*Lucy*
Je to teprve měsíc, co jsme se s rodinou přistěhovali do Toronta kvůli matčině práci. Pracuje jako módní návrhářka a nás tahá všude po světě. Tentokrát je to na stálo, tak jsem se rozhodla si otevřít vlastní restauraci. Bez toho, aby mi máma něco řekla, pozvala sousedy z vedlejšího domu na večeři a na mě bylo, ji uvařit.
V ten den jsem zrovna měla práce nad hlavu, ale nic jsem neřekla a ráno začala připravovat věci na večer. Prostřela jsem stůl a skoro všechna jídla jsem měla uvařena. Bylo kolem 11, když jsem odcházela do restaurace zkontrolovat personál a jak jim to jde a udělat pár příprav na zítřejší akci a tak.
Když odbyla 4. hodina odpoledne, vzala jsem si svojí kytaru, věci na tanec a šla jsem na hodinu. Dneska byla poslední zkouška na vystoupení, tak to bylo přísnější a delší než kdykoliv jindy. Byla jsem tak vyčerpaná, že jsem byla ráda, když jsem se dostala nějak domů. V tom okamžiku jsem si uvědomila, že máme návštěvu a já jdu pozdě. Naštěstí teprve přišli, protože jejich syn se zpozdil.
Jdu tedy do pokoje, odložím kytaru a tašku s oblečením, převleču se, trochu upravím svůj zevnějšek a vydám se do kuchyně. Přichystám jídlo na talíře a nějak to nádobím. Přinesu je do jídelny hostům. Nejprve podám talíře dámám a pozdraví je, následně vyzvednu i ty zbylé. Když však položím talíř pro muže, zaslechnu povědomý hlas, ohlédnu se přes rameno na nově příchozího. Připadá mi povědomý. Když poznám, o koho jde, stojím s bradou až u kolen neschopná pohybu.
,,Ahoj, já jsem Shawn Mendes a ty?" nastavil svou ruku na pozdrav.
,,J- já jsem Lucy," vykoktám ze sebe a zopakuji jeho gesto.
,,Moc mě těší Lucy, děkuji za večeři," řekl a vřele se usmál.
Pane bože nemůžu tomu uvěřit, vážně je to Shawn? Zdá se mi to nebo jsem se už pomátla. Když se štípnu do ruky, dojde mi, že to není sen a Shawn je vážně u nás doma. Jakmile se trochu uklidním, opustím prostory kuchyně a směřuji k mámě.
,, Mami, jdu si dodělat něco do práce a konečně natočit ten cover, který odkládám bůh ví jak dlouho." zašeptám ji do ucha.
,,Dobře, postarám se tedy o hosty a o nádobí."
,,Dobře, díky. Kdyby si něco potřebovala nebo kdokoli z vás, budu v pokoji," řekla jsem a odešla jsem do svého útočiště.
*Shawn*
Nevím proč, ale mám takový pocit, že se mi Lucy vyhýbá. Když mluvila, ani se nepodívala mým směrem od té doby, co jsem ji řekl, kdo jsem. Zajímalo by mě, co myslela tím dodělat něco do práce. Asi se zeptám její mámy, kde má pokoj a zajdu za ní hned, jak dojím večeři.
*Lucy*
,,Ach jo, tak jdeme na to," povzdechla jsem si a sedla si k počítači, abych mohla dodělat přípravy na zítra a sobotu. Hned jak jsem skončila s prací, sedla jsem si na své obvyklé misto, zapla světla, nastavila kameru a začala zpívat.
*Shawn*
,,Promiňte, ale kde má Lucy pokoj? Chtěl bych si s ní popovídat." zeptal jsem se, když jsem pokládal svůj špinavý talíř do dřezu.
,
,Ah no, dovedu tě tam," odpověděla mi Jane a oba jsme se vydali směrem k její ložnici.
,,Tak tady to je," usmála se vřele a odešla zpátky do jídelny.
Doufám, že se Vám líbí :-)
ČTEŠ
Illuminate World Tour
Teen FictionTakže Ahoj, vítejte u mojí první Fan fikce. Říkáš si, o čem bude? Jak sis jistě všiml/a obrázku, bude tam účinkovat Shawn Mendes. Příběh se odehrává v kanadském Torontu. Lucy se sem nedávno přestěhovala se svojí matkou, která tady dostala výhodnou p...