Za każdym razem, gdy nawet spojrzę na swój telefon zastanawiam się co ja w ogóle robię ze swoim życiem. Chociaż.. w sumie to tak jest nawet ciekawiej.
Po rozpoczęciu całej tej korespondencji z przypadkowym pedofilem z internetu musiałam zagłębić się w temat. Nie żebym była jakaś niewyedukowana we wszelkich sprośnych sprawach, ale nie miałam bladego pojęcia o co mu chodzi z tym "tatusiu".
Szybko otworzyłam nową kartę incognito i rozpoczęłam swoje poszukiwania.
Tak jak się spodziewałam, pod zwykłym hasłem "daddy" w google grafika można było zobaczyć jedynie zdjęcia ojców z roześmianymi dzieciakami. Zaczęłam, więc dopisywać różne litery po spacji.
Nagle moją uwagę przykuło hasło "daddy kink". Miałam wrażenie, że kiedyś już się z nim zetknęłam. Otworzyłam pierwszy lepszy artykuł i zaczęłam czytać. Nie dowiedziałam się niczego konkretnego. Dziewczyna wspominała tam tylko o jakimś fanficu. Szukałam dalej, jednak nie znalazłam żadnej prostej definicji. Zrozumiałam, że jeśli chcę zrozumieć na co się piszę, to muszę przeczytać jakieś opowiadanie z tego... gatunku...? rodzaju...?
Nie było jakoś ciężko znaleźć bloga z takimi oznaczeniami. Pewnie dlatego to hasło wyglądało tak znajomo.
Gdy skończyłam czytać, wiedziałam już wszystko. Nie powiem, że nie byłam wystraszona. Ba! Jestem pewna, że byłam blada jak ściana.
Raczej wątpiłam, że w rzeczywistości będzie to wyglądać tak samo. Na pewno nie będzie zapraszać mnie do siebie w każdy możliwy dzień tylko po to, żeby przebrać mnie w słodkie ubranka i wziąć na blacie w kuchni. Może będzie chciał jakieś zdjęcia, ale to akurat nie problem. Lubię pastelowe kolory.
O jejku.. W sumie to nawet nie wiem czy na pewno o to mu chodzi. To znaczy jestem w jakichś dziewięćdziesięciu procentach pewna, ale wolę jeszcze do niego napisać.
Kompletnie nie wiedziałam jak zacząć tę rozmowę. Wystukałam, więc szybko taktyczny wielokropek. Na odpowiedź nie musiałam czekać zbyt długo.
bejbigerl: ....
chanyeol404: coś się stało, księżniczko?
bejbigerl: Nic takiego, tylko... Chciałam Cię zapytać Tatusiu o kilka rzeczy...
chanyeol404: pytaj o co chcesz, kochanie...
bejbigerl: Ja, szukałam wczoraj kilku rzeczy w interencie i... Natrafiłam na hasło 'daddykink', poczytałam o tym trochę... czy to jest to co chcesz ze mną zrobić, tatusiu???
chanyeol404: Dokładnie, skarbie.. Tatuś jest bardzo dumny, że ma taką bystrą księżniczkę...
bejbigerl: Nie wiem, czy jestem na to gotowa.
chanyeol404: Nie bój się, malutka... Tatuś nie ma zamiaru zrobić ci krzywdy.
CZYTASZ
Fuk me dady
Romancebejbigerl: fuk me dady chanyeol404: olłais 14.08.2017 - #120 w Romans 23.08.2017 - #86 w Romans 5.09.2017 - #70 w Romans 2.10.2017 - #46 w Romans 29.01.2018 - #35 w Romans 5.02.2018 - #27 w Romans 29.05.2018 - #26 w Romans