*Lucy*
Nemůžu se dočkat. Moc se těším na Shawna. Dneska jdeme do kina, nevím co to bude za film a je mi to celkem jedno, když je se mnou je všechno skvělé. Večer má koncert, moc se na něj těším, miluju jeho písničky. Blíží se 3 hodina tak na sebe hodím bílý crop top a černé šortky, nanesu si lehký make up, řasenku a decentní rtěnku. Za chvíli slyším zvonek tak běžím otevřít dveře. U plotu stojí okouzlující Shawn v bílém triku a černých kalhotách. Vklouznu do černých konversek a jdu směrem k němu.
"Ahoj" řekla jsem a usmála jsem se.
"Ahoj, moc ti to sluší" odpověděl mi Shawn a vycenil na mě svoje krásné zuby.
"Dneska k sobě ladíme" ušklíbla jsem se na něj.
"Máš pravdu"
"Moc ti to sluší"
"Díky, půjdeme?"
"Jasně"
Přišli jsme ke kinu docela rychle. Neuvědomili jsme si to jelikož jsme si povídali a moc rychle to uteklo.
"Máš vybraný film?" zeptala jsem se zvědavě a usmála se.
"Jo, mám jeden vybraný, chtěl jsem ho dlouho vidět"
"To je super, jsem zvědavá co to bude"
"Nech se překvapit a pojď radši se mnou"
"A kampak"
"Sem, dáš si popcorn?"
"Určitě" řekla jsem klidně a věnovala jsem mu jeden ze svých úsměvů.
"Tak jo, prosím dáme si ten největší popcorn, který tady máte a 2 koly"
"Tady prosím"
"Děkuji, tak pojď Lucy"
"Počkej, dej mi ty koly vezmu je"
"Dobře, tady"
"Děkuji, kam se posadíme?"
"Třeba sem dozadu"
"Tak dobře"
"Těšíš se?"
"Jo hrozně moc, dlouho jsem v kině nebyla není na to čas"
"To ti věřím s tím množstvím práce co máš"
"To jo, ale baví mě všechno z toho co dělám"
"To jsem viděl"
A tak film začal. Jmenoval se kráska a zvíře. Byl to film na který jsem taky moc chtěla. Měla jsem takovou radost, že je to tenhle film a ještě k tomu s Shawnym, prostě splněný sen. Jak film pokračoval a my pojídali popcorn stalo se, že se naše ruce setkali. Oba jsme se na sebe podívali a usmáli se na sebe. A jak se dalo čekat popcorn rychle došel. Když jsme odložili ten kelímek pohodlně jsme se opřeli a sledovali film dál. Skoro u konce filmu se mi chtělo plakat, protože se tam dělo hodně smutných věcí. Shawn si toho nevšiml, byla jsem ráda. Však já jsem si všimla, že se mu chce taky plakat. Když zpozoroval, že se na něj dívám, tak se na mě podíval svýma krásnýma čokoládovýma očima a daroval mi ten nejkrásnější úsměv jaký jsem kdy viděla. Štěstí že tam byla tma, protože jsem byla úplně červená. Po chvilce mě Shawny chytil za ruku, jen jsem se na něj podívala už se na mě usmíval, tak jsem usmála taky a chytila jsem se taky. Byl tak sladký, pořád se usmíval. Film skončil a my se vydali směrem z kina ven. Pořád jsme se nepřestali držet za ruce.
"Lucy?" zeptal se mě Shawny, když jsme vyšli z kina.
"Ano?"
"Jak se ti líbil film"
"Byl úžasný,vážně chtěla jsem se na něj taky podívat"
"Fakticky?"
"Jo, miluju Emu Watson"
"Já taky, miluju film Harry Potter"
"Nejlepší film ever!!!!"
"Žejo"
"Jo, úplně ho miluju"
"Ty Lucy?"
"Ano?"
"Já... chtěl bych ti něco říct"
"A copak"
"Já... no víš... Miluju tě!"
"To.. myslíš vážně?"
"Ano, myslím"
"Já tebe taky" odpovím a radostí se rozpláču.
"Vážně?" odpoví Shawn překvapeným hlasem.
"Ano" řekla jsem a usmála se na něj.
"Budeš tedy moje přítelkyně?" optá se mě.
"Velmi ráda"
"Já tě tak miluju"
Jakmile to dořekl přiblížil se ke mě a políbil mě. Jeho rty byly tak sladké a měkoučké. Když se ode mě vzdálil a uviděl moje jiskřičky v očích, které žadonily o další polibek, políbil mě znovu, tentokrát déle. Těžce se nám dýchá. Po nějaké chvíli jsme se od sebe odtáhli a jen se na sebe dívali. Jeho oči jsou tak nádherné, vždycky když se do nich dívám jsou ještě krásnější.
"Půjdeme?"zeptal se mě Shawn s velkým úsměvem.
"Jo, zapoměla jsem na čas"
"Já taky, za chvíli mi začne koncert"
"Jo máš pravdu"
"Tak pojď, půjdeme pomalu ať to stíháme"
"Už jdu" usmála jsem se.
Doufám že se vám líbí :-)
ČTEŠ
Illuminate World Tour
Novela JuvenilTakže Ahoj, vítejte u mojí první Fan fikce. Říkáš si, o čem bude? Jak sis jistě všiml/a obrázku, bude tam účinkovat Shawn Mendes. Příběh se odehrává v kanadském Torontu. Lucy se sem nedávno přestěhovala se svojí matkou, která tady dostala výhodnou p...