Bir yalanmış her şey

10 2 0
                                    

Her şey yalan her şey boş by hayat çileli bu hayatta yaşanılmaz... Gibi sözleri hepimiz duyarız. Belki bunları söyleyenlerden biride biziz . örneğin ben öyleydim.bu hayat gereksiz gelirdi bana taa ki seni tanıyana kadar taki seni sevene kadar senin gözlerinde ömrümü geçireceğini görene kadar.

Bütün dünya gözlerindeydi ve ben orda hapis kalacaktım itiraz etmeyip direk kabul etmiştim. Hayatımda aldığım en doğru karar bu olsak gerek . senin bana bir bakman benim için dünyayı değiştirdi. Her şey yeniydi sanki.

Arada tartışıyoruz seninle ama olsun yinede seviyorum her şeye rağmen seviyorum.

İşte by sözler ağzından birer birer dökülürken sevgilisi Reyyan onun yüzüne bile bakmıyordu.çok üzülüyor ama bırakmak ta istemiyordum. Gel zaman git zaman yine bir yaz sabahı anlaştık her zamanki çerezcinin önünde bekleyecem o gelecek ve sinemaya gidecektik. Evet sonunda uzaklardan bir parıltı geliyordu sanki bir ay sanki güneş sanki gözümü araba farınım önüne kadar getirmiş gibi bir haldeydim. Bekledim geldi . sevindim her şey yolunda ilerliyordu. Sinemaya gitmiştik . çıkılta buz patenine gidecektik . ewt ewt oraya da gittik . ancak keşke gitmemiş olsaydı. Buz pateninde abisinin karşısına çıkacağı hiç akla gelecek gibi değildi. Abisi karşımızda bizi izliyordu. Reyyan korkarak abisinin yanına vardı ben korkudan ne yapacağını bilememiş olduğum yere çakılmıştım bir tır gelip çarpsa dahi kımıldayamayacak kadar derin bir saplantıdaydım. Onkadar derin ki abisi yanıma gelip elini omzuma koymuş ben yine fark edememişim.

Abisi reyyanı yanımızdan gönderdi ve erkek erkeğe konuşmaya karar kıldı.
Ben abisi yanımdayken ayakta bile duramıyordum yalnız cesaretli gibi bir his bırakmalıydım ki abisi bu çocuk kardeşimi korur demesi gerekirdi. Konuşmayı başlattı yoksa benim konuşmaya niyetim yoktu zaten hep kaçamak cevaplar veriyordu. Abisi bana onu ne kadar sevdiğimi sordu ve bende anlattım. O sordu ben anlattım . abisine güvenmiştim galiba. Abisi de bana güvenmişti sevinçten havalara uçmak üzereydim ama ayağımın sakatlığı her seferinde bana engel oluyordu.

Artık önümüzde engel olacak hiç bir şey yok. Hayatın daha güzel geçeceğini düşünüyordum. Aynen doğruydu hayat çok güzel ilerliyordu.

Bir gece yine evde oturuyorduk
Ben şöminenin karşısındaydım biraz dinlenmek için gözlerimi kapatmıştım. Tam uyuyakaldığım an evin kapısı hızla çarptı. Gözlerimi açtığımda kimsecikler yoktu ortada. Ayağa kalktım kapıyı kapatmaya gittiğimde dışarda bir gölge vardı hızlıca kayboldu. Yukarıya çıkıp baktığımda Reyyan kanlar içinde yerde yatıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAYBOLAN MUTLULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin