Merhaba bu benim ilk deneyimim değil daha önce de kitap yazdim farklı bir hesapta .Kitap tuttu ama ben o zamanlar fazla utangaç olduğumdan kitabı sildim bu tutarsa silme gibi bir düşüncem yok.
Bu kitapta olan olay , yer ve kişiler kurmacadır.
Bu kitap verdigimiz şehitlere itafhen yazılmıştır.
Adım Yağmur Çelik .
Uzun zamandır görev bekleyen , uzun zamandan kastım 2 ay , bu vatan için canini vermeye her daim hazır olan bir askerim.
Elimdeki çaya bakıp çaydan çıkan dalgalı dumanlara baktım. Tavşan kanı rengiyle " iç beni " diye bağıran çayı daha fazla yalvartmadan dudaklarımla birleştirdim. Çayın dudaklarımı yakmasına sesimi çıkarmadan bir yudum daha aldım. Kim bilir bir daha ne zaman içerdim.
Evet kadın bir asker olmak zor. Ama zor olmasının sebebi herkese kadın asker olabileceğini anlatmak. Tamam bazıları anlayışla karşılıyor ama bazıları ise ondan daha iyi olmama rağmen kadın asker olmayacağını savunuyor .Ama tabikide sonradan derslerini alıyorlar orası ayrı bir mevzu.
Çalan kapıyla yüzümü düşürdüm . Hangi vicdansız bu çayı burada bırakmam için zile bastı ! Kapıya yaklaşıp delikten baktım. Yüzü gözükmüyordu çünkü boyu da kısaydı. Yüksek ihtimal karşı komşunun oğludur diyip kapıyı açtım.
"Yağmur abla mektubunuz vardı da haber vereyim dedim. Getirecektim ama mektup gutunuzun gapısı gitliydi bir de boyum yetmeyince getiremedim." dedi .Karşı komşunun oğlu olan Mustafa'nın yanaklarını sıkıp "Teşekkür ederim deliganlım. " dedim
Mustafa tam bir Ankaralıydı onun yanında onun gibi konuşup şakalaşmak ise çok hoşuma gidiyordu. Kafasını eğip sağ elini sol göğsüne koyup "Ne demek ablam her zaman" dedi .
Demek mektup gelmişti .Benim için mektup yeni görev demekti, öldürülecek hıyarlar var demekti .2 aylık beklemenin sonunda gelen görev için derin bir nefes aldım.
"Allahım ya bu görevi tamamlayım ya da şehit olayım .AMİN" diye dua edip .Koşa koşa sevgilime yani görevim yazan mektubun yanına koştum.
Bu bölüm başlangıç gibi bir şey olduğu için kısa oldu normal bolumler uzun olacak .
Şimdiden İYİ OKUMALAR....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bordo Bereli
Tiểu Thuyết ChungBu kitap verdigimiz şehitlere ithafen yazılmıştır. Adım Yağmur Çelik . Uzun zamandır görev bekleyen , uzun zamandan kastım 2 ay , bu vatan için canını vermeye her daim hazır olan bir askerim. Evet kadın bir asker olmak zor. Ama zor olmasının sebebi...