*Shawn*
Ta holka mě nepřestane udivovat. Nedokážu si představit jak to všechno stíhá. A to že si všechno užívá maximálně je vážně úžasný. Vážně mě to fascinuje je tak krásná, hodná, milá, má krásný oči, skvěle tančí a má kouzelný hlas. Myslím,že už chápu proč ji nemůžu dostat z hlavy. Asi jsem se do ní vážně zamiloval.
"Shawnyyy" zakřičím a běžím směrem k němu s úsměvem.
"Co se děje Lucy"
"Máš hlad?"
"No abych pravdu řekl tak ano"
"Výborně" zaraduju se a ušklíbnu se na něj.
"Kam zajdeme" zeptá se a věnuje mi sladký úsměv.
"Zajdeme ke mě do restaurace"
"Dobře"
"Něco uvařím, jelikož je už zavřeno"
"Hmm to se moc těším, skvěle vaříš"
"Díky, tak pojď"
"Jsem hned za tebou"
Asi 20 trvá než dojdeme k restauraci. Je tma, město je skvěle osvětlené a je příjemné teplo s mírným vánkem. Je vidět že si máme co povídat, jelikož celou cestu klábosíme o různých věcech. Když dorazíme k restauraci tak se chvíli zastavíme, jelikož nemůžu najít klíče. Hned jak je najdu vlezeme dovnitř, rozsvítím světla a vlezu do kuchyně.
"Co si dáš"
"Umíš udělat sushi?"
"Umím, ale dělat ho teď nemusím, ještě zbylo z obědů jak se dívám"
"Fakt?"
"No jo, dáš si teda?"
"To si piš"
"Dobře donesu ti to někam se posaď"
"Tak jo"
"Tak dobrou chuť"
"Děkuji"
"Něco k pití si dáš?"
"Asi sklenku vína"
"Červené nebo bílé"
"Červené"
"Oukej už se to nese"
"Mňam to je výborný, jsi fakt dobrá kuchařka"
"Děkuji" začervenám a usměju se.
"Lucy, máš zítra čas?"
"Jo mám, proč se ptáš"
"Nepůjdeš se mnou do kina? a na koncert?"
"Moc ráda půjdu, úplně jsem zapomněla že máš zítra koncert"
"Jo to já taky "
Jen jsem se na něj sladce usmála. Úsměv mi opětoval a pokračoval v jezení.
*Lucy*
Je tak sladký a roztomilý. Nikdy bych nevěřila že mi až tak padne do oka. Dnešek s ním byl jako splněný sen. Jsem ráda, že jsme se sem přistěhovali. Musím pak poděkovat mámě za to, že je pozvala na večeři, protože nebýt toho nikdy bych se nezamilovala.
*Shawn*
Je super potkat holku, která ví kdo jsem a nepiští jako ostatní fanynky. Skvěle se mi s ní povídá a líbí se mi jaká je. Nemůžu uvěřit že přijala moje pozvání do kina. Možná už jí zítra řeknu co k ní cítím. Možná to je moc unáhlené ale jsem si tím stoprocentně jistý, takhle mi s jinou holkou nikdy nebylo. Je rozhodnuto, zítra jí to řeknu.
"Shawny?"
"Ano?"
"Bavil ses dneska?"
"Rozhodně, dneska byl skvělý den jsem rád že jsem tě poznal"
"Díky, taky jsem moc ráda"
Povídali jsme si další hodiny, dokud jsme si neuvědomili, že už jsou 2 ráno. Tak jsme se sbalili a šli pomalu domů. Celou cestu jsme klábosili a dělali blbosti jako bychom se znali věky.
"Tak jsme tady" řekl Shawn smutným hlasem a sklopenou hlavou.
"Jo, jsme"
"Uvidíme se teda zítra"
"Rozhodně, v kolik hodin půjdeme"
"Ve 3"
"Dobře budu na tu hodinu připravená "
"Dobře"
"Tak dobře vyspi" jak to dořekl políbil mě na tvář.
"D- Dobrou" vykoktala jsem ze sebe dřív než jsem zrudla.
Objali jsme se a šli každý domů. Když jsem vešla do pokoje, první co bylo tak jsem šla do sprchy. Myslela jsem na to co se dneska všechno událo. Byla jsem fakt šťastná. Když jsem si vzpomněla na to jak mě políbil na tvář znova jsem zrudla. Po sprše jsem si zalezla do postele a šla konečně spát a těšila jsem se na další den.
Doufám že se vám další část líbila :-)
ČTEŠ
Illuminate World Tour
Teen FictionTakže Ahoj, vítejte u mojí první Fan fikce. Říkáš si, o čem bude? Jak sis jistě všiml/a obrázku, bude tam účinkovat Shawn Mendes. Příběh se odehrává v kanadském Torontu. Lucy se sem nedávno přestěhovala se svojí matkou, která tady dostala výhodnou p...