setelah sampai ke backstage, Aira menuju ke EXO waiting room. Aira, menarik nafas dalam-dalam sebelum mengetuk pintu.
"tok!tok!tok!"
"come in" suara menjawab.
Aira memulas tombol pintu lalu menolak pintu tersebut. semua mata memandang kearahnya.
"oh! our princess has come." kata salah seorang daripada mereka. 'sejak bila aku jadi princess korang hah?' kata Aira dalam hati.
"why are you asking me to come here? just straight to the point!" ujar Aira.
"Alright! Alright! you know what, you're rude!" kata salah seorang daripada mereka.
"why? i'm rude? when? oh, you'll said i'm rude toward you during onstage?" bidas Aira.
"yes! of course!and know, you'll get your punnishment." kata salah seorang daripada mereka. orangnya tinggi lampai. Dia bergerak ke arah pintu lalu menguncinya. Lalu dia bergerak menghampiri Aira.
Aira mula panik. oh my god! what I need to do right now? Aira memejamkan matanya, bila lelaki tersebut hanya seinci daripadanya. Deru nafas lelaki tersebut mampu dirasa Aira.
"Chanyeol! stop it!" kata salah seorang daripada mereka.
"haha, Hyung i'm jut want to joke with her." lelaki itu bergerak jauh daripada Aira.
"As you see, it just a warning for you. so, will you accepy your punishment?" tanya Leader EXO.
"whhh.. what?" tanya Aira takut.
"fullfil our wish."
"what is your wish?" tanya Aira. suaranya seperti mahu menangis.
YOU ARE READING
The Stars [Malay]
FanfictionWhat will happened when a normal girl meets with extraordinary guys?