Günler geçtikçe yalnızlığınızın farkına varıyorsunuz. Ailenizin sizinle ne kadar ilgili olduğunu da aslında bu sayede öğrenmiş oluyorsunuz. O kadar çok insanı tanımamızı sağlıyor ki bir yandan acı çektirirken bir yandan hayatınızdan temizlik yaptırıyor. O kadar garip ki ailen seni anlamazken aşkımız bizi sesimizden dahi iyi olmadığımızı anlayabiliyor.
Özlenen o kadar birikmiş anılar var ki ...Aslında askerlik hayatımızdan onları bir yıl çalarken bir yandan da daha da yakınlaştırıyor birbirimize ne garip...
Başlarda anlayamadığınız acı bir zaman sonra yerini heyecana ve mutlu günlerin hayallerine bırakıyor. Bitmez dediğin, geçmez dediğin günler bazen farkına varmadan geçip gidiyor ve şafak yarılanıyor.
Özlemek; işte bu kelimenin anlamını şu zamanlarda çok net anlayabilirsiniz. Yanınızda iken fark edemediğiniz o duygularınızın gücünü bu sayede idrak edebilirsiniz.
Karmaşık duygular, bir yılda yaşadığınız süreç bütün duyguları sırayla hissettiriyor. Bazen psikoloji bozuyor bazen de çıldırtıyor ama izne geleceğini duyduğunuz an toz olup gidiyor çektiğiniz bütün acılar bir söz ile terk ediyor sizi...
Sevgi varsa aşk varsa buna askerlik bile engel olamaz. Aşk herşeyin üstesinden gelir buna her zaman inanın, inan ki aşk gerçekten aşk olduğunu kanıtlayabilsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER YARENİ
RomanceSessizce gece ağlarken onun aramasıyla göz yaşlarını silip onun mutluluğu için gülebilmekti en zoru..