tanışma

5 1 0
                                    

YAZARDAN
Deniz adında köylü bir kız varmış.deniz istanbuldan gelen kişileri karşılıyormuş. Bir gün deniz  İstanbul'dan gelen kişileri karşılamaya giderken  üstüne 1 erkek düşmüş. erkek denizi kaldırır ve deniz yüzüne bakmadan tokat atar ve erkek şaşkınlıktan neye uğradığına şaşırır. Ama sonra göz göze gelirler.

Murat:"çok ama çok özür dilerim Çok dalgındım ."

Deniz:"(sinirli) senn nasıll yüzüme baka baka özürdilersin nerden geliyo bu cesaret "

Murat:"tamam tamam hemen kızma ozaman şöle yapalım kendimi nasıl affettire bilirim"

Deniz:"ozaman beni bir kafeye götür ve bir şeyler ısmarla "

Ve o arada denizin telefonu çalar.

Deniz:" Efendim abi, hiç öyle geziyorum , Nerede miyim şey otogardayım abi , akşam mı, Tamam Tamam ben seni sonra arayımmı abi şuan meşgulüm ,tamam ozaman baybay."

Murat:"kimdi?

Deniz:"sananeeee hem suçlu hem güçlü  gelmiş bir de soruyoo istersen  kaç sülaleyiz kaç arkadaşım var onları hepsini anlatayımm haa??

Murat:"olur ya olur hadi atla anlatırsın" (göz kırpar)

Deniz :"lann yürü gitt benim ne sırlar sakladığımıda söleyim istersen"

Murat:"tamam tamam hadi atla  ne var ne yok anlatırsın "

Ve sonra araba binip kafeye giderler.

Merhaba hepinize aslında bu hikayeyi ben bulmadım kuzenim yazmış ve onun yazdığı hikayeyi burdan yayınlayacam inşallah çokk güzel yerlere geliriz ama tabi sık sık bölüm atamayacam teog'a giricem ve çalışmam gerek ilk bölüm aksiyonsuz 😂😂😂

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

aşkın rengi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin