Vec satima Daniel i ja šetamo shopping centrom.On je vec postajao nervozan jer ja naravno nisam kupila sve što mi treba,a za to mi najmanje treba pet sati.Pa naravno,žensko sam.
D:Alexa,hajde vise
Pogledala sam ga u oci.Izgledao je kao da ce poludjeti svakog trenutka.
A:Okej,evo idemo.Doći ću ja drugi dan.
Samo je klimnuo glavom i zaputili smo se prema kuci.Dok smo se vraćali pričali smo o nekim glupim i bezveznim stvarima jer stvarno nismo imali teme za razgovor.Ali razgovarali smo kao da se poznajemo čitav zivot.
Konačno smo stigli kući,i ja sam se odmah zaputila u sobu jer sam bila i vise nego umorna.Nisam nikoga vidjela u kući osim Daniela koji je došao samnom naravno.Hmm,čudno.Izgleda da su otišli negdje.Polako sam spustila vrećice sa odjećom pored ormara i zaputila se prema kupatilu.Moram skinuti šminku prije nego što legnem.Taman kada sam ušla u kupatilo i okrenula se prema tuš kabini,vidjela sam neku sjenu.Ali ta sjena se jako brzo pomjerila.I imala je crvenu kosu.Pokušala sam to zanemariti i ponašati se kao da ništa nije bilo.Možda sam samo umorna.Da,umorna sam.
Polako sam skinula šminku sa lica,i obavila ostalo što sam trebala,pa se konačno bacila u zagrljaj svome krevetu.Sjedim na sredini mračne šume dok me obasjavaju neka svjetla.Izgledali su kao reflektori.Bilo je zaštrašujuće.Nisam imala pojma gdje se nalazim.
Xxx:Alexia,bježi Alexiaa
A:Ko si ti,I ja sam Alexa!
Xxx:Alexia,bježi od prošlosti i ne gledaj nazad,ne vraćaj se u prošlost Alexia.
Pogledom sam tražila ko je to a onda mi se približila neka žena sa crvenom kosom.
Xxx:ALEXIA!!!Probudio me jak šamar.Uspravila sam se i vidjela Daniela.Šta se desilo?Gdje je ona žena?Ja nisam Alexia jebo te,kakva prošlost.
D:Da li si dobro,šta se desilo?
Pogledala sam u Daniela koji je imao neki zabrinut pogled.Odlučila sam da mu ispričam šta se desilo...To sam i uradila.
D:Kažeš da ti je neko govorio o prošlosti i zvao te Alexia?
A:Da,bojim se jako.
D:Dok god sam ja tu ne trebaš da se bojiš.Uz mene si sigurna.
A:Hvala,ali osjećam se jako čudno u vezi ovoga.Šutila sam par sekundi a onda me je prošla neka jeza i osjetila sam trnce.Ona sjena iz kupatila.To je ona žena iz sna.
Ja se stvarno izvinjavam što dugo nije bilo nastavaka,žao mi je 😕❤
YOU ARE READING
Animal I have become
Fanfiction"Ponekad se baš zapitam,zasto su ljudi loši prema onima koji ih vole,a tako dobri prema onima koji ih mrze.Onaj dan kada sam je prvi put vidjeo,znao sam da je ona moje svjetlo u tami.Ali i to malo svjetla u mom životu ja sam ugasio.Zato što sam čudo...