J:Alexa,Alexaaa stvarno si mi povjerovala?
Upitno sam ga pogledalaA:Jake?
J:Za tebe Jacob,opet sam se zezao sa tobom,nitko te ne treba niti zeli ovdje iako si najjaca.Slobodno kupi svoje stvari i odlazi.
A:Ali,ja...
J:Odlazi!Ne znam ni zasto su te doveli ovamo krvopija si kao i sve ostale.Ne znam kako ti Zafreena vjeruje uopste.Dosla si samnom otici ces sama ako ne zelis da te Edward ubije.
A:Hvala ti Jake,uvijek si kreten bio
Prevrnula sam ocima i otisla spremati stvari.Otici cu odavde.Promijeniti se a njima ce trebati jednom moja pomoc,jednom.Do tada me nece zanimati.Sada cu i ja postati hladnokrvna.Sve dok se oni ponovno ne pocnu zanimati za mene.Ja sam Alexa...
~2 dana kasnije~
U miru sam izasla iz one kuce i jedino ce mi Paul nedostajati.Nasla sam skloniste u gradu koji je 5 sati dalje.Duboko sam razmisljala dok nisam vidjela njega..Prisao mi je.
Xx:Hej ja sam Alex.
A:a ja sam Alexa.
AX:Zezas se ili se stvarno zoves Alexa?
A:Stvarno se zovem Alexa.
AX:Drago mi je sto sam te upoznao,a sada moram ici,na duznosti sam.
Namignuo mi je i otisao,Jacob zazalit ces.Izgubivsi mene izgubio si sebe,toga jos nisi svjestan.Ali bit ces kada se izgubis u tami zajedno sa porodicom Cullen koja je zeljela da me pojede mrak...Mene nitko ne pobjedjuje,pobjednici nisu gubitnici,to cu im i dokazati.U ovom mjestu sam pronasla puno ljudi slicnih meni.Koji su vukodlaci a ima i vampira,takodjer upoznala sam prijateljice koje su kao ja i vampir i vukodlak a imaju posebne moci.Upoznajte plavusu Charlotte i drugu prijateljicu Angelittu.One su zajedno samnom u svemu ovome.Zajedno cemo proci kroz zivot i sve njegove lekcije.Nakon toga niko nas nece zaustaviti.Zelim da se Cullenima dogodi nesto toliko lose da trebaju moju pomoc.To ce se desiti za koju godinu,a tada iznenadit ce se.Trazit ce da budem njihovo svjetlo u tami,moguce u nemogucem.Medjutim,ne ispunjavaju se svima zelje,zar ne?
YOU ARE READING
Animal I have become
Fanfiction"Ponekad se baš zapitam,zasto su ljudi loši prema onima koji ih vole,a tako dobri prema onima koji ih mrze.Onaj dan kada sam je prvi put vidjeo,znao sam da je ona moje svjetlo u tami.Ali i to malo svjetla u mom životu ja sam ugasio.Zato što sam čudo...