SABIR MELEKLERİYİZ

706 4 0
                                    


Yarenin halinden yaren anlar derler, aslında gerçekten de öyle hissettiğiniz o sızının acısını anca kader ortağınız anlayabilir. Çevrenizdeki insanlar sadece anlıyorum, yanındayım diyerek sizi bir an olsun rahatlatmaya çalışsa da geçmeyen o sızı sizin bütün gecenizi rehin alır. Yastığa başınızı koyduğunuzda sizi içine çekmeye başlayan boşluğa kapılmamaya çalışın, kovun etrafınızı sarmış olan kötü düşünceleri, hayaller kurun...

Vücudunuzun her zerresinde atan o küçük damarlar kollarınızın aradığı o güven o sarılma hissi ellerinize kadar uzanan uyuşukluk, sarılmak isteyip sarılamadığın, kokusunu içine çekemediğin için o sızı sana vücudun ile uyarı vermeye başlar. Düşündüğün tek şey nasıl dinecek bu sızı işte o zaman daha da büyür  o yüzden ne yapmalısınız o anda konuşabiliyorsanız mesaj atın arayın bir sesini duyun veya yazın içinizde ki bütün duyguları yazdığınız her  kelimeyle dışarı atın, hayalleriniz arasında kaybolun bir kaç saatliğine ama kesinlikle kötü düşüncelere yer vermeyin o güzelim hayalleriniz içinde...

Şahsen beni en çok rahatlatan hepinizde olduğu gibi sesini duymak onu mutlu etmeye, güldürmeye çalışırken kapıldığım o mutlulukla uçup giden siyah bulutlara el sallarken buluyorum kendimi sonra da karşıladığım o pembe bulutlar sesinin verdiği huzurla birleşince hayallerden hayallere sürüklüyor beni...

Bugünler de geçecek, bu acı da bir gün son bulacak diyorum. Geleceği günün hayalini kuruyorum, uzun zaman sonra onu ilk gördüğüm anı düşlüyorum. Öyle sıkı sarılacağım ki kimse ayıramayacak beni senden diyorum her konuşmamızda...

Aslında bu ilişkimiz adına girdiğimiz bir sınav biliyorum. Sonunda uzun bir mutluluğa açılacak olan kapının anahtarını sunacaklar,  seninle bir ömrü armağan edecekler bana işte böyle düşününce bir anlıkta olsa diniyor acım ve huzur kaplıyor içimi...

Askerlik süreci olgunlaştırıyor insanı erkekleri olgunlaştırdığı kadar bizleri de olgunlaştırıyor aslına bakarsanız. Sabrı, yokluğu, acıya göğüs germeyi, aşkın gücünü öğretiyor her geçen gün biraz daha güçlendirerek olgunlaştırıyor iki tarafı da...

Varlığı ile bulduğunuz o huzuru hayali ile de bulduruyor. 

Beni sen yapmaya başlıyor yokluğun, yanımdayken fark etmeden senden kaptığım bütün hareketleri bir bir anımsıyorum meğer farkında olmadan ne kadar çok SEN olmuşum, ne kadar güzel biz olmuşuz. 

Bir gün daha bitti ve ben bir gün daha sana yaklaştım sevgilim, sana uzattığım ellerim bir gün daha yaklaşmayı başardı işte...


ASKER YARENİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin