,s obzirom da nije čovjek razvijalo se jako brzo i saznali smo da dijete može biti jako opasno,jer to dijete Alexa.Nije vampir.To dijete je kao ti Alexa.Polu vampir polu vukodlak i ako ne naučimo kako ga kontrolisati može postati veoma opasno.Gledaj,ti i ja se znamo 100 godina,i stvarno te jako volim.Ne znam jesi se došla osvetiti ili šta,ali moraš nam pomoći.Može biti opasno za sve.
A:Ok ali samo me jedna stvar zanima,Reneesme je vampir,ko je onda vukodlak?Ko je otac tom djetetu?
P:Ne znam
A:Kako ne znaš?Progovori
P:Jacob

A:Ok ali samo me jedna stvar zanima,Reneesme je vampir,ko je onda vukodlak?Ko je otac tom djetetu?P:Ne znamA:Kako ne znaš?ProgovoriP:Jacob

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jednostavno nisam mogla da vjerujem šta sam upravo čula,a što je još gore,nisam i imala pojma šta da radim.Isto kao da je vjetar počeo puhati u mojoj glavi i odnijeo sve informacije i dešavanja.I onda je to bilo to.Zamračilo mi se pred očima i vidjela sam mrak.Samo mrak.

Zdravo svima!zanima me ima li vas koji čitate priču da znam da pišem duže nastavke i da ih pišem svaki 2 dan.Pitam ima li vas jer stvarno dugo nisam pisala,a trenutno imam motivaciju.
❤❤

Animal I have becomeWhere stories live. Discover now